17 Reacties

één maand geleden

Nooit 😊 ik ga dat gewoon niet doen.

één maand geleden

Ik ga het pas op social vertellen als alle vrienden etc het weten. Dat kan prima pas bij 16-17 weken zijn. Vind dat prima, heb er totaal geen haast mee 😀

één maand geleden

Ik denk of na de nipt/ 13 weken echo of ik wacht tot we het geslacht weten 😊

één maand geleden

Wij wachten totdat iedereen in onze directe omgeving het weet. En eigenlijk twijfel ik nog of ik het wel online ga zetten 😅

één maand geleden

Ik heb geen Facebook, maar ik zou het er pas op zetten als je het aan de belangrijke, dichtbij je staande mensen persoonlijk hebt verteld, en na de 13 weken echo. Het hele Facebook official maken is toch een beetje gericht op de mensen die er niet genoeg toe doen om het persoonlijk te vertellen, toch 😛. Dus als daar wél mensen tussen zitten die erg dichtbij je staan, heb je kans dat die het een beetje stom vinden dat je het niet persoonlijk hebt verteld. Dus doe eerst dat, dan Facebook.

één maand geleden

Ik wacht tot in ieder geval na de 13 weken echo. We hopen het dan de meesten wel verteld te hebben. Maar de 13 weken echo is volgende week al, en voel nu nog niet echt het verlangen om het snel online te zetten, dus wellicht wachten we ook wel iets langer.

één maand geleden

Reactie op Aneczka - biedronka

Nooit 😊 ik ga dat gewoon niet doen.
Dit. Ik snap die hele announcements op social media nooit zo goed tbh.. 🫣. Je vertelt het toch gewoon aan de mensen die dichtbij je staan. Als ze het niet weten zijn ze blijkbaar niet belangrijk genoeg denk ik dan.. en als ze wel dichtbij staan is het een beetje lullig als ze erachter komen via sm.

één maand geleden

Na de 13 weken echo, die we met precies 13 weken hadden! Toen wist iedereen waar we het persoonlijk tegen wilde vertellen ook al namelijk, dus geen reden om te hoeven wachten 😊

één maand geleden

Reactie op Ina33

Dit. Ik snap die hele announcements op social media nooit zo goed tbh.. 🫣. ...
Maar dit vraagt ze toch niet? Wij hebben het ook via socials bekend gemaakt, dit omdat ik verre familie heb die ik in principe niet spreek, maar waarvan ik het zelf ook altijd leuk vind dit soort dingen te lezen, en zij ook van ons denk ik (gezien reacties). Of bijvoorbeeld (oud) kennissen/klasgenoten ofzo, ik vind het daarvan ook altijd leuk om te zien, ookal spreek ik diegene nooit meer. Gewoon voor de leuk! Het is toch prima dat jullie dit niet willen/leuk vinden om te doen, maar waarom dat dan in een topic zetten bij iemand die dit wel graag wil doen? Wat maakt het uit?

één maand geleden

Reactie op LV00

Maar dit vraagt ze toch niet? Wij hebben het ook via socials bekend gemaak ...
wanneer heb je het bekend gemaakt ? mensen die dicht bij ons staan en goeie vrienden hebben we het verteld na de echo van 10 weken dit is meer voor andere familie en kennissen dan weet hun allemaal in 1 keer

één maand geleden

Reactie op Gerda-

wanneer heb je het bekend gemaakt ? mensen die dicht bij ons staan en goeie ...
Oh dat zei ik toevallig in een reactie ervoor al!🤭 De dag na de 13 weken echo, die we met precies 13 weken hadden. Maar toen wist wel iedereen die we het persoonlijk wilde vertellen al. Doe gewoon wat voor jezelf goed voelt!

één maand geleden

Bij ons zoontje hebben we pas iets op social media gezet met 20 weken. Nu weet ik nog niet óf we het doen, maar in oktober gaan wij nog op vakantie en dan ben ik al 23 weken zwanger. Dan zal er vast een foto zichtbaar worden waarop mijn babybelly te zien is 😇

één maand geleden

Ik ga in oktober op vakantie. Er komt vast wel een foto ergens met een dikke buik. Met de eerste was het ook pas met een speciale gelegenheid en toen was ik 20 weken.

één maand geleden

Reactie op DC22

Bij ons zoontje hebben we pas iets op social media gezet met 20 weken. Nu w ...
Hahahaha ik schrijf net precies hetzelfde 🤣🤣

één maand geleden

Wij gaan het bekend maken na onze gender reveal. Dat zal ergens tussen de week 16-18 zijn dat het op sociale media komt. Denk dat we van die dag een leuke foto plaatsen. Van mijn vriend hoeft het ook niet op social media maar ik vind het wel heel leuk! Haha.