7 Reacties

2 maanden geleden

Hoi! Ik zou doen wat goed voelt! Ik heb volgende week de termijnecho en zal als alles in orde is, het aan m'n naaste familie en vrienden bekend maken. En de rest pas later, denk ik. Groetjes!

2 maanden geleden

Nee hoor gewoon vertellen wanneer jij wil! Wij hebben bij mijn zoontje het mijn ouders gelijk bij 5 weken al gezegt. En vriendin en familie na de 13 weken echo. Nu willen we het onze ouders en zusjes broer het pas met 11,5 week zeggen. Mijn ouders gaan volgende week 3 weken op vakantie en willen het daarna pas zeggen. Dit ook omdat mijn schoonmoeder bij mijn zoontjes zwamgerschap der mond niet kom houden en steeds aan zeuren waren dat ze wilden vertellen enzo... en daar heb ik dus geen zin meer in. Dus nu lekker pas laat vertellen als de andere het ook bijna mogen weten.

2 maanden geleden

Hoi hoi, ik heb het aan mijn naaste familie verteld na mijn eerste echo. Toen was ik 7 +4. De rest vertel ik het na de volgende echo, dan ben ik over de 10 weken. Vond het zelf wel prettig om te vertellen aan de mensen die echt dicht bij staan.

2 maanden geleden

Er is natuurlijk geen goed of fout. Vooral doen waar jij je fijn bij voelt. Wij hebben het onze naaste familie en een paar goeie vrienden al verteld en gaan het de rest pas vertellen na een goede 13w echo. Mocht het mis gaan dan heb je die mensen toch ook nodig, dus zie geen reden om het ze niet te vertellen.

2 maanden geleden

Ik heb mijn collega's het nu vertelt bij 6+4 dagen , ze zagen dat ik er slechter uit begon te zien en begonnen zich enorm zorgen om mij te maken. Hun wel op hart gedrukt om niks verder te vertellen. Ik heb een top team met top collegas die er allemaal stuk voor stuk voor me zijn ook als het niet goed gaat . Na de 1e echo over 1.5 week dan gaan we het de meest dierbare vertellen en bij de 13 weken de rest

2 maanden geleden

Ik moet van mijn vriend nog 29 dagen wachten met het vertellen aan familie ik ben dan 13 weken. Ik wil het het liefste nu al vertellen maar mijn ouders en broertje en zijn vriendin gaan op vakantie ouders komen pas over 25 dagen terug en me broertje wat eerder. En ergens gaan mijn beide oma's ook nog een paar dagen weg maar zijn wel terug op de dag dat wij het vertellen. Maar ik kan nu bijna een maand geen contact hebben met familie omdat ik het wil vertellen dus wordt een lange maand

2 maanden geleden

Er is geen goed of fout. Als jullie het willen delen, doen. Wij gaan het vertellen na de nipt test.