285 Reacties

4 maanden geleden

Hi dames, mijn eerste echo staat gepland op 24 juni! Inderdaad lang wachten haha

4 maanden geleden

Hoi hoi, wij mogen 17 juni al🥰

4 maanden geleden

Hoihoi, weet nu bijna een week dat wij zwanger zijn. Onze eerste echo staat voor 13 juni.. voor mij gevoel ook heel lang wachten 🩷💙🍀

4 maanden geleden

14 juni! Super spannend na een miskraam met ca. 9 weken in januari. Daarna gelukkig - als alles goed is - wat vaker controles voor mijn gemoedsrust.

4 maanden geleden

Hoeveel DPO hebben jullie de verloskundige gebeld? Ik ben nu 10 dpo kan ik nu al bellen?

4 maanden geleden

14 juni de eerste echo met een zwangerschap van dan 6+5. Termijn bij ons is al zeker vanwege IUI behandeling. Spannend, gezien de vorige zwangerschap er geen hartje meer klopte met 9 weken. De komende 3 weken gaan waarschijnlijk aanvoelen als 6 weken 😂🍀🤞🏽

4 maanden geleden

Mijn eerste echo staat gepland voor 18 juni. Dan naar verwachting precies 7 weekjes. Zo spannend, maak me ook wel een beetje zorgen, en angst dat ik niet toch nog deze week ongesteld wordt.. 4 positieve testen waarvan 1 digitale. Wil me ook niet gek maken door te blijven testen. 🙈❤️

4 maanden geleden

Wij hebben de eerste echo 6 juni al, ivm vorige keer buitenbaarmoederlijke om te zien of zwangerschap op de juiste plek zit

4 maanden geleden

Vanwege m’n miskraam vorige maand durf ik hem niet in te plannen… ik denk dat ik sowieso wil wachten tot 10 weken. Even afwachten hoe ik er over een paar weken tegen aankijk.

4 maanden geleden

Reactie op Mrs.

Hoeveel DPO hebben jullie de verloskundige gebeld? Ik ben nu 10 dpo kan ik ...
Ik zou denk ik wachten tot je NOD voor de zekerheid.

4 maanden geleden

Reactie op MMW24

Ik zou denk ik wachten tot je NOD voor de zekerheid.
Jaa mijn nod is dus vandaag 😅 heb normaal een lf van 10-11 dagen

4 maanden geleden

Wij hebben volgende week maandag 3 juni de eerste echo al. Dit is zo gepland omdat er ook nog een afspraak met de gynaecoloog staat, wanneer de echo goed blijkt, kan ik die afspraak met de gynaecoloog afzeggen.

4 maanden geleden

Vanwege een buitenbaarmoederlijke zwangerschap de vorige keer hebben wij 10 juni de eerste echo. De dagen kruipen voorbij 😅

4 maanden geleden

Reactie op Mrs.

Jaa mijn nod is dus vandaag 😅 heb normaal een lf van 10-11 dagen
Een positieve test is een positieve test. Ik zou gewoon lekker bellen en aangeven hoever je bent, dan kijken ze dan wel wanneer een echo mogelijk is. 😊

4 maanden geleden

Reactie op DC22

14 juni de eerste echo met een zwangerschap van dan 6+5. Termijn bij ons is ...
Hier ook 14 juni met 6+6! Ook (nagenoeg) zeker vanwege ovulatieinductie met letrozol. En helaas ook precies hetzelfde meegemaakt als jij omschrijft bij de vorige zwangerschap. Ik vind het wachten nu al lang duren 🥲

4 maanden geleden

Reactie op Opgoedgeluk

Een positieve test is een positieve test. Ik zou gewoon lekker bellen en aa ...
Ik heb me aangemeld bij een praktijk in de buurt. Moest online en dan bellen ze 😊

4 maanden geleden

Mijn eerste echo is 27 juni! Nog wel lang hoor een hele maand. Gelukkig nog een vakantie ertussen voor wat afleiding haha

4 maanden geleden

13 juni is de eerste echo 😘🍀

4 maanden geleden

Hier 28 juni 🙋‍♀️

4 maanden geleden

Reactie op Katja0205

Hoi hoi, wij mogen 17 juni al🥰
Wij mogen ook 17 juni al, ben 3 februari uitgerekend 🍀👶🏻