17 Reacties

2 maanden geleden

Hoi, ik ben ook 26 jaar en zwanger van mn tweede kindje. Zoek je vrouwen uit je omgeving? Zo ja, waar kom je ongeveer vandaan😊?

2 maanden geleden

Hoi, Het is niet toegestaan om op dit forum groepsapps of Facebookgroepen aan te maken en te delen. Wij hebben hier in het verleden vervelende ervaringen mee gehad, zoals oplichting en stalking. Ik zal het topic daarom aanpassen. Liefs, Eliza

2 maanden geleden

Gezellig! Heb je een vriendschap verzoek gestuurd!

2 maanden geleden

Reactie op Bijtje98

Hoi, ik ben ook 26 jaar en zwanger van mn tweede kindje. Zoek je vrouwen u ...
Hi! Ik woon in Friesland, maar heb een rijbewijs en auto. Ik kan dus overal naartoe! 🥰

2 maanden geleden

Reactie op bonnie1988

Gezellig! Heb je een vriendschap verzoek gestuurd!
Super leuk! 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Eliza I Moderator

Hoi, Het is niet toegestaan om op dit forum groepsapps of Facebookgroepen ...
Aaaah, dank je wel! Dat wist ik niet. Sorry!

2 maanden geleden

Hoi Samantha, ik ben 31, 2 zoontjes en ook zwanger van de 3de. Wat nieuwe contacten vind ik ook gezellig. Ik woon wel wat verder weg, namelijk in een dorp bij Arnhem:)

2 maanden geleden

Hey, wat naar dat je nieuwe partner je heeft verlaten. Ik zit in een zelfde soort situatie :) ook alleenstaand moeder van een dochter, nu 7+5 zwanger en ook hier is de nieuwe partner er vandoor. Ik woon wel helemaal in het zuiden van het land (noord brabant), maar als het je leuk lijkt om contact te hebben, ook om eventueel je verhaal kwijt te kunnen, ben je altijd welkom om een berichtje te sturen! :)

2 maanden geleden

Hoi Marloes, ik ben 27, zwanger van ons eerste. Ik ben woonachtig in Friesland 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Bijtje98

Hoi, ik ben ook 26 jaar en zwanger van mn tweede kindje. Zoek je vrouwen u ...
Oh wat leuk! Ik woon zelf in Friesland, maar heb een auto dus ik kan alle kanten op! ☺️

2 maanden geleden

Reactie op mbron

Hoi Marloes, ik ben 27, zwanger van ons eerste. Ik ben woonachtig in Fries ...
Oh wat leuk! Waar woon je ongeveer? ☺️

2 maanden geleden

Reactie op nikkii1988

Hey, wat naar dat je nieuwe partner je heeft verlaten. Ik zit in een zelfde ...
Oh wat naar zeg! Jeetje… ik voeg je toe!

2 maanden geleden

Reactie op Momof2boysss

Hoi Samantha, ik ben 31, 2 zoontjes en ook zwanger van de 3de. Wat nieuwe c ...
Hi! Oh, geen probleem! Ik kan alle kanten op! ☺️

2 maanden geleden

Hey! Ik ben 25 jaar en nu 11 weken zwanger van de tweede. Heb nog een dochter van 2,5 jaar en kom uit Gelderland mocht het je leuk lijken kunnen we wel chatten ect

2 maanden geleden

Hi, ik ben 27 en vind nieuwe contacten altijd leuk. Ik kom uit regio zuid-holland dus mocht je het leuk vinden mag je me altijd een berichtje sturen!

2 maanden geleden

Hoi Samantha, hier 31 en uit Groningen! Je mag me altijd een berichtje sturen 😊

2 maanden geleden

Reactie op 1002205baby

Oh wat leuk! Waar woon je ongeveer? ☺️
Jubbega