80 Reacties
4 maanden geleden
Die van mij heb ik vandaag op 22 juli gepland. Termijnecho, ben dan ergens rond de 11 weken.
Ik ben wel heel benieuwd naar er wordt geen extra echo vergoed. Alleen de termijnecho, 13 weken en 20 weken echo. Betalen jullie dat dan allemaal zelf? Daar ben ik te zuinig voor geloof ik ;). Of is er bij iedereen een medische indicatie?
4 maanden geleden
Reactie op mimumo
Die van mij heb ik vandaag op 22 juli gepland. Termijnecho, ben dan ergens ...
Veel verloskundigen bieden zo'n vroege echo gratis aan :) Maar er zijn ook praktijken die het liever niet doen omdat het geen garantie biedt dat het goed blijft gaan als je het hartje ziet op de vroege echo.
4 maanden geleden
Ik heb ook 8 juli om 10 mijn eerste afspraak.. duurt echt lang hoor! Maar goed. Ik ben wel echt heel zenuwachtig
4 maanden geleden
Reactie op mimumo
Die van mij heb ik vandaag op 22 juli gepland. Termijnecho, ben dan ergens ...
Bij mij gaf de VK aan dat ik een vroege echo kon krijgen (7wk) maar dat ik die dan zelf moet betalen (46€). Dit ga ik wel doen want wil toch graag weten of het hartje klopt :). 26 juni heb ik de vroege echo en 17 juli de termijnecho 😌
4 maanden geleden
Mijn eerste echo was afgelopen dinsdag, ik zelf had berekend 6,6 week te zijn. Maar de vk heeft 5 weken en paar dagen gerekend. Nu moet ik 3 juli terug voor een herhaal echo.
Maak me best wel zorgen, gezien ik 16/17 mei mijn eisprong moet hebben gehad, en 25 mei al licht positief teste. Als ik van haar berekening uitga, was ik 25 mei 3dpo wat dus geen positieve test kan geven. Zo bang dat het alsnog niet goed zit. Vorige keer ( 1 mei ) een vroege miskraam gehad. Dus ben nu dubbel nerveus. Het hartje klopte wel maar volgens de vk echt net begonnen met kloppen ( klopt langzaam ).
4 maanden geleden
Ik heb 24 juni mijn eerste echo. Zo spannend of alles goed is..
4 maanden geleden
Helaas gisteren en het was niet goed. Ik moest 7,5 week zijn, maar t mat maar 5,5 week en geen hartslag. Ik hoop op beter nieuws voor jullie. Op dit moment kan ik alleen maar huilen. Sorry voor t nare bericht
4 maanden geleden
Reactie op moniquedevisser
Mijn eerste echo was afgelopen dinsdag, ik zelf had berekend 6,6 week te zi ...
Ik begrijp je gevoel... ik had 24 mei een positieve test bij de huisarts. Vanwege onregelmatige cyclus geen idee wanneer eisprong was. T was ook een verrassing. Gisteren bij de 1e echo geen kloppend hartje gezien en ook was t maar zo groot als bij 5,5 week
4 maanden geleden
Reactie op Hatiss88
Morgen om 10 uur, ben dan als het goed is 7+4dgn 😍
Zelfde hier! Ik mag om kwart over 9 😍
4 maanden geleden
Ik begrijp je gevoel... ik had 24 mei een positieve test bij de huisarts. ...
Heb je nog een herhaal echo? Hier klopte het hartje wel, maar heel langzaam. Dus waarschijnlijk net begonnen met kloppen. Ik ben zo nerveus. En moet nog wachten tot 3 juli.
4 maanden geleden
Reactie op moniquedevisser
Heb je nog een herhaal echo? Hier klopte het hartje wel, maar heel langzaam ...
Nee ze hebben t alleen over een missed abortion gehad. Maandag gesprek over de opties bij de gynaecoloog. Ik begrijp dat je zenuwachtig bent. Maar hou je vast aan het kloppende hartje! Die had ik niet al zag alles er verder wel goed uit.
4 maanden geleden
Nee ze hebben t alleen over een missed abortion gehad. Maandag gesprek over ...
Ah balen! Ik probeer positief te blijven, maar gezien 1 mei ik ook al een vroege miskraam had ben ik dubbel angstig nu. Ik hou hoop