200 Reacties

één maand geleden

13 augustus met 13+1

één maand geleden

Ik heb hem vandaag gehad! 12+5 😊 (alles was goed, geen bijzonderheden 🤍)

één maand geleden

Vandaag gehad met 13+1! Alles was helemaal goed 🥰🩷🩵

één maand geleden

Aanstaande woensdag met 13+1, ben heel benieuwd. Moet wel een eindje rijden, want in mijn omgeving zaten de echocentra’s vol binnen de tijd dat de echo gemaakt moest worden

één maand geleden

Overmorgen met 13+5

één maand geleden

Morgen, dan 13+6

één maand geleden

Gister gehad maar wat een hell.. Moest 10 x opnieuw liggen en elke keer was het toch niet compleet of goed. En toen we thuis kwamen zagen we dat er op de laatste foto ‘it’s a girl’ stond. Eenmaal na 5 uur weer opnieuw te bekijken en toch maar familie te hebben vertelt en langs geweest, nog eens de kleine lettertjes te bekijken. Is alleen de allerlaatste foto niet van ons. En staat er een andere naam op

één maand geleden

Reactie op OVH2225

Gister gehad maar wat een hell.. Moest 10 x opnieuw liggen en elke keer was ...
Ohhh wauw wat erg. En ook wel echt een hele slechte fout zeg, heb je de verloskundige nog gebeld? Was het toevallig kwa termijn wel de zelfde grote of zag je alleen tussen de benen een foto van met its a girl.

één maand geleden

30 augustus, dan ben ik 13+5. Dag voor onze vakantie, hopelijk kunnen we met een ontspannen gevoel op vakantie! ☺️

één maand geleden

Gisteren de 13 weken echo gehad. Alles was helemaal goed ❤️ zelf was ik er echt van overtuigd dat het een meisje zou zijn maar het was niet te missen dat het hoogst waarschijnlijk een jongen is. Ze mocht het eigenlijk nog niet zeggen maar bevestigde wel zo goed als wat we zagen. Super leuk maar wel even schakelen omdat ik zo een meisje in mijn hoofd had zitten 😊

één maand geleden

Afgelopen zaterdag de 13 weken echo gehad, alles was gelukkig goed gegaan, geen opmerkingen, en de echoscopist heeft het geslacht per ongeluk gezegd. We hadden al vermoeden wat het zou worden maar nu is dat ook bevestigd 🤣

één maand geleden

Reactie op OVH2225

Gister gehad maar wat een hell.. Moest 10 x opnieuw liggen en elke keer was ...
Wat erg dit!!

één maand geleden

Reactie op OVH2225

Gister gehad maar wat een hell.. Moest 10 x opnieuw liggen en elke keer was ...
Ah wat vervelend dat je het zo hebt ervaren. Ik heb hem gisteren gehad en moet zeggen dat het wel lang duurde en dat gepor in mijn buik, met best wel veel druk, vond ik op een gegeven moment niet zo prettig meer. Heb daar de rest van de dag ook nog wel wat last van gehad. Maar gelukkig was alles goed 🍀

één maand geleden

Vandaag mijn 13 weken echo gehad. Alles zit er op en er aan. Geen afwijkingen gevonden

één maand geleden

Ik mag morgen om 13 uur. Ben dan 13+3

één maand geleden

16 augustus met precies 13 weken!

één maand geleden

Ik heb hem morgen, met 13+6. Wat aan de late kant ivm vakantie. Spannend maar kijk er ook heeeeel erg naar uit

één maand geleden

Ik heb 12 augustus de 13 weken echo ben dan precies 13 weken, zo spannend.

één maand geleden

Vanavond de 13 weken echo gehad, ben vandaag 13+1. Alles was goed gelukkig 🤩 Wat is het toch ontzettend bijzonder om te zien hoe de mini me groeit in mijn buik! Hopelijk nu echt gaan genieten want wat vind ik het eerlijk gezegd toch ook onwijs spannend na de miskraam

één maand geleden

29 augustus dam ben ik 14 weken