24 Reacties

9 maanden geleden

Ik heb wat houten rammelaars van grimm en een speelboog. Ze is 10 weken en kan de rammelaars nog niet vastbluden/ toont geen enkele interesse als ik ze voor haar rammel. De speelboog vindt ze enkel leuk als ik de speeltjes doe bewegen. Ik ga er dan alngs met mijn haand (of voet 🙈) zodat ze even alle kanten op zwieren. Boekjes lezen vindt ze maar 3 pagina's leuk. Toen ze kleiner was keek ze naar de zwart wit prenten, maar nu niet meer. Wat ze het leukst vindt is naar mij kijken terwijl ik het huishouden doe en met haar klets/ toon wat ik vast heb.

9 maanden geleden

Deze zijn leuk! Leuke kleuren voor deze leeftijd (contrasten) en hoeven ze niet vast te kunnen houden. Mooie combi ook met het ontdekken van de handjes 😊

9 maanden geleden

Mn zoontje is ook bijna 8 weekjes nu. Wij hebben een patronenboekje. De wagenspanner van little dutch en de boxmobiel wordt ook steeds interessanter. Weet nog van mn dochter dat ze tussen de 3 en 4 maanden echt interesse begon te krijgen in speelgoed. De linkie links van de kruidvat waren favoriet. Maar ook een rollende rammelaar, boekjes/ speeltjes met zo’n krakend geluidje, alles met labeltjes er aan en de nijlpaard bijtring van vtech deden t heel goed 😋 Van little dutch heb je ook zo’n leuke knuffel bloem als speelgoedje, die kon ze ook al heel vroeg goed vastpakken

9 maanden geleden

Mijn dochter kijkt graag naar haar mobieltje boven in het park. Is ze wel ff zoet mee :) probeert er soms al naar te slaan/grijpen. (8 weken 3 dagen nu)

9 maanden geleden

Sensory balls zijn altijd een hit bij de babys bij mij op het kdv!

9 maanden geleden

Reactie op Joycani

Deze zijn leuk! Leuke kleuren voor deze leeftijd (contrasten) en hoeven ze ...
Ik trek ze net aan bij hem. Zijn echt erg leuk!

9 maanden geleden

Hier is de boxmobile tot nu toe een hit. Verder kletst ze graag tegen haar nijntje knuffel. Destijds bij mijn zoontje hebben we een Oball gekregen, die kunnen ze vrij snel zelf vasthouden.

9 maanden geleden

Knisperboekjes

9 maanden geleden

Voor al mijn kindjes: simpele bad foampjes -licht van gewicht -betaalbaar -leuke plaatjes -goed grijpbaar Wij gebruiken ze niet in bad, maar om het grijpen te oefenen vanuit de babystoel

9 maanden geleden

En ook gebruiken wij altijd de babyringen 🥳 -licht van gewicht -leuke kleurtjes -voordelig -makkelijke grijpbaar -naast spelen heb ik er ook altijd een paar aan de kinderwagen hangen als je kindje verveeld Hier heeft je kindje echt 24 maanden speelplezier aan

9 maanden geleden

Hier is met 9 weken de box mobiel en het contrastboekje een hit! Ook leuk: een spiegel voorhouden. Ze kijkt soms naar haarzelf, zo leuk! Bij ons zit er een spiegeltje achterin het contrastboekje.

9 maanden geleden

Reactie op Daisyleeuwarden1981

En ook gebruiken wij altijd de babyringen 🥳 -licht van gewicht -leuke kle ...
Deze zijn echt geweldig. Heel lang de favoriet geweest van mn dochter om mee te spelen. En hang er ook spullen mee aan de box, aan de kinderwagen, bij het wipstoeltje etc 😬

9 maanden geleden

Die van mij vind de box mobiel af en toe interessant. Maar vindt mij en mn man vooral geweldig. Hij is nu 8.5 week dus we knuffelen nog vooral, tummy time met een rammelaar proberen te stimuleren en vooral geluidjes uitlokken en proberen te laten lachen en dat vind hij voor nu echt even genoeg..

9 maanden geleden

Mijn zoontje vindt het kleine spiegeltje leuk. Het is van het merk Tickit. Het is eigenlijk voor wat oudere kinderen die het kunnen dragen, maar erin kijken is nu al leuk!

9 maanden geleden

Een Obal Het is een van de eerste speeltjes die ze kunnen vasthouden omdat het heel licht is en heel veel gaten heeft

9 maanden geleden

Reactie op Phenomena

Een Obal Het is een van de eerste speeltjes die ze kunnen vasthouden omdat ...
Deze vind mijn dochter echt top! Echt aanrader

9 maanden geleden

Spiegeltjes blijven leuk. Deze spiegel mag edushape is licht van gewicht en ook te gebruiken in bad of douche als ze wat ouder zijn https://www.bellybloz.nl/product/edushape-foam-spiegel-walvis/

9 maanden geleden

Oball ook hier een groot succes, en de eerder genoemde babyringen (linkie links van Kruidvat). Helemaal in der nopjes!

8 maanden geleden

De speelgoedboxen van How to Play hebben speelgoed passend bij de leeftijd van je baby (eerste box is 0-4 maand, daarna iedere 2 maand). Je kunt een losse box kopen of een abonnement nemen. Je krijgt er ook een boekje bij met uitleg over hoe en wanneer in te zetten en waar het goed voor is. Super interessant! Onze zoon (9 weken) is gek op de mobiel en contrast kaarten. Sinds deze week ook de kaarten met primaire kleuren ingezet en dat was ook een succes.