93 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op DC22

Ik heb idd die dipsticks gebruikt en zie daar oploop. Ik lees alleen vand ...
ooooh dan is het gewoon goed :D Als ik die oploop zou zien en 2-3 zou ik eigenlijk al heel blij zijn

3 maanden geleden

Weet iemand tot wanneer je oploop ziet in die sensitesten? Ben nu 4+1 en het streepje kan denk ik niet heel veel paarser meer worden dan het nu is? Of blijven jullie ze doen om te kijken of het streepje iig niet lichter wordt? En tot wanneer dan. Ook zo wat om tot je echo die testen te blijven doen toch..?

3 maanden geleden

Reactie op bobbie3000

Weet iemand tot wanneer je oploop ziet in die sensitesten? Ben nu 4+1 en he ...
Geen idee eigenlijk, soms heb je namelijk een dye stealer, dat de T donker is dan de C lijn, ik zou dan sws stoppen want dan kan de test het niet meer aan Heb je een foto van je oploop? :)

3 maanden geleden

Zo is ie bij mij. Een na laatste was NOD, en de laatste was vandaag. Wat denk je? En hoe ziet jouwe eruit?

3 maanden geleden

Toen ik in februari zwanger was, had ik nog helemaal geen idee van het bestaan van al die verschillende testen. Nu wel, het geeft een gevoel van controle maar uiteindelijk heb ik er toch geen controle over

3 maanden geleden

Reactie op bobbie3000

Zo is ie bij mij. Een na laatste was NOD, en de laatste was vandaag. Wat de ...
Oh wat fijn! Dat ziet er gewoon super uit joh! Ik hrb nog geen oploop 🙈 mijn sensitests waren vandaag voor het eerst positief hahah dus ik hoop zondag dezelfde foto te hebben :D

3 maanden geleden

Aah! Nou dan stuur jij zondag je oploopje en dan doe ik de proef met de DB wekenindicator ;)

3 maanden geleden

Reactie op Mommy19933

Ja daarom naja voor nu wacht ik dan maar gewoon even af en maandag heb ik e ...
Ben benieuwd! Hopelijk maandag goed nieuws! 🍀

3 maanden geleden

Reactie op bobbie3000

Zo is ie bij mij. Een na laatste was NOD, en de laatste was vandaag. Wat de ...
Dit ziet er super netjes uit!

3 maanden geleden

Reactie op Cristel1991

Ik ben nu 4+3 dus dan zou het op de test 2-3 moeten aangeven ( dit was bij ...
Bij mij gaf het 1-2 aan op de test, wat zou het dan eigenlijk moeten zijn?

3 maanden geleden

Reactie op annie2025

Bij mij gaf het 1-2 aan op de test, wat zou het dan eigenlijk moeten zijn?
Denk dat het dan 2a3 weken is ongeveer .. geen idee

3 maanden geleden

Die test geeft het aantal weken vanaf bevruchting aan. Dat is dus anders dan hoe ‘normaal’ het aantal weken wordt geteld namelijk vanaf je laatste menstruatie. Als je 1-2 op de test hebt ben je dus 3-4 weken zwanger

3 maanden geleden

Ben als het goed is vandaag 5 weken 🤞🏼

3 maanden geleden

Kijk dames

3 maanden geleden

Reactie op XANX

Ben als het goed is vandaag 5 weken 🤞🏼
Ik ben ook 5 weken vandaag en 1 februari uitgerekend. Mijn test gaf gister 2-3 aan. Ik snap het niet meer haha

3 maanden geleden

Reactie op XanoniemX

Ik ben ook 5 weken vandaag en 1 februari uitgerekend. Mijn test gaf gister ...
Om het in perspectief te zetten: Kijk naar de enorme range die er per week genoemd wordt aan HcG waarde. Het is een indicatie op basis van gemiddelde. Als jij net iets minder HcG in je urine hebt, slaat die wekenindicator nog niet op 3+. Het zegt je alleen weinig over je zwangerschap; De oploop zelf is belangrijk in de eerste periode.

3 maanden geleden

Reactie op XanoniemX

Ik ben ook 5 weken vandaag en 1 februari uitgerekend. Mijn test gaf gister ...
Ja dit dus, De reden waarom ik deze topic opende was omdat ik benieuwd was op welke dag precies mensen 2-3 en 3+ kregen. Ik wil namelijk volgende week weer testen en theoretisch zou ik op 4+1 al 2-3 moeten krijgen, maar dat voelt toch iets te vroeg ervoor ofzo? Dus ben benieuwd of mensen altijd stipt 2 weken na ovulatie indd al 2-3 kregen of niet.

3 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Ja dit dus, De reden waarom ik deze topic opende was omdat ik benieuwd was ...
Ik kreeg na de eisprong(2weken) 1-2 nu 3 weken na eisprong 2-3.

3 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Ja dit dus, De reden waarom ik deze topic opende was omdat ik benieuwd was ...
Ik neem morgen (4+2) wel even de proef op de som ;)

3 maanden geleden

Reactie op bobbie3000

Ik neem morgen (4+2) wel even de proef op de som ;)
jaa ben benieuwd :D 🫶