25 Reacties

één maand geleden

Wij hebben het met 9 weken aan onze ouders verteld. Na de 10 weken echo aan de rest van de familie.

één maand geleden

Wij hebben het al heel vroeg verteld, maar dat was vooral omdat ik met 7 weken al opgenomen werd in het ziekenhuis door hg. Als dat niet zo was hadden we gewacht tot na de termijnecho met 11 weken.

één maand geleden

Met 7 weken aan ouders en familie/vrienden die dichtbij ons staan en met 11 weken (na een goede termijnecho) aan de rest

één maand geleden

Wij hebben het met 5/6 weken aan ouders/zussen verteld. En vanaf 9 weken ongeveer aan steeds meer mensen, maar nog wel alleen de mensen die dichtbij staan. Ik denk dat ik het na de echo van maandag nog wel weer makkelijker deel met mensen, maar echt wereldnieuws wil ik het pas na de 13 weken echo maken als dat lukt (als ik mn buik nog kan verbergen 🙃)

één maand geleden

Met 5 aan moeder met 8 aan familie met 11 aan de rest (had wat extra echo's dus wist dat het goed zat)

één maand geleden

Ouders met 8 weken, broers en zussen met 10, vriendinnen met 12 en de rest pas na de 13 weken echo en toen de nipt binnen was. Dus dat was met 13 en een paar dagen. Toch ivm eerdere miskraam bewust gewacht.

één maand geleden

Ik wil het deze week aan de familie vertellen. Meer omdat m'n buik niet meer te verstoppen is.

één maand geleden

Wij hebben het met 8 weken aan ouders, broer/zus, opa en oma verteld en sinds dien aan mensen die dichtbij staan en we toevallig al iets hadden gepland. De rest na onze vakantie na de 13 weken echo.

één maand geleden

Directe familie weet het allang , na de test/eerste echo. Goeie vriendem weten het ook al. Nu vertel ik het langzaamaan ook aan anderen. Ben nu 12w. Volgende week de 13w echo nog daarna, gaan we het echt gewoon vertellen aan iedereen die het maar wil horen, haha. Uiteindelijk natuurlijk lekker doen waar je je fijn bij voelt 🥰

één maand geleden

Met 5 aan beste vriendinnen, met 6 met een collega met wie ik veel samen werk, met 10 aan mn zus ivm uitje naar pretpark en ik wilde niet liegen, en de rest vertellen we het na de 12w echo

één maand geleden

Wij met 7/8 weken aan de mensen dichtbij. En nu met 11 weken gewoon aan iedereen.

één maand geleden

Wij hebben het deze week (11 weken) aan bijna iedereen verteld na de laatste echo afgelopen maandag! Vrijdag de laatste mensen en erna mogen mijn ouders het van ons ook delen met hun vrienden (waar ze enorm naar uitkijken🤣!) ❤️❤️

één maand geleden

Hier weet alleen schoonmoeder het, de rest weet nog niets. Inmiddels bijna 13 weken en we willen voorlopig nog niets vertellen. Even in onze eigen bubbel blijven 😁

één maand geleden

Hier in (voorlopige?) week 8 verteld aan schoonouders (+ nichtje die als verassing mee was) op mijn man zijn verjaardag, een week erna mijn moeder die hier een weekje kwam logeren. Wij wonen in het buitenland, dus hun waren de enige die we het persoonlijk konden vertellen, dus dat was wel speciaal voor ons. Vorige week vrienden (collega van mijn man) verteld die hier ook wonen en de rest gaan we vertellen na de NIPT uitslag + extra groei echo bij 12/13 weken (was eigenlijk de bedoeling iets leuks te doen op mijn verjaardag volgende week vrijdag, maar loopt iets anders dus). Doe wat goed voelt voor jullie, er is geen goed of fout! ❤️

één maand geleden

ik ben nu 10+4 mooie echo gehad met 10+2 toen familie dichtbij verteld 12+4 hebben we de 13 weken echo als die ook goed is maken we het bekend via facebook

één maand geleden

Reactie op YH89

Hier in (voorlopige?) week 8 verteld aan schoonouders (+ nichtje die als ve ...
Grappig ik ben ook de 9e jarig, en we gaan het vieren voor familie de 10e dus dacht, dat is leuk om dan groepsgewijs te delen, maar de echo is pas de 7e en dan nog Nipt, dus past inderdaad net niet goed 😅

één maand geleden

Ik ben nu 14 weken en ik zal het met mijn reveal (zondag) openbaar laten weten. Verder weten het veel mensen wel al om me heen.

één maand geleden

Hier hebben we vanaf de eerste echo 8+5 het de dierbaren vertelt en toen ook de vrienden en familie. Bij 9+5 nogmaals een erg mooie echo . En morgen de 11 weken echo en dan gaat het vanaf 11+5 gewoon op internet .

één maand geleden

Met 6 weken wisten de naasten het al want ze hadden het geraden en ik kon niet liegen. Met 6+4 had ik de eerste echo en toen heb ik het aan iedereen verteld. Mijn collega's vertel ik het na de vakantie in verband met ziekte weet mijn baas het wel.

één maand geleden

Wij hebben onze dochter (2 jaar) het verteld met 8 weken. Toen kon ze het nieuws aan opa en oma tantes en ooms vertellen. Maar ze vond het zo leuk om te vertellen dat ze sinds toen, aan iedere voorbijganger verteld dat ze grote zus wordt. We zijn er maar in mee gegaan en ondertussen weet het hele dorp het ongeveer 😂