13 Reacties
5 dagen geleden
Lijkt me prima! Wij doen wel een jasje aan, maar dat is zo'n wollen engel jasje, die zijn dun en mogen wel in de auto. Anders zou ik een wollen deken over haar hebben gedaan. De verwarming kan natuurlijk ook aan in de auto, dus temperatuur is snel aangepast als het toch te koud is.
5 dagen geleden
Wij kunnen de auto vanuit huis al laten verwarmen zodat de auto warm is als we gaan rijden. Als je die optie niet hebt kun je je auto ook alvast aanzetten en de kachel aanzetten dan is het warm als je gaat rijden en heeft je kleintje het sowieso niet koud. Anders idd een dekentje er over heen.
5 dagen geleden
Warme voetenzak en die tot boven dichtritsen tot onze dochter in de auto zit. Daaronder normale kleding.
5 dagen geleden
Reactie op Miesvdv
Ja ik rijd nu nog een oude auto die pas warm is als ik de opvang al bereikt ...
Auto's houden niet van stationair draaien, al helemaal niet als de motor koud is! Dus gebruik vooral niet deze methode om je auto warm te maken. (Ik bedoel starten, stil blijven staan, en verwarming aanzetten. Echt heel slecht voor je waggie!)
5 dagen geleden
Nog paar dagen terug had ik een voetenzak met normale kleding eronder. Alleen mijn zoontje ging zoveel zweten, echt niet normaal. Voetenzak heb ik nu weggehaald en ik doe dan alleen een dekentje. Maar als het volgende week veel kouder wordt, misschien toch wel voetenzak weer terug doen….
4 dagen geleden
He geen auto maar ik zag iemand die heel heel handig een warme poncho om had gedaan, dacht misschien hebben jullie hier wat aan!