18 Reacties

15 dagen geleden

Attitude baby

15 dagen geleden

Neutral

15 dagen geleden

Van neutral wol/fijnwas. Iniedergeval een hypoallergeen wasmiddel;)

15 dagen geleden

De bovenste drie 😊

15 dagen geleden

Hier gewoon dezelfde robijn die we voor onzelf gebruiken alleen dan zonder wasverzachter 😁

15 dagen geleden

Ik gebruik Blan Marseille vlokken. Ik maak met 80 gram 5 liter wasmiddel. Heel eenvoudig en zonder chemicaliën. Daarnaast gebruik ik als wasverzachter azijn met water en voor de geur essentiële olie. De was wordt schoon, is fris en gebruik het al heel lang!

15 dagen geleden

Incia! Ook voor onszelf overigens

15 dagen geleden

Albert Heijn puur wasmiddel 👍🏻 bij mijn zoontjes ook gebruikt 💙🩵 en ga het nu ook voor onze dochter gebruiken 🩷

15 dagen geleden

Neutral, en de cosmeau wasstrips zonder parfum

15 dagen geleden

Robijn Zwitsal ☺️

15 dagen geleden

Gewoon onze eigen.. heb een wasmachine die zelf doseert dus kieper altijd hele fles erin en hij berekend dan hoeveel er bij moet. En anders trouwens ook haha! Dus robijn

15 dagen geleden

Wasmiddel van Incia, wat mij betreft echt het fijnste wasmiddel - gebruik het voor bijna alle kleding, ook dat van onszelf

15 dagen geleden

Robijn Zwitsal 🩵

15 dagen geleden

Sonett wasmiddel lavendel

15 dagen geleden

Gewoon waar ik de andere kleding ook mee was. Robijn! Maar dan doe ik er geen wasverzachter bij

15 dagen geleden

Neutral :)

15 dagen geleden

Ik gebruik sowieso al ecover wasmiddel. En dan wat azijn in het wasverzachter bakjes. Alleen wasbare luiers was ik met ariel poeder. Die worden niet schoon genoeg van ecologisch wasmiddel.

13 dagen geleden

Puur van AH.