8 Reacties

8 maanden geleden

Gewoon proberen! Bij ons ook hetzelfde, met de S speen enorm langzaam en lijkt hij niet genoeg binnen te krijgen want komt dan ook alweer snel voor de volgende flesml. Met M speen de flessen wel goed leeg en langere tussentijd.

8 maanden geleden

En hij drinkt met de S speen de fles ook niet leeg, met de M dus wel.

8 maanden geleden

Het is juist heel goed als ze de fles langzaam opdrinken. En genoeg is genoeg, waarom zou je die 30ml er nog in willen pushen als je kleintje aangeeft dat ze vol zit? Elke 2-3uur voeden is heel natuurlijk voor een baby.

8 maanden geleden

Hier nu ook overgestapt op een M speen, ze komt nu om de 3.5 / 4 uur en vannacht voor het eerst doorgeslapen 7 uurtjes ! Idd gewoon proberen!

8 maanden geleden

Ah hier ook een difrax s speen maar inderdaad ook 30 minuten erover doen, drinkt dan wel zn fles leeg. Ik volg eventjes

8 maanden geleden

Ik ben t nu ook aan t proberen. Ze drinkt elke keer een halve fles en dan binnen half uur/45 min weer helemaal over de ruk dat ze wil eten. Zo duurt een hele fles wel 1/1,5 uur soms. En zeker snachts irritant omdat ze dan dus soms na 1 uur alweer komt. Dus benieuwd of dit de oplossing is. Vooralsnog gaat de grotere speen wel heeeel snel en lijkt ze dr wel moeite mee te hebben dat t heel snel gaat. Maar wel t idee dat ze keihard aan t zuigen is, dus als ze doorheeft dat dat niet meer nodig is gaat dat hopelijk rustiger en daardoor ook langere tijd voor de fles?

8 maanden geleden

Reactie op mickey23

Ik ben t nu ook aan t proberen. Ze drinkt elke keer een halve fles en dan b ...
Dit heb ik dus ook met mijn dochter! En soms drinkt ze ook niet genoeg (volgens de formule) ik ga in overleg met het cb nu nutrilon omneo proberen, dat is lichter verteerbaar waardoor het minder zwaar op de maag zou moeten liggen. Dus ben benieuwd, wie weet werkt dat voor jou ook wel :) ik ga er morgen mee starten

8 maanden geleden

sinds een paar dagen de M speen , gaat super goed fles binnen 15min helemaal op