200 Reacties

茅茅n maand geleden

6 augustus met precies 13+0

茅茅n maand geleden

1 augustus , ik ben dan 13+4

茅茅n maand geleden

Ik heb hem ook pas 9 augustus met 14+3 weken鈽癸笍 het ziekenhuis heeft blijkbaar niet eerder plek

茅茅n maand geleden

Bij 12+4

茅茅n maand geleden

Aankomende woensdag! NIPT was goed, maar deze blijft spannend. We hebben hem bij precies 13 weken.

茅茅n maand geleden

Met 12+2 (1 dagje eerder ivm vakantie)

茅茅n maand geleden

Hij staat voor nu gepland op 8 augustus, ik ben dan precies 13 weken. Die dag kan mijn man alleen eigenlijk echt niet weg van zijn werk dus we hopen dat we kunnen schuiven (ziekenhuis dus altijd lastig) 馃槄

茅茅n maand geleden

15 augustus, 13+4 dan

茅茅n maand geleden

Ik heb 鈥榤 met 12+5 dagen, op 9 augustus! Ik had het al vroeg ingepland ivm de vakantieperiode.

茅茅n maand geleden

Over ruim een week met 12+5

茅茅n maand geleden

Ik heb hem aanstaande woensdag met 13+3. Onze NIPT was goed gelukkig!

茅茅n maand geleden

5 augustus met 12+3, de enige mogelijkheid voor onze vakantie. Gelukkig was er nog een plekje!

茅茅n maand geleden

Ivm met vakantie hebben wij de 13 weken echo met 14+5 wk. Kon nog net volgens de vk

茅茅n maand geleden

Woensdag 7 Augustus. Dan ben ik 13+2馃グ

茅茅n maand geleden

Ik heb 鈥榤 as vrijdag met 13+4.

茅茅n maand geleden

Volgende week heb ik de termijn echo. Ben dan ongeveer 11 weken. 13 weken echo doen wij niet. We kuezen voor zo min mogelijk echo's. Het is toch straling iedere keer en het is nog onbekend wat dit precies doet. 20 weken echo doen we wel.

茅茅n maand geleden

Reactie op QueXan

Volgende week heb ik de termijn echo. Ben dan ongeveer 11 weken. 13 weken e ...
Het is geen straling. Maar geluidsgolven. En er is veel wetenschappelijk bewijs dat dit geen kwaad kan. Ik snap dat jullie er voor kiezen hoor.

茅茅n maand geleden

8 augustus met precies 13w. Duurt lang! 馃

茅茅n maand geleden

Donderdag 1 augustus 13+3. Zo spannend weeer

茅茅n maand geleden

Ik heb 鈥榤 woensdag 31/07 dan ben ik 13+4