285 Reacties

4 maanden geleden

27 juni pas de eerste echo van ons 2 kindje, geen idee hoe ver ik ben aangezien ik pcos heb en niet weet wanneer me ovulatie is geweest.

4 maanden geleden

04/07 hebben we onze eerste echo, op 8 weken - nog 17 dagen geduldig wachten dus! In tussentijd ga ik nog 2x bloed laten prikken bij de dokter om te zien of m'n hCG waardes mooi stijgen!

4 maanden geleden

Woensdag heb ik de echo de dagen gaan nu echt langzaam ik kan niet wachten

4 maanden geleden

Bij mijn vorige zwangeracjap had ik een uitwendige echo met 8w1, nu een echo aangevraagd met 7w3 of 8w3, ik weet niet precies hoever je ben, maar hoe groot is de kans dat de echo uitwendig kan...?

4 maanden geleden

Reactie op Anroni86

Bij mijn vorige zwangeracjap had ik een uitwendige echo met 8w1, nu een ech ...
Je kan hem altijd eerst uitwendig vragen! Mocht het dan niet goed zichtbaar zijn kan inwendig altijd nog (of je wacht even). Vanaf 8 weken kan de echo prima uitwendig namelijk.

4 maanden geleden

Eerste echo op 18 juli, dan ben ik volgens de telling 9 weken zwanger. Duurt nog even dus. Heb tijdens eerdere zwangerschappen wel vroegere echos gehad, vanwege miskramen. Maar nu wachten we het toch weer even wat langer af! Fingers crossed 🤞🏼

4 maanden geleden

9 juli 🥰

4 maanden geleden

18 juli pas dan ben ik al 11 weken 😩

4 maanden geleden

12 juli 🥰

4 maanden geleden

11 juli eerste echo, als het goed is ben ik dan 7+2 🥰

4 maanden geleden

10 juli dan ben ik als het goed is precies 7 weken Ik kan niet wachten het lijkt zo ver weg😅 spannend voor ons allen!

4 maanden geleden

10 juli, dan 8+3 of iets meer of minder 🤓

4 maanden geleden

24 juni, als het goed is dan 7+1

4 maanden geleden

10 juli. Dan zo'n 7/8 weken zwanger.