12 Reacties

2 maanden geleden

Als je echo maandag is zou ok die paar dagen nog wachten. We zijn al donderdag 馃槈 Met 6 weken had ik een rijstkorreltje met een kloppend hartje, 2 flikkerende streepjes. Dat was het 馃槄 je kan een foto in mijn dagboekje vinden. Maar als je schrijft rond de 6 weken kan je dus ook minder ver zijn? Met het risico dat het hartje niet klopt. Vind je dat de moeite voor die paar dagen?

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Als je echo maandag is zou ok die paar dagen nog wachten. We zijn al donder ...
Had vorige week vrijdag een afspraak bij de gynaecoloog, en volgens de gynaecoloog was het toen 5+3

2 maanden geleden

Reactie op zzarr-

Had vorige week vrijdag een afspraak bij de gynaecoloog, en volgens de gyna ...
Je pas al een echo? Dan kan je toch wel wat wachten? Je zal nog veeeeel moeten wachten 馃檭 Snap je hoor. Ik had een pretecho met 6 weken. Dan de officiele echo met 8 weken (waar ik het kindje amper gezien heb en duur maar enkele seconden, dus ook een pretecho gepland voor morgen met 8+2) en dan weer een pretecho met 10 weken, want officieel kreeg ik pas weer een rond 12 weken... Maar een week ertussen is te overbruggen toch?

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Je pas al een echo? Dan kan je toch wel wat wachten? Je zal nog veeeeel moe ...
Ja je krijgt tog wel wat vraagtekens in je hoofd, gaat wel goed? Groeit het wel goed? Meer ook voor de zekerheid denk ik ergens 馃ゲ.. maar goed ik zie wel wat ik uiteindelijk toch ga doen馃槉

2 maanden geleden

Reactie op zzarr-

Ja je krijgt tog wel wat vraagtekens in je hoofd, gaat wel goed? Groeit het ...
Ik snap je echt hoor. Maar om iedere paar dagen een echo to nemen? Kost je ook best veel geld?

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ik snap je echt hoor. Maar om iedere paar dagen een echo to nemen? Kost je ...
Klopt, dat is ook zo inderdaad. Het kost tog wel wat geld.. ga tog maar wachten even nog in spanning die paar dagen denk ik 馃槉

2 maanden geleden

Als het rust geeft zeg ik, doen! Wij hebben al meerdere echos gehad vanwege miskramen . Week 6+2(fertiliteitsarts),7+2 (fertiliteitsarts),8+2 ( verloskundige)en nu met 9+2 (pretecho) ook. Mij geeft het rust en maakt me meer ontspannen. Hou er wel rekening mee dat als je minder ver bent er een risico is dat je alleen een vruchtzakje ziet.

2 maanden geleden

Reactie op Mell0404

Als het rust geeft zeg ik, doen! Wij hebben al meerdere echos gehad vanwege ...
Het is echt zo dubbel, van ene kant zegt mn gevoel doe het (krijg ik denk ik tog meer rustgevoel) van andere kant ben ik ook bang dat het tog te vroeg is inderdaad.. Vorige week vrijdag was er vruchtzakje te zien toen was ik 5+3 Nou zou ik ongeveer dus dan 6+2 moeten zijn.. Mag ik vragen wat jij had gezien bij je 6+2 echo馃?

2 maanden geleden

Reactie op zzarr-

Het is echt zo dubbel, van ene kant zegt mn gevoel doe het (krijg ik denk i ...
Bij 6+2 hadden wij een vruchtje met hartslag. Zal straks even een foto maken van de echo.

2 maanden geleden

Reactie op Mell0404

Bij 6+2 hadden wij een vruchtje met hartslag. Zal straks even een foto make ...
Dankjewel! Zou graag willen zien馃

2 maanden geleden

Ik zou het persoonlijk zonde vinden van mijn geld en die paar dagen gewoon afwachten.

2 maanden geleden

zou met pret echo zeker wachter en is amper wat te zien pret echo is het mooist rond de 25 weken dan zie je teminste echt hoe je kindje er uitziet