200 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik heb deze ook pas laat met 14+ dagen door het werk baal er ook van ! Maar nu begreep ik van een collega dat dit een medische echo is en ik dit op het werk had mogen aangegeven en je dan kan gaan. Maar dit had de vk niet verteld aan mij dat het werk dat verplicht is wel jammer馃槶

茅茅n maand geleden

Reactie op Sanneke1998

Ik heb deze ook pas laat met 14+ dagen door het werk baal er ook van ! Maar ...
Als je het je werkgever hebt verteld dat je zwanger bent, dan is je werkgever verplicht inderdaad verloskundigen afspraken (ook niet medische volgens mij) onder werktijd toe te staan (zonder daar verlof voor op te nemen).

茅茅n maand geleden

Reactie op Sanneke1998

Ik heb deze ook pas laat met 14+ dagen door het werk baal er ook van ! Maar ...
In principe moet je werk je toestaan om naar al je zwangerschapsafspraken te gaan, ook onder werktijd. Natuurlijk is het netjes als je probeert ze buiten werktijd te plannen, maar dit ben je zeker niet verplicht! 馃檪

茅茅n maand geleden

Reactie op DrKimberly1990

Als je het je werkgever hebt verteld dat je zwanger bent, dan is je werkgev ...
Jaa dat gaf mijn collega aan inderdaad. Maar die zei ook al het werk gaat er niks over zeggen. Werk in een kinderdagverblijf dus zij weten het ook echt wel haha met al onze vrouwelijke collega鈥檚. Maargoed lesje geleerd jammer genoeg

茅茅n maand geleden

Vandaag om 14 uur met 12+5, ben zo benieuwd! Blijft altijd spannend doordat vorige keer hartje was gestopt met kloppen en we daar bij (termijn) echo achterkwamen. Dus herbeleef dat moment dan weer helemaal maar hoop op goed nieuws vandaag 馃馃徎馃馃徎馃馃徎

茅茅n maand geleden

Ik heb mijn 13 weken echo met 14 weken en 1 dag. Gaat helemaal goed komen! 馃榿

茅茅n maand geleden

Reactie op noes1x

Voor de gene die de 13 weken echo al hebben gehad, hoe werkt het? Is het ee ...
Ik was deze keer in 20 minuten klaar geloof ik. Maar alles is wel rustig bekeken, kindje lag er gelukkig goed voor 馃槉

茅茅n maand geleden

Ik had hem vandaag en ondanks een vrij druk bewegelijk kind die niet altijd even goed in beeld kwam, zeker 25-30 minuten naar kunnen kijken en volgen. Ze had alles alsnog in kaart gebracht en zag er allemaal goed uit. Nekplooimeting duurde iets langer want de baby lag er niet goed voor maar uiteindelijk wel gelukt en was ook akkoord! Helemaal opgelucht en nu lekker genieten!

茅茅n maand geleden

Die van ons hebben we gisteren gehad. Alles was goed! Was toen 13w en 1 dag. Nipt ook net vandaag binnen. Ook een goede uitslag. Zo'n fijn en rustgevend gevoel dat het voor nu gezond is馃グ馃挒

茅茅n maand geleden

Reactie op mickey23

Vandaag om 14 uur met 12+5, ben zo benieuwd! Blijft altijd spannend doordat ...
En, hoe was het? Ik heb dezelfde ervaring met het hartje dat niet meer klopte, ik heb komende maandag de 13-weken echo, ben dan 14 weken precies maar vind het dus ook wel erg spannend....

茅茅n maand geleden

Reactie op MichelledeHaar

En, hoe was het? Ik heb dezelfde ervaring met het hartje dat niet meer klo ...
T was allemaal goed :) vond t moment wel even spannend weer maar baby was gelijk aan t bewegen dus waar je eerst een kloppend hartje moest zoeken was het nu gelijk duidelijk. Dat was super fijn :) enge gedachten komen nog steeds wel voorbij nu maar probeer gewoon vertrouwen te hebben

茅茅n maand geleden

En veel plezier vanmiddag natuurlijk 馃崁

茅茅n maand geleden

Reactie op mickey23

T was allemaal goed :) vond t moment wel even spannend weer maar baby was g ...
Ah, wat fijn om te horen. Ik hoop inderdaad voor je dat je het een beetje kan loslaten en kan gaan genieten

23 dagen geleden

Wij hebben gisteren de echo gehad, was 14 weken. Alles helemaal in orde 馃グ

21 dagen geleden

Ik heb hem morgen, een van de laatste in deze groep voor mn gevoel 馃槄 wel een beetje spannend weer

20 dagen geleden

Eindelijk de 13 weken echo gehad (met 14+4 pas ivm de echotijd van 80min) Heb 2 ADHD'ers in m'n buik馃槀馃槀 Zo leuk om ze te zien stuiteren door m'n buik, maar het was niet zo handig voor de metingen 馃槄 Dus uitwendig, inwendig en weer een uitwendige echo gehad. En ondanks dat ze niet alles konden meten, was alles wel helemaal goed鉂わ笍鉂わ笍

19 dagen geleden

Ik had hem met 13+3 en over 2,5 week alweer aan de beurt voor de 20 weken echo! Ben vandaag precies 18 weken