45 Reacties

8 maanden geleden

Volg

8 maanden geleden

Ik heb mijn zoon vandaag een lange mouwen rompertje aangedaan met een kort T-shirt en een spijkerbroekje

8 maanden geleden

Hier enkel een wollen boxpakje van LIlle-Barn. Maar ze is best wel een heethoofd.

8 maanden geleden

Vandaag korte mouwen romper, trui en salopette, maar hier vond ik het nog fris in de schaduw.

8 maanden geleden

Tot nu toe heeft ze met het mooie weer steeds een korte mouwen romper + lange mouw shirt aangehad. Leek prima hier. Naar echt korte mouwen ga ik pas als het écht warm wordt. Nu is het buiten de zon echt nog wel fris vaak, en ik kom met haar niet in de volle zon

8 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Vandaag korte mouwen romper, trui en salopette, maar hier vond ik het nog f ...
Regel is 1 laag meer dan je zelf draagt.

8 maanden geleden

Hier een broek, l Romper lange mouw en een T-shirt erover heen . Hij draagt namelijk een oranje takkie koningsdag t shirts met korte mouw.

8 maanden geleden

Ik had ‘m vandaag een korte mouwen romper, dun shirtje met lange mouwen en een legging aan gedaan. In de middag is dat shirt uit gegaan omdat hij t erg warm had. Savonds buiten werd t weer fris en heb ik weer een vestje bij m aan gedaan :)

8 maanden geleden

Een extra laagje meer dan jezelf. Vind deze foto’s ook fijn van 24baby.

8 maanden geleden

En deze voor in de nacht

8 maanden geleden

Ik snap deze dus echt niet, met 24-25 graden loop ik zelf nog niet eens in een korte broek (tenzij ik de hele dag vol in de zon ben, maar dat is alleen op vakantie evt zo). Een baby zou ik met 24-25 graden dus echt niet in korte mouw en korte broek doen, zeker niet als je de zon vermijd. Maar misschien ben ik wel een flinke koukleum 😂

8 maanden geleden

Reactie op Fier

Ik snap deze dus echt niet, met 24-25 graden loop ik zelf nog niet eens in ...
25 graden is toch wel een beetje op en top zomerweer niet? Daarboven ga je richting een hittegolf. Op de kraamafdeling was het ook 24 graden op de kamer en liep 5 dagen lang net niet naakt rond 😅

8 maanden geleden

Reactie op Fier

Ik snap deze dus echt niet, met 24-25 graden loop ik zelf nog niet eens in ...
Ik liep vandaag al met een jurkie 😂. Voelde echt als 30 graden voor mij, vooral in de volle zon in de achtertuin. Vandaar dat baby enkel een boxpakje aan had. Die lange mouwen en lange broekspijpen zag ik dan als 'extra laag'😅

8 maanden geleden

Reactie op Ikigai

25 graden is toch wel een beetje op en top zomerweer niet? Daarboven ga je ...
Ik loop met 25 graden nog lekker in een lange broek met t shirt, zeker als ik niet steeds in de zon zit. Korte dingen doe ik vaak pas bij 30+. Op vakantie zou ik wel eerder een korte broek dragen, maar dan breng ik toch al snel meer tijd door in de zon dan op een gewone dag

8 maanden geleden

Reactie op Kiimi

Ik liep vandaag al met een jurkie 😂. Voelde echt als 30 graden voor mij, v ...
Ja het was ook echt heerlijk! Ik zou nog niet van mn lange broek afwillsn nu, ook niet in de zon haha. Maar stel ik zou dat wel doen, dan nog komt baby niet in de volle zon, dus dan is het altijd kouder dan als we wel in de zon zouden doorbrengen natuurlijk.

8 maanden geleden

Reactie op Fier

Ik loop met 25 graden nog lekker in een lange broek met t shirt, zeker als ...
Gek hoe verschillend het gaat! Maar ik loop de hele winter ook zonder winterjas 😅 ga ik echt moeten leren vrees ik als ik wil dat Ottilie een jas draagt.

8 maanden geleden

Maar echt hoeee dan, dat is toch mega koud?🙈 Wellicht dat ik met 24-25 graden nu wel over ga op korte mouwen romper met lange broek. Of alleen een lange mouwen romper + broek zonder nog een extra laag eroverheen. Wordt veel in het nekje voelen deze dagen 😂

8 maanden geleden

Reactie op Fier

Maar echt hoeee dan, dat is toch mega koud?🙈 Wellicht dat ik met 24-25 gr ...
Geen idee haha. Wilde verantwoordelijk zijn om als zwangere vrouw een jas te dragen. Heel de winter gekeken welkeen ik leuk vond. Eindstand was dat de winter voorbij was, baby geboren en heb nog geen jas gekocht 😄. Heb het niet zo snel koud. Alleen wel de eerste weken thuis bedenk ik me nu, vond mijn appartement toen erg koud terwijl het een normale temperatuur was. Kwam vast door het bloedverlies bij de bevalling. Intussen weer mijn warme zelf haha.

8 maanden geleden

Het lastige van dat schema vind ik dat gevoelstemperatuur niet altijd hetzelfde is als de daadwerkelijke temp. Ik had vandaag een romper korte mouw, een luchtig shirtje met 3 kwart mouw en een lange broek, was volgens mij prima. Ik werk veel met laagjes bij de kids met dit weer, kan ik het steeds inschatten. (En met alle vesten van de grotere kids zeulen😅)

8 maanden geleden

Hier vandaag 18 graden en zon. In de wagen een lange mouwen wolzijden romper, met een katoenen broekje en sokjes. Daaroverheen een wollen pak maar dat was te warm dus dat heb ik uitgedaan en over haar heen gelegd. Rond vijven was de zon een beetje weg en heb ik dat pak wel aangetrokken. Maar mijn dochter is een koukleum.