200 Reacties

茅茅n maand geleden

Reactie op QueXan

Dit staat op https://deverloskundige.nl/nieuws/artikel/vijf-belangrijke-vra ...
Los van dat het niet waar is dat er van een echo straling af komt, staat er toch in dit artikel: 'Alleen wanneer deze nuttige informatie kan opleveren'. Lichamelijke afwijkingen vroegtijdig signaleren lijkt me opzich wel 'nuttig' 馃槄 Maar ieder zn eigen keuze natuurlijk he, dat is je goedrecht, maar je loopt hier wel een beetje onzin te verkondigen.. 馃槵

茅茅n maand geleden

Hi dames, Op het forum is het niet toegestaan om medische artikelen te delen die geen goede medische onderbouwing hebben. Ik he daarom een link weggehaald. Mocht je meer willen lezen over echo's, dan kan dat o.a. via dit artikel: https://www.24baby.nl/zwanger/echo/algemeen/ Belangrijk om te weten: er is ontzettend veel onderzoek gedaan naar echo's tijdens de zwangerschap en tot nu toe zijn er geen aanwijzingen gevonden dat dit schadelijk zou zijn. Liefs, Micky

茅茅n maand geleden

Volgende week donderdag met 13+6

茅茅n maand geleden

Aanstaande maandag om 16:35. Spanend

茅茅n maand geleden

Ik heb deze volgende week dinsdag, ben dan 13+1. Vind het onwijs spannend. Na een miskraam afgelopen februari merk ik dat ik heel veel bevestiging nodig heb en het lastig vind om volop blij te zijn. Hopelijk een goede en mooie echo!

茅茅n maand geleden

Reactie op Eeneneen

Hij staat voor nu gepland op 8 augustus, ik ben dan precies 13 weken. Die d ...
Hier hebben we hem kunnen verzetten naar 14 augustus, ik ben dan 13+6 :)

茅茅n maand geleden

Reactie op Bertje25

Ik heb deze volgende week dinsdag, ben dan 13+1. Vind het onwijs spannend. ...
Heel herkenbaar hoor hier net zo , ik leef telkens van echo naar echo

茅茅n maand geleden

Ik heb hem morgen om 14.55 uur! Spannend馃グ馃グ

茅茅n maand geleden

Deze zwangerschap helaas geen 13 weken echo. Vandaag de termijn echo gehad. Heb 2 dagen vooruit gezet. Wij gaan morgen op vakantie voor 3 weken. Eerder had ik die 2 dagen speling maar omdat ik vooruit ben gezet ben ik nog niet weer thuis op de uiterste datum voor de 13 weken echo.

茅茅n maand geleden

Morgen om 8:30 spannend! Want vorige echo (10 weken) lagen de darmen nog buiten de buik. Schijnt best normaal te zijn met dat termijn, maar duimen dat het nu weer netjes in het buikje zit!

茅茅n maand geleden

Gisteren de 13 weken echo gehad en alles was gelukkig helemaal perfect馃グ ik kan er geen nub uithalen helaas... misschien een van jullie?

茅茅n maand geleden

Reactie op Annetjexxxxx

Morgen om 8:30 spannend! Want vorige echo (10 weken) lagen de darmen nog bu ...
Spannend! Laat je weten hoe het is gegaan? Hier zat met de termijnecho een stuk vd darmen ook nog in de navelstreng. Ze zei idd dat het normaal was maar met de 13w echo wel helemaal in de buik moest zitten, dus 馃

茅茅n maand geleden

Reactie op Bertje25

Ik heb deze volgende week dinsdag, ben dan 13+1. Vind het onwijs spannend. ...
Ik hen morgen de 13 weken echo met 13+1. Ook ik vind het allemaal reuze spannend na ook een (vroege) miskraam te hebben gehad eind januari. Ook sinds deze week lage buikpijn en ga gelijk denken dat het niet goed is.. best wel zenuwachtig voor morgen.

茅茅n maand geleden

Ik heb die van mij ook laat, 14+1 door de vakantietijd was het druk, dus even geduld hebben (en dat is zo moeilijk haha)

茅茅n maand geleden

Reactie op Ina33

Spannend! Laat je weten hoe het is gegaan? Hier zat met de termijnecho een ...
Het is goed gegaan. Vandaag de (vervroegde) 13 weken echo met 12+2 en de darmen zitten weer in het buikje. Ik hoop bij jou ook, wanneer heb jij de echo?

茅茅n maand geleden

Maandag, dan ben ik 13+6

茅茅n maand geleden

Ik woensdag ben dan precies 14 weken

茅茅n maand geleden

Ik maandag 17.30, ben dan 13+1. Had hem eigenlijk vrijdag 9-8 maar vervroegd want vond het te lang duren 馃槄

茅茅n maand geleden

Vrijdag 9 augustus! Dan 13+2 馃槉

茅茅n maand geleden

Met 13+3 gehad, geen bijzonderheden