3 Reacties

4 dagen geleden

Toch een lichte buikgriep? Of eat verkeerd gegeten? Als je je echt zorgen maakt even je verloskundige bellen, anders morgen de huisarts als het niet erger wordt, maar ook niet beter?

4 dagen geleden

Het is goed om te beseffen dat “buikgriep” een overkoepelende term is voor allerlei virussen en bijbehorende mutaties. Je klachten lijken wel op een buikgriep, maar dat je het niet eerder in deze vorm hebt gehad betekent niet dat je dan maar elke keer buikgriep op dezelfde manier doorloopt en het dan dus nu geen bg is. Je omschrijving van de vorige keer lijkt namelijk eerder op NORO? Ook obsitpatie kan echt flinke klachten geven, ook tot zweten/misselijkheid en algehele malaise aan toe. Maar ik ben enkel verpleegkundige en geen arts, dus mocht de koorts niet afnemen zou ik zeker morgen de HA bellen

4 dagen geleden

Gewoon je vk bellen! Hier had ik ook iets wat verkeerd gevallen was met het eten, darmen van slag maar ook steeds steken en harde buiken. Dagje aangezien maar toen het in de avond weer terug kwam vk gebeld en die wilde toch een check doen. Gelukkig niks maar heb verplicht rust moeten houden en heeft me goed gedaan. Gewoon bellen en laat het aan hen wat ze doen, al is het maar voor je eigen geruststelling. Zij zijn de pro’s!