49 Reacties

2 maanden geleden

Ik kan het woord macaroni of het eten zelf echt niet meer zien. Voorheen vond ik het heerlijk maar nu.. bij mijn eerste zwangerschap kon ik geen speklap meer ruiken en die eet ik sinds dien ook niet meer. 馃ぃ

2 maanden geleden

Ik liep vandeweek door de winkel en stond bij de schappen van het vlees en de kipfilet etc. Nou echt ik stond daar midden in die winkel te kokhalzen 馃檮馃槄馃槀

2 maanden geleden

Gekookte of warme groenten 馃槵 ineens zo鈥檔 afkeer naar

2 maanden geleden

Ik vond de Kip Samba van Johma altijd heerlijk. Nu had ik deze gekocht voor brood maar werk en ik ging kokhalzen bij het idee. Ik had liever nog droog brood馃ぃ

2 maanden geleden

Reactie op DLith

Ik kan het woord macaroni of het eten zelf echt niet meer zien. Voorheen vo ...
Ik wist niet dat je na je zwangerschap nog steeds dingen niet zou kunnen lusten die je normaal wel at馃槺

2 maanden geleden

Reactie op Kirsten.:)

Ik liep vandeweek door de winkel en stond bij de schappen van het vlees en ...
Daar had ik nog helemaal niet over nagedacht joh. Nou ik weet welke gangpaden ik moet ontwijken in de supermarkt.. Hoe probeer jij dan toch aan je dagelijkse eiwitten te komen?

2 maanden geleden

Ik heb een enorme afkeer tegen alles wat maar met zuivel te maken heeft. Alle soorten melk, yoghurt, kaas (behalve op pizza 馃槄) etc. staat mij zo enorm tegen dat ik het voor nu echt oversla... En daarnaast nog halve afkeer voor chocolade?! 馃檲. Voor de rest gaat alles gelukkig nog steeds goed, ook nog geen rare cravings ofzo 馃

2 maanden geleden

Ik dronk altijd graag koffie en had nu extra goede cafe茂ne vrije in huis gehaald.. Maar ik hoef het echt niet 馃槄 En op de een of andere manier kan ik eieren ook echt niet verdragen. Als ik alleen al denk aan de geur van een gebakken ei.. 馃あ

2 maanden geleden

Ik was gek op kip en nu moet ik kokhalzen als ik het alleen al zie

2 maanden geleden

Erwten met worteltjes... die krijg ik dus echt niet weg 馃あ

2 maanden geleden

Brood. Ik lust het alleen in de vorm van een tosti. Best irritant want ik was gewend om elke dag brood te eten. Ik krijg het gewoon niet weg.

2 maanden geleden

Stond altijd op met een heerlijk bakkie koffie kan nu geen koffie meer zien of ruiken bah wat smerig 馃槀馃ぎ

2 maanden geleden

Koffie 馃槶

2 maanden geleden

Reactie op HappyM8

Koffie 馃槶
Ja ik ook 馃ぃ die lucht alleen al 馃ぎ

2 maanden geleden

Chocolade 馃ゲ

2 maanden geleden

Reactie op B1998

Daar had ik nog helemaal niet over nagedacht joh. Nou ik weet welke gangpad ...
Als vegetari毛r heb ik geen probleem rauw vlees te zien. De geur van thee aan de andere kant 馃あ dat deel van de supermarkt ontwijk ik als de pest 馃槄

2 maanden geleden

Koffie, zalm en groenten. Normaal heerlijk, nu: 馃あ

2 maanden geleden

Koffie, gebakken zalm, spaghetti, kraanwater op kamertemperatuur, kip tandoori.

2 maanden geleden

Bijna al het broodbeleg, eiersalade, noedels, abrikoos, zwarte koffie alleen de geur al 馃あ

2 maanden geleden

Pfoe heb je even 馃槀馃槀 ben normaal een hele makkelijke eter, maar nu echt niet. Lust nu geen koffie, veel soorten vlees (vooral varken), alles met aardappels. eigenlijk klinkt t meeste wat gekookt of gebakken word goor. Kan de geur van koken ook echt niet aan op t moment, wat betekent dat het koken nu op mn partner aankomt. Maar koken voor iemand die ineens echt niets lust is niet leuk 馃槄 Hoop echt dat t weer beter wordt zodra het eerste trimester en de misselijkheid voorbij is. Eet nu niet al te gevarieerd 馃槄