Ha mama’s to be,
Even een vraag. Ik ben 25.3 weken zwanger.
Vannacht om 01:30 werd ik wakker met een soort zure pijnlijke steken in mijn buik en had het heel warm. Mijn partner heeft 5 dagen geleden buikgriep gehad dus ik was bang dat ik dat ook kreeg. Maar er kwam niks uit en het nam niet toe, maar werd ook niet minder.
In de ochtend wel een beetje misselijk en nog steeds steken, nu ook met menstruatiekramp, maar ik had ook zin om wat te eten dus had twee rijstwafels en een cracker gegeten en twee grote koppen thee gedronken. Nou dat kwam er dus allemaal uit rond het middaguur, maar daarna weer niets behalve pijnlijke steken en menstruatiekramp.
Het kan bijna geen buikgriep zijn want daar reageer ik normaal zo heftig op dat het er 4x per uur aan alle kanten uitkomt, zelfs met remmende medicatie en ik uitdroog (1,5 dag geen urine meer). We hebben kleine kinderen dus dit gebeurde helaas nogal regelmatig de afgelopen jaren.
Maar wat is het dan wel? Inmiddels heb ik ook lichte koorts gekregen en icm de kramp ben ik bang voor blaasontsteking, maar de steken zitten echt bij mijn darmen/maag.
Herkent iemand dit?
Ik voel ons zoontje gelukkig wel veel meer dan normaal, waarschijnlijk omdat ik de hele dag lig.