49 Reacties

2 maanden geleden

De geur van vlees, rauwe ui en koffie 🤢 Had ik tijdens m'n vorige zwangerschap ook, terwijl ik normaal echt dol ben op vlees.. (koffie überhaupt niet).

2 maanden geleden

Ei en champignons. De geur van ei alleen al 🤢

2 maanden geleden

Nou ik lust echt zo goed als niks. Nergens zin in

2 maanden geleden

Nou hier dus echt een afkeer voor alles wat zoet is.. zoet broodbeleg, chocolade, koekjes, yoghurt… krijg alleen hartige dingen weg.. Dus eet maar gewoon warme maaltijden de hele dag door… 🤷‍♀️

2 maanden geleden

Koffie 🤢🤢

2 maanden geleden

Reactie op sharonjayden

Ja ik ook 🤣 die lucht alleen al 🤮
Ja echt! Dronk normaal zeker 3-5 kopjes per dag. Kon me na het avondeten echt verheugen op kopje koffie daarna. Moet er echt niet aan denken nu🥲

2 maanden geleden

Ik heb ook geen trek meer in koffie! Ik wordt er niet misselijk van, maar geen enkele behoefte meer aan😅

2 maanden geleden

Ik heb alleen maar zin in ongezond eten. En van kipfilet en kwark moet ik kokhalzen 😂

2 maanden geleden

Bijna niks klinkt goed. Iemand enig idee of dat verbeterd in het 2de trimester ?

2 maanden geleden

Reactie op Miesvdv

Bijna niks klinkt goed. Iemand enig idee of dat verbeterd in het 2de trimes ...
Was bij mij vorige x gelukkig wel zo. Met week 12-13 nam de misselijkheid bij mij af en de eetlust toe. Maaaar, dit verschilt heel erg per persoon én per zwangerschap, dus fingers crossed 🤞

2 maanden geleden

Kip en mosselen….. ineens totale afkeer 🤢

2 maanden geleden

Ik heb geen zin meer in koffie, ook niet cafeïnevrij, ik hoef geen vlees meer, wat ik eerst echt veel at, vis lust ik ook niet meer, warme dingen zoals tosti’s ook niet meer… wat ik nu vooral eet is fruit en koud brood met zoete dingen of met kaas en komkommer

2 maanden geleden

Reactie op Miesvdv

Bijna niks klinkt goed. Iemand enig idee of dat verbeterd in het 2de trimes ...
I hope so.. ik vind op het moment echt bijna niets echt lekker. Alleen fruit gaat goed naar binnen en daar is ook alles mee gezegd haha

2 maanden geleden

koffie en alles wat zoet is 🤢

2 maanden geleden

Koffie en chocolade 😂 Koffie had ik bij m’n eerste zwangerschap ook!

2 maanden geleden

Reactie op Pruimenboom

Koffie, gebakken zalm, spaghetti, kraanwater op kamertemperatuur, kip tando ...
Kraanwater, zooo herkenbaar. Heb dat ook met vlagen dat het ineens super vies is

2 maanden geleden

Alles wat warm is gaat er bij mij echt niet in. Zowel eten als drinken 🥲 ik kan ook de geur van de koelkast niet meer hebben en verder wil ik alleen nog ongezond eten

2 maanden geleden

Vind kip dus helemaal niet lekker vond ik in andere zwangerschappen ook niet 😅😂

2 maanden geleden

Vorige zwangerschap had ik een enorme afkeer naar pasta en kip.. duurde lang voordat ik het weer kon eten toen ik bevallen was, soms heb ik nog steeds een afkeer naar kip 😂 deze zwangerschap absoluut geen behoefte aan warm eten, met name rijstgerechten 😩

2 maanden geleden

Brood krijg ik echt slecht weg momenteel. Met moeite twee boterhammen smiddags, terwijl ik er anders wel 4 wegwerkte zonder moeite haha