93 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Je kan een late innesteling gehad hebben. Het is opzich nog in de normale r ...
Ook voor steeds 3 dagen verschil genoeg oploop? En over een paar dagen opnieuw ga ik doen. Had op 8 dpo al een licht positieve test, vandaar al knallers verwacht. Erg onzeker door meerdere miskramen.

2 maanden geleden

Ook voor steeds 3 dagen verschil genoeg oploop? En over een paar dagen opni ...
Hmm, heb je een foto van al je testen samen?

2 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Hmm, heb je een foto van al je testen samen?
Alleen deze t/m 26

2 maanden geleden

Alleen deze t/m 26
Dan moeten 27&30 er dus nog bij

2 maanden geleden

Alleen deze t/m 26
Oh ja, het gaat wel wat langzaam moet ik zeggen, maar je ziet alsnog wel een oploop. Misschien maak je hcg wat langzamer aan? Ik zou niet 100% kunnen zeggen dat het een bio wordt.

2 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Oh ja, het gaat wel wat langzaam moet ik zeggen, maar je ziet alsnog wel ee ...
Dank je, ga later deze week nog maar eens een wekenindicator doen.

2 maanden geleden

Dank je, ga later deze week nog maar eens een wekenindicator doen.
Laat je niet te gek maken door die testen! Ik had met 5+2 een 2-3 op die wekenindicator. En pas een echte knaltest met die dipstick rond diezelfde periode.. Ik ben inmiddels 9+1 weken zwanger en heb al 4 echo鈥檚 gehad waarop een kloppend hartje te zien was. Geen paniek over de hoeveelheid echo鈥檚; Ik heb HG en vorige week de gynaecoloog 3x gezien vanwege mijn eigen klachten. Ze laten me dan ook altijd even de baby zien om te laten zien waar ik het voor doe 馃檭

2 maanden geleden

Reactie op DC22

Laat je niet te gek maken door die testen! Ik had met 5+2 een 2-3 op die ...
Dat is goed nieuws. Dank je wel. Ik heb ook een echo gehad vanmorgen en bloed laten prikken. Hopelijk voel jij je snel beter.

2 maanden geleden

Dat is goed nieuws. Dank je wel. Ik heb ook een echo gehad vanmorgen en blo ...
Had je een goede echo? 馃グ

2 maanden geleden

Reactie op DC22

Had je een goede echo? 馃グ
Ik had een mini zwart vlekje in mijn baarmoeder wat zou kunnen betekenen dat er een klein vruchtzakje zit. Maar toch veel zorgen omdat mijn testen niet oplopen. Zou nu 4+4 zijn en hcg is 59.

2 maanden geleden

Ik had getest met 4+3 weken en toen kreeg ik al 3+ op de test. Betekent dit waarschijnlijk dat ik verder ben dan ik dacht? Ik heb niet bijgehouden wanneer precies mn eisprong was aangezien ik 3 maanden geleden bevallen ben van mn zoontje 馃檲 en het dus eigenlijk niet helemaal de bedoeling was (wel heel gewenst, want wilde sowieso snel een 2e maar eigenlijk niet zo snel 馃槀) De eerste dag van mn laatste menstruatie was 23 mei en had wel een cyclus van 28 dagen.