16 Reacties

4 maanden geleden

Hallo, In het begin van de zwangerschap had ik juist geen obstipatie, dit kreeg ik in de laatste 2/3 maanden. Ik weet niet of dit per persoon verschilt hoor. In het begin voelde ik me wel ook erg opgeblazen.

4 maanden geleden

Hi girl! Yesss ik ervaarde met 5/6 weken precies hetzelfde als jij

4 maanden geleden

Ik zit in de 6e week bijna 7 weken en sinds 3 dagen is het slappe 💩. Ik durf alleen niet te zeggen of het er bij hoor gezien mijn darmen overal slecht op reageren al jaren voor de zwangerschap

4 maanden geleden

🙋🏼‍♀️ Echt enorm last, ik moet echt oppassen wat ik eet en zo licht mogelijke voeding nuttigen en dan heb ik geen last... Dit is mijn 2e kindje en bij de eerste niet gehad 😅 hoop dat dit geen 9 maanden zal duren want amai 😅

4 maanden geleden

Reactie op kimberley35

Ik zit in de 6e week bijna 7 weken en sinds 3 dagen is het slappe 💩. Ik d ...
Ik inderdaad ook. Al jaren prikkelbare darm, al was het het laatste half jaar heel rustig.

4 maanden geleden

Ik heb precies hetzelfde en ook bijna 5 weken zwanger!

4 maanden geleden

Jep ik ook, moet gewoon 5x op een dag soms 😅. Maar ik heb ook prikkelbaar darm syndroom. Maar heel normaal heb het elke zwangerschap nog gehad

4 maanden geleden

Ik heb er sinds vandaag ook last van

4 maanden geleden

Ja, ik herken het: opgeblazen gevoel en tegelijk ook een paar keer per dag diarree. Zit ook op ongeveer 5 weken!

4 maanden geleden

Ja, ik herken het zeker! Ik heb ook prikkelbare darmen dus is wel vaker drama bij mij maar ik heb nu echt al een "zwanger" buikje zo opgeblazen. Maar heb nu elke keer diarree gehad terwijl ik normaal juist verstop raak😅

4 maanden geleden

Ik merk wel dat het vandaag beter gaat nu ik minder veel in 1x eet! Dus iets minder cruesli vanochtend, een boterham minder bij de lunch en ook een halve portie avondeten.

4 maanden geleden

Ik test sinds 2 dagen positief en moet super vaak ook diarree 😅

4 maanden geleden

Ik had het ook! Nu 7wk en word het weer normaler kwa 💩

4 maanden geleden

Ik ben inmiddels ongeveer 6w5 dagen en heb hiervoor 2 weken diarree gehad. Nu lijkt het eindelijk over

4 maanden geleden

Ja hoor ook dunne ontlasting is passend hierbij.

4 maanden geleden

Ik ben morgen naar verwachting 7 weken en heb al drie weken ontzettend last hiervan! Eerste week zo erg dat ik thuis ben gebleven, want zelfs water leek het op te wekken🥲 Nu wordt het wel wat minder, maar nog steeds meermaals per dag😅