200 Reacties

茅茅n maand geleden

21 augustus, ben dan precies 13 weken 馃崁

茅茅n maand geleden

Volgende week donderdag met 13+4. Kan niet wachten om weer te spieken bij de baby 馃グ

茅茅n maand geleden

Net gehad, en alles was helemaal goed!馃檹馃徎

茅茅n maand geleden

Vanmiddag gehad! Alles goed!

茅茅n maand geleden

Voor de gene die de 13 weken echo al hebben gehad, hoe werkt het? Is het een inwendige echo, uitwendig? Hoe lang duurt het ongeveer?

茅茅n maand geleden

Reactie op noes1x

Voor de gene die de 13 weken echo al hebben gehad, hoe werkt het? Is het ee ...
In mijn vorige zwangerschap ook de 13 weken echo gehad, ze hebben toen zowel uitwendig als inwendig gekeken (niet alles was goed zichtbaar) Dat hebben ze deze keer ook weer zo uitgelegd. In principe uitwendig, maar kan zijn dat inwendig nodig is. Er staat 45 min voor gepland, vorige keer duurde het bij mij ruim een half uur geloof ik. Maar dat is ook afhankelijk van hoe goed het kindje zich laat zien :)

茅茅n maand geleden

Reactie op noes1x

Voor de gene die de 13 weken echo al hebben gehad, hoe werkt het? Is het ee ...
Uitwendig! Hoelang het duurt hangt echt af van hoe je kindje mee werkt, wij waren met 25minuten klaar! Maar heb ook verhalen van een uur gehoord

茅茅n maand geleden

Reactie op noes1x

Voor de gene die de 13 weken echo al hebben gehad, hoe werkt het? Is het ee ...
Hoii, Ik heb afgelopen maandag mijn 13 weken echo gehad en heb beide manieren gehad omdat ze echt heel goed willen kijken. Duurde bij mij ongeveer 45/60 minuten.馃槉

茅茅n maand geleden

Tot nu toe zat alles vol, behalve 1 datum dat we op vakantie zijn. Morgen nog eens met de verloskundige overleggen of er niet toch nog ergens een gaatje te vinden is.

茅茅n maand geleden

Morgen om 10:45 en nu kan ik niet slapen..馃ゲ

茅茅n maand geleden

Ik heb m gister gewoon uitwendig gehad en beide kindjes zijn goedgekeurd 馃挒

茅茅n maand geleden

Vandaag om 13.45 uur

茅茅n maand geleden

Ik over 2 weken, dan ben ik 13+4. Wilde liever op donderdag of vrijdag omdat ik dan vrij ben :)

茅茅n maand geleden

Wij hebben hem pas over drie weken. Dan ben ik 14+2. Dit was ook nog het enige plekje wat beschikbaar was 馃ゲ

茅茅n maand geleden

Aankomende woensdag met 13+6.

茅茅n maand geleden

22 augustus, dan ben ik 13+4. Gisteren termijn echo gehad en bleek opeens al 11+2 in plaats van 10+2. Dus echo is sneller dan gedacht eigenlijk.

茅茅n maand geleden

Morgen met 14+1

茅茅n maand geleden

Ik heb 鈥榤 gisteren gehad met 12+5 (volgens meting ben ik 13+1 maar vanwege ICSI blijft de 12+5 staan). Echo was uitwendig en duurde een klein half uurtje. Echt bizar wat ze allemaal kunnen zien! Alles is ok茅 met ons kindje 馃檪

茅茅n maand geleden

Heb m op 20 augustus en ben dan 14+1, de 13 weken echo stond al gepland en bij de termijnecho werd ik 4 dagen vooruit gezet haha heb wel weer zin om naar ons kleintje te gluren 馃槏馃挏

茅茅n maand geleden

A.s. dinsdag bij 13+nogwat, kan niet wachten! Ik ga geen specifieke geslachtsecho doen, dus daarna moet ik wachten tot 20 weken tot ik hem/haar weer mag zien 馃ス. (Tot die tijd gaan we uit van de nub theorie die we hopelijk op de 13 weken echo kunnen toepassen. Wordt leuk als het bij 20 weken anders blijkt te zijn hihi...)