35 Reacties

2 maanden geleden

7.1 afgelopen dinsdag en 10 mm

2 maanden geleden

6w5d - 8,4mm ☀️

2 maanden geleden

Reactie op Adriane

Maar je embryo is in 2 weken tijd maar 2 mm gegroeid?! Dat is echt zorgelij ...
Oei, daar moet ik me bij aansluiten. Mijn verloskundige heeft me eerder verteld dat een embryo bij elke vrouw (tot 13 weken) precies even snel groeit, vandaar dat ze ons zo precies kunnen meten. Natuurlijk kunnen ze er wat millimeters naast zitten maar een bepaalde grootte is gekoppeld aan een bepaalde termijn. Ik had eerder een vruchtje dat 2 weken te klein was en dat is helaas niet goed gegaan. Ik heb nu bij 7+3: 13.77mm Morgen een echo bij 9 weken. Ben benieuwd!

2 maanden geleden

Eerste echo was ik ca. 7+2 en 11.8 mm Tweede echo was ik 8+2 en volgens mij 18 mm, maar het staat er op de foto niet bij dus weet het niet helemaal zeker. Ee zat wel steeds wat verschil in de metingen. De eerste echo varieerde het bijvoorbeerd van 10 tot 12 mm ongeveer

2 maanden geleden

Oei, daar moet ik me bij aansluiten. Mijn verloskundige heeft me eerder v ...
Klopt helemaal. Tot 13 weken gaan alle embryo’s gelijk op en daarna volgt iedereen z’n eigen groeicurve. Kan mij overigens ook niet voorstellen dat een verloskundige een groei van 2 mm in 2 weken ‘goed’ vindt en een zwangere zonder enige opmerking daarover naar huis stuurt. Spannend morgen een echo! Ik mag aankomende dinsdag weer, dan ben ik 8+4/8+5 weken. Succes morgen

2 maanden geleden

7w1d: 10.5mm Maar het meten was heel moeilijk omdat 'ie zo verstopt zat. Op de echo staat ook dit formaat maar dan 7w0d. 20 julli een pretecho zodat ik met een gerust hart met de meiden drie dagen weg kan en 29 juli termijnecho ❤️

2 maanden geleden

7+0: 9.3mm

2 maanden geleden

Nu 9+1: 25mm 🙂

2 maanden geleden

Reactie op MTFR(L)

Bijzonder hoe snel die eerste weken eigenlijk gaan
Ja he! Vonden wij ook. Gaat zo snel 🥰.

2 maanden geleden

Ik heb nu verschillende echo’s gehad ivm bloedverlies: 5+3 weken (hier was alleen nog maar een leeg vruchtzakje te zien) 6+5 weken 7.75 mm 7+6 weken 14.1 mm

2 maanden geleden

7+0: 9.3mm 9+1: 24.6mm

2 maanden geleden

7+3 (weet niet meer hoe groot) En vandaag 10+2 35mm

2 maanden geleden

6+4: 7.4 mm 8+4: 20.2 mm

2 maanden geleden

9+2: vroege echo mm weet ik niet. 10+2 weken termijn echo: mm weet ik ook niet

2 maanden geleden

6.0 3.2 mm (geschat, was moeilijk zichtbaar) 8.0 16.5 mm Donderdag mag ik weer voor de termijnecho! Dan ben ik als het goed is 10.3 !😊