5 Reacties
18 dagen geleden
Als je ze in de droger doet worden ze meestal wel wat zachter.
Maar er zit gewoon echt heel veel verschil in materiaal. Hele stuge doeken zullen niet opeens super zacht worden.
Ik doe ze niet in de droger omdat ik ze enigsinds fatsoenlijk wil op kunnen vouwen (zonder te strijken, daar begin ik niet aan). Als je ze uithangt drogen ze toch wat gladder/beter op dan vanuit de droger.
17 dagen geleden
Nou dit vond ik dus ook! Ik heb de doeken meerdere keren gewassen en in de droger gestopt, toen werd het wel wat beter (en is voor vocht opname ook goed als ze paar keer vaker zijn gewassen). Daarnaast heb ik wat doeken van sweet little crown. Echt ultiem zacht!! Die gebruik ik dus als ik echt een lekkere zachte doek wil hebben.
10 dagen geleden
Doeken die al stug aanvoelen bij het kopen zijn bij mij nooit echt zacht geworden, ook niet na tig keer wassen. Droger zou misschien wel iets kunnen helpen, net als azijn, maar t verschil is wel minimaal 🙈
Ik pakte zelf de zachte doeken voor in het bedje of om mee af te drogen na het badje etc. En de stuggere doeken vooral om melk op te vangen na het drinken 😜