13 Reacties

5 dagen geleden

Lijkt me prima! Wij doen wel een jasje aan, maar dat is zo'n wollen engel jasje, die zijn dun en mogen wel in de auto. Anders zou ik een wollen deken over haar hebben gedaan. De verwarming kan natuurlijk ook aan in de auto, dus temperatuur is snel aangepast als het toch te koud is.

5 dagen geleden

Wij kunnen de auto vanuit huis al laten verwarmen zodat de auto warm is als we gaan rijden. Als je die optie niet hebt kun je je auto ook alvast aanzetten en de kachel aanzetten dan is het warm als je gaat rijden en heeft je kleintje het sowieso niet koud. Anders idd een dekentje er over heen.

5 dagen geleden

Reactie op Fier

Lijkt me prima! Wij doen wel een jasje aan, maar dat is zo'n wollen engel j ...
Ja ik rijd nu nog een oude auto die pas warm is als ik de opvang al bereikt heb hahaha

5 dagen geleden

Een wollen dekentje met normale kleding! 🤗

5 dagen geleden

Warme voetenzak en die tot boven dichtritsen tot onze dochter in de auto zit. Daaronder normale kleding.

5 dagen geleden

Reactie op Miesvdv

Ja ik rijd nu nog een oude auto die pas warm is als ik de opvang al bereikt ...
Auto's houden niet van stationair draaien, al helemaal niet als de motor koud is! Dus gebruik vooral niet deze methode om je auto warm te maken. (Ik bedoel starten, stil blijven staan, en verwarming aanzetten. Echt heel slecht voor je waggie!)

5 dagen geleden

Reactie op Kiimi

Auto's houden niet van stationair draaien, al helemaal niet als de motor ko ...
Mijn waggie is op z’n end haha. Wordt volgende maand vervangen door een aardig nieuwe 🙈 maar Thanks voor de tip, zal het meenemen met m’n nieuwe waggie.

5 dagen geleden

Nog paar dagen terug had ik een voetenzak met normale kleding eronder. Alleen mijn zoontje ging zoveel zweten, echt niet normaal. Voetenzak heb ik nu weggehaald en ik doe dan alleen een dekentje. Maar als het volgende week veel kouder wordt, misschien toch wel voetenzak weer terug doen….

4 dagen geleden

Reactie op Kiimi

Auto's houden niet van stationair draaien, al helemaal niet als de motor ko ...
Ligt er wel aan of je elektrisch rijd. Mijne heeft juist de optie om voor te verwarmen als hij aan de laadpaal staat. Dan trekt hij nog stroom uit het net🙂

4 dagen geleden

Reactie op Karly123

Ligt er wel aan of je elektrisch rijd. Mijne heeft juist de optie om voor t ...
Dat spreekt toch voor zich.

4 dagen geleden

He geen auto maar ik zag iemand die heel heel handig een warme poncho om had gedaan, dacht misschien hebben jullie hier wat aan!

3 dagen geleden

Ik zag ergens dat iemand de slaapzak andersom aandeed, dus als een soort dekentje met armen. Misschien is dat iets 😬

gisteren

Ik heb een voetenzak in de maxi cosi en ze heeft een dun teddy vestje aan. Uit de auto wissel ik om naar jas. Heb ook nog een slaapzak van lodger die in de maxi cosi kan maar vind ik zo voor korte ritjes niet nodig.