25 Reacties

één maand geleden

Heb het rond week 8 aan een paar vriendinnen verteld. Volgende week met 13+4 aan m’n baas (zodat die alvast vervanging kan gaan regelen) en dan vertellen we het een paar dagen daarna aan m’n oudere kinderen en moeder. En de rest hoort het dan vast snel vanzelf

één maand geleden

Wij gaan het na de termijnecho pas vertellen als alles goed zit. Deze hebben we aankomende dinsdag, en dat weekend zien we toevallig mijn ouders, schoonouders en een deel van de schoonfamilie. Mijn eigen broers en zus moeten we ook snel dan even plannen/langsgaan 😂 Voor het ‘grote publiek’ hebben we niet echt een plan/datum bedacht. Ergens een keer gooien we wel iets op instagram denk ik 😂 we hebben een kleine echt sociale kring die we veel spreken, dus die weten het dan allemaal al 🤷🏼‍♀️

één maand geleden

Ik heb het een paar vrienden/vriendinnen verteld met een week of 6, dit omdat ik ook een miskraam heb gehad waar zij van wisten. Vorige week de termijn echo gehad en toen wat meer mensen. De 13 weken echo is pas 15 augustus en erna gaan we het langzaam aan broer/zussen en mensen dichtbij vertellen.

één maand geleden

Wij hebben het allemaal eigenlijk al heel snel rondverteld binnen ons gezin en onze naaste vrienden (met 5 weken al). Ik zat er helemaal vol van en kon het gewoon niet stilhouden. Heb er ook geen spektakel van gemaakt, maar het gewoon gezegd. Ik besefte mij ook heel goed dat er een kans is op een miskraam, maar ook dat had ik graag willen delen met deze mensen. Dan zou ik het niet zo alleen hoeven dragen. Ook mijn enorme angst voor het krijgen van een miskraam heb ik ook met deze mensen kunnen delen. En dat was ook heel fijn 😊 Nu ben ik 11 weken zwanger en zo blij dat alles goed is💕.

één maand geleden

Omdat we al meerdere miskramen hebben gehad en in een IVF-traject zaten wisten mijn beste vriendinnen en dichtbijzijnde familie het al. Ook mijn kinderen uit een eerder huwelijk zijn op de hoogte. Vooral ook omdat wij Twinnies verwachten en ik moeite heb om m'n mond te houden nu alles goedgaat😅 Als de termijnecho volgende week goed is dan deel ik het verder.