93 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb de weken test gedaan toen ik 4+2 was, meer als controle voor mezelf dat deze test dan ook echt 2-3 weken zou aangeven. Ik heb er nog eentje over die ik met 5+2 wil doen om te kijken of er dan 3+ komt te staan. Ik weet dat het geen zekerheid biedt maar na een miskraam vorige keer bij 8-9 weken stelt het me ergens gerust als je de weken (en dus HCG) ziet oplopen.

3 maanden geleden

Reactie op Wensje1992

Ik heb de weken test gedaan toen ik 4+2 was, meer als controle voor mezelf ...
Jaa dat heb ik dus indd ook. Ik hoop dat ie dan volgende week ook 2-3 aangeeft 🍀🤞 Hopelijk jij 3+!

3 maanden geleden

Ik wist niet dat je er dan nog twee weken bij op moest tellen. Die je dus ‘cadeau’ krijgt. Ik ben nu 4+2 dus zou de indicator 2-3 weken moeten aangeven? ☺️

3 maanden geleden

Hoi AmeliaRome , ik had ik zondag 2x positief getest en nu niet meer .. ik zou ook 3.4 weken zijn . Maandag ga ik bloed laten trekken .

3 maanden geleden

Reactie op Kimmesvg

Ik wist niet dat je er dan nog twee weken bij op moest tellen. Die je dus ‘ ...
Ja ik geloof het wel! Maar misschien dat dat ook wat later komt in de week. Het hangt beetje af wanneer je innesteling was denk ik?

3 maanden geleden

Reactie op Mommy19933

Hoi AmeliaRome , ik had ik zondag 2x positief getest en nu niet meer .. ik ...
Oh wat verwarrend! Heb je andere testen geprobeerd? Ik had zondag op 8 dpo namelijk ook heel licht positief getest met de action early, en sindsdien niet meer. Tot ik ineens vanochtend met andere testen toch wel positief testte. Maar die action early van vandaag was weer negatief... dus vond dat wel verwarrend want die hoort gevoeliger te zijn

3 maanden geleden

Ja ik heb wel verschillende testen gebruikt . Ik wacht nu maar af .. zit vandaag op m’n 26ste dag van mijn cyclus , ik ben dus namelijk 2x ongesteld geworden 8april tot 13 april en 4 mei tot 7 mei .. en dus nu zondag positief test 2x zal ze beide erbijvoegen , en dan nu sinds maandag elke dag negatief ook op verschillende testen

3 maanden geleden

Reactie op Mommy19933

Ja ik heb wel verschillende testen gebruikt . Ik wacht nu maar af .. zit va ...
Oh wat raar zeg! Wat voor waarde gaf die CB digitale bij jou? Of heb je die niet gebruikt? Ik vind bizar dat ze nu negatief zijn terwijl deze 2 zo knalpositief zijn

3 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Oh wat raar zeg! Wat voor waarde gaf die CB digitale bij jou? Of heb je die ...
Nee ik heb de normale van clear blue gebruikt stond niet zwanger op . Ja ik vindt het dus ook vreemd.. mijn huisarts sprak dat er misscgien ook spraken kan zijn van een buitenbaarmoederlijk zwangerschap ? Maar hoorde ook weer dat je dan juist alleen maar knallende positieve testen moet hebben

3 maanden geleden

Reactie op Mommy19933

Nee ik heb de normale van clear blue gebruikt stond niet zwanger op . Ja ...
Dat is ook wat ik weet van een bbz dat je hcg dan sky high is

3 maanden geleden

Ik ben nu 4+3 dus dan zou het op de test 2-3 moeten aangeven ( dit was bij mij zo vanmorgen)

3 maanden geleden

Reactie op Cristel1991

Ik ben nu 4+3 dus dan zou het op de test 2-3 moeten aangeven ( dit was bij ...
wow heb je al een echo gehad waar iets op te zien was? :o

3 maanden geleden

Ik testen vorige week donderdag met zwanger 1-2 ik heb nu net weer getest en gaf die 2-3 aan. Volgens mijn berekening ben ik 4+6

3 maanden geleden

Hi Amelia Rome, Herkenbaar dat je dit plan hebt :D Ik heb nu positieve sensitesten, maar door een vroege miskraam in april nu ook van plan om nog een CB wekentest te doen om te kijken of alles goed blijft gaan. Ik ben nu 4 weken en denk dat ik in het weekend die test doe om te kijken of er inderdaad 2-3 komt te staan. En misschien…haha…toch daarna nog eentje om te zien of er ook 3+ komt te staan volgende week. Maar mag ook eeer niet teveel testen van mezelf dus twijfel daar nog een beetje over. Wil jij er 1tje doen?

3 maanden geleden

Reactie op bobbie3000

Hi Amelia Rome, Herkenbaar dat je dit plan hebt :D Ik heb nu positieve sens ...
Sensitesten heb ik sinds 8 dpo (3+1) elke ochtend gedaan, dat blijf ik doen tot.. ja weet eigenlijk niet 😂 En de dure CB weet ik nog niet wanneer, ik dacht aan zondag, dan zou ik 4+1 moeten zijn, maar misschien is dat te vroeg? Als ik 2-3 niet zie, moet ik weer een nieuwe kopen en het is al zo duur haha

3 maanden geleden

Reactie op Mrs.

Dat is ook wat ik weet van een bbz dat je hcg dan sky high is
Ja daarom naja voor nu wacht ik dan maar gewoon even af en maandag heb ik een afspraak staan bij huisarts dus dan gaan hun veder kijken

3 maanden geleden

Hahaha ik kan mezelf ook niet bedwingen, zeg elke avond: nu is het wel klaar en de volgende ochtend doe ik toch weer een test. Ja misschien voor de zekerheid wachten tot je 4+3 of 4+4 bent, maar dit wordt ook mijn eerste CB wekenindicator dus misschien heeft iemand anders een beter idee met meer ervaring

3 maanden geleden

Heeft er niemand ervaring met die testen dat de weken indicator juist niet aangeeft wat het moet aangeven? Ik had die dingen ook gekocht op omloop te zien. Maar ben nu eerder bang dat het mijn onzekerheid alleen maar groter maakt als er zondag niet 3+ zou staan (ben dan 5 weken zwanger).

3 maanden geleden

Reactie op DC22

Heeft er niemand ervaring met die testen dat de weken indicator juist niet ...
Ja begrijp ik wel, drm doe ik ook die sensitest dipsticks erbij, want dan zie je hopelijk daar ook een oploop?

3 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Ja begrijp ik wel, drm doe ik ook die sensitest dipsticks erbij, want dan z ...
Ik heb idd die dipsticks gebruikt en zie daar oploop. Ik lees alleen vandaag op internet dat die testen vanaf week 5 niet meer betrouwbaar zijn en vals negatief kunnen worden. Tussen week 5-7 komt er een stofje van de zwangerschap in de urine die ervoor kan zorgen dat de urinetesten niet meer betrouwbaar zijn:) Op basis daarvan had ik dus bedacht maar niet meer te testen en goed vertrouwen te hebben 🤞🏽🍀