93 Reacties

3 maanden geleden

Vandaag dacht ik 4+5 te zijn, maar ik krijg al een 3+… kan het ook zijn dat ie dat te snel aangeeft of heb ik verkeerd gerekend? Mijn laatste menstruatiedag was 1 mei. Iemand ervaring hiermee? Ik zou wel heeeel blij zijn als het klopt want dat betekent dat ik nog nét voor een tweeweekse vakantie de echo kan laten doen. Hoop het zo!!!

3 maanden geleden

Reactie op bobbie3000

Vandaag dacht ik 4+5 te zijn, maar ik krijg al een 3+… kan het ook zijn dat ...
Ze zeggen dat het bij meerlingen zo is dat het HCG dan snel al heel hoog is .. 🤭 dus wie weet 🤗

3 maanden geleden

Reactie op Cristel1991

Ze zeggen dat het bij meerlingen zo is dat het HCG dan snel al heel hoog is ...
Het is een eerste kind, ben ik er wel gelijk vanaf haha, maar lijkt me heel heftig. Dat kunnen ze ook al op de eerste echo zien toch, hoeveel het er zijn?

3 maanden geleden

Reactie op bobbie3000

Het is een eerste kind, ben ik er wel gelijk vanaf haha, maar lijkt me heel ...
Ja kunnen ze geloof ik wel zien idd .. 😃

3 maanden geleden

Vandaag bij precies 5 weken volgens mijn berekening 😊

3 maanden geleden

Reactie op ElinevdA95

Vandaag bij precies 5 weken volgens mijn berekening 😊
Oh gaaf zeg! Bij mij gaf die precies bij 5 weken aan dat ik 2-3 weken was. Maar ik heb een cyclus van 34 dagen gemiddeld. Dus ik was toen 18dpo toen hij 2-3 weken aangaf. Ik ga het ergens deze week nog eens doen. Hopelijk staat die dan op 3+. Ik ben voor jou heel blij. Dit is toch super fijn om te ervaren🥰

3 maanden geleden

Reactie op ElinevdA95

Vandaag bij precies 5 weken volgens mijn berekening 😊
Want hoeveel dpo ben jij als ik vragen mag ?

3 maanden geleden

Reactie op ElinevdA95

Vandaag bij precies 5 weken volgens mijn berekening 😊
Ik had uiteindelijk ook op precies 5 weken mn 3+ uiteindelijk 😊 In de avond van 4+6 zelfs, maar wel heel laat.

3 maanden geleden

Ik ben vandaag precies 4 weken zwanger en vandaag een digitale test gedaan die 2-3 weken aangeeft. Ik hoop volgende week als ik 5 weken zwanger ben 3+ test.

3 maanden geleden

Ik had met 4 weken een 2-3 en toen ik net 5 weken was had ik 3+

3 maanden geleden

Want hoeveel dpo ben jij als ik vragen mag ?
Oehh durf ik niet te zeggen

3 maanden geleden

Reactie op bobbie3000

Vandaag dacht ik 4+5 te zijn, maar ik krijg al een 3+… kan het ook zijn dat ...
Mijn eerste menstruatiedag was 6 mei en mijn test gaf afgelopen vrijdag met 4+3 (volgens de app) al 3+ aan. Maar ik denk dat mijn eisprong de 17de was en als ik vanaf die datum tel dan kwam ik afgelopen vrijdag op 3 weken uit. Vandaar dat het mij wel logisch leek. Maar als je het vanaf laatste menstruatie bekijkt was ik dus eigenlijk pas 4+3 met 3+ indicatie.

3 maanden geleden

Ik lees veel al bij 4 weken en paar dagen, anderen bij 5... Maar op internet lees je evengoed overal dat iedere vrouw in haar eigen tempo HCG aanmaakt. Dat de waarden voor HCG ook niet strak zijn wb ondergrens, dus dat het opzich weinig zegt. Behalve "leuk dat je veel hcg aanmaakt" (snel veel hcg is kennelijk dus ook weer niet goed, want dat kan ook weer wijzen op ontwikkelingsproblemen/afwijkingen) (zucht)

3 maanden geleden

Ik had bij 5+3 een test met 2-3 weken.

3 maanden geleden

Ik had met 4+3 een 2-3 weken

2 maanden geleden

Ik had vanmorgen 1-2 met 4+4, is dat te laag?

2 maanden geleden

Reactie op Groenie

Ik had bij 5+3 een test met 2-3 weken.
En is dat goed gegaan? 🤗

2 maanden geleden

Ik had vanmorgen 1-2 met 4+4, is dat te laag?
3+5 had ik 1-2 4+3 had ik 2-3 5+1 had ik 3+ Ben je zeker van je eisprong doormiddel van ovulatietesten?

2 maanden geleden

Reactie op lindaaaa25

3+5 had ik 1-2 4+3 had ik 2-3 5+1 had ik 3+ Ben je zeker van je eispr ...
Die was positief op 11 juni dus 12/13 juni eisprong.

2 maanden geleden

Die was positief op 11 juni dus 12/13 juni eisprong.
Je kan een late innesteling gehad hebben. Het is opzich nog in de normale range denk ik. Ik zou over paar daagjes weer proberen te testen. Je dipsticks lijken namelijk gewoon normaal op te lopen.