93 Reacties

3 maanden geleden

Je zou denken; hoe moeilijk kan het zijn, maar ik heb een foutmelding gekregen. 💸

3 maanden geleden

Reactie op bobbie3000

Je zou denken; hoe moeilijk kan het zijn, maar ik heb een foutmelding gekre ...
ahh, wat zonde van je test! :(

3 maanden geleden

Dit is inmiddels mijn oploop. De opgedroogde versies zie je het verschil wel beter moet ik zeggen, maar ik weet niet of je daar naar mag kijken op die manier? Mijn NOD is pas morgen/zondag. Dus ik hoop dat dit wel oke is voorlopig?

3 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Dit is inmiddels mijn oploop. De opgedroogde versies zie je het verschil we ...
Wel duidelijk een oploop te zien!

3 maanden geleden

Reactie op bobbie3000

Die test geeft het aantal weken vanaf bevruchting aan. Dat is dus anders da ...
Dankjewel!

3 maanden geleden

Reactie op XANX

Kijk dames
Even gemist dit uit alle enthousiasme haha! Dankjewel

3 maanden geleden

Toch nog (niet met ochtendurine dus..) een nieuwe cb gedaan. Net deze uitslag 😍4+2

3 maanden geleden

Reactie op bobbie3000

Toch nog (niet met ochtendurine dus..) een nieuwe cb gedaan. Net deze uitsl ...
Ooeehh heel mooi! 💕 Dat is vast geruststellend of niet :D

3 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Ooeehh heel mooi! 💕 Dat is vast geruststellend of niet :D
Jaaa

3 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Ja dit dus, De reden waarom ik deze topic opende was omdat ik benieuwd was ...
Vandaag 4+1 en ook 2-3 gehad. Eergister was het 1-2

3 maanden geleden

Meiden, hoe donker waren jullie andere testen (als jullie dat gebruikten) toen jullie 2-3 kregen? Ik heb net deze gedaan. is dit 2-3 waardig denken jullie? haha

3 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Meiden, hoe donker waren jullie andere testen (als jullie dat gebruikten) t ...
Mag ik vragen wat de reden is dat je er zoveel moeite voor doet? Ik bedoel ik wilde het ook graag weten en heb getest en daar stond die dan. Ik snap dat die testen prijzig zijn maar jezelf gek maken is ook niet de bedoeling. Probeer die test uit en kijk even. Bij me eerste kind had ik snel een knallende test teste ik ook 2-3 en nu iets lichter dan die van jou ook 2-3

3 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Meiden, hoe donker waren jullie andere testen (als jullie dat gebruikten) t ...
Je zit nog voor je NOD toch? Met je NOD zit pas op 2, lijkt me.. ongeveer twee weken na je ovulatie zou je menstruatie normaal beginnen?

3 maanden geleden

Reactie op bobbie3000

Je zit nog voor je NOD toch? Met je NOD zit pas op 2, lijkt me.. ongeveer t ...
Jaa klopt, zondag indd mn NOD, maar ik zie dat jouw testjes donkerder waren voor je je 2-3 test had, dus ik wacht nog even met de mijne :)

3 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Jaa klopt, zondag indd mn NOD, maar ik zie dat jouw testjes donkerder waren ...
Oh te vroeg geklikt op send 😂 Ik dacht ineens dat ie er zo donker uitzag namelijk, maar ik heb alleen mijn eigen testen als vergelijkingsmateriaal en die waren vrij licht gebleven de vorige keer 😅

3 maanden geleden

Ik heb met 3+4 een test gedaan die gaf 1-2 weken aan en met 4+1 gaf hij 2-3 weken aan. Volgende week doe ik er weer een met 5+3 ongeveer en dan hoop ik dat ie 3+ aangeeft

3 maanden geleden

Vandaag met 5+1 zo’n test gedaan en hij geeft 2-3 aan. Had eigenlijk gehoopt op een 3+ zodat ik alles een beetje los kan laten.

3 maanden geleden

Ik krijg er vandaag 2 binnen. Vorige week had ik met 3+6 getest toen kreeg ik een 2-3 weken. Daarvoor geen weken indicator gebruikt. Ga er vandaag een doen om te kijken wat ie aangeeft en anders zondag weer dan zou ik 5+2 moeten zijn

3 maanden geleden

gisteren vergeten hier te zetten dat ik met 4+1 2-3 kreeg :D

3 maanden geleden

Gisteren nog een keer getest. 3+ en ik ben nu 5+1