9 Reacties

één maand geleden

Jeetje wat een lang verhaal geworden 😂. Sawry.

één maand geleden

Maar kan je kindje dan niet bij je schoonouders thuis zijn tijdens je bevalling?

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Maar kan je kindje dan niet bij je schoonouders thuis zijn tijdens je beval ...
Helaas, twee redenen: de belangrijkste is dat ik haar wel na de bevalling zsm bij me wil hebben en schoonvolk heeft geen auto. De tweede reden is als ik haar daar achterlaat, de kans groot is dat ik haar beschadigd terug krijg 🫠. Heel smerige mensen. Bijna geen halve vierkante meter vloer is vrij; ooooveral ligt zooi, kleding, doosjes, afval, kattentroep, kabels... Echt vreselijk. Ze is daar 1* met ons een uurtje geweest, wonder boven wonder heb ik niet overgegeven.. Dus da's geen optie helaas!

één maand geleden

Ik open deze ff in het algemene forum!

één maand geleden

Is er geen andere mogelijkheid dat buren of kennissen die taal op zich kunnen nemen want als ik jouw verhaal zo hoor lijkt mij het alles behalve prettig om jouw dochter bij je schoonmoeder achter te laten! Ik zou toch kijken (je hebt nog gelukkig thuis zat) of er wat anders te regelen valt.

één maand geleden

Reactie op nice88

Is er geen andere mogelijkheid dat buren of kennissen die taal op zich kunn ...
Lekker Nederlands zie ik gelukkig tijd zat bedoelde ik

één maand geleden

Reactie op Kiimi

Helaas, twee redenen: de belangrijkste is dat ik haar wel na de bevalling z ...
Oh nee inderdaad. Wonder dat ze een man grootgebracht hebben waar je mee samen wil zijn 😅 Heb je echt helemaal niemand anders?

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Oh nee inderdaad. Wonder dat ze een man grootgebracht hebben waar je mee sa ...
Ja soms vraag ik me dat ook af.. Mijn vriend heeft veel gehad aan de juiste vriendengroep en een beste vriend die allemaal wél weten hoe het werkt, ik denk dat die hem meer hebben opgevoed 😅.. Verder is er helaas echt niemand anders. Ik heb zelf geen echte vrienden, de buren kennen we niet/amper, mijn vriend wil z'n beste vriend die al twee kids heeft niet vragen.. De enige optie is om een band op te bouwen komende half jaar met een oppas ofzo, maar we hebben verder niet echt behoefte aan een oppas. Plus als ik op Sitly kijk, zie ik nou niet echt types waarvan ik denk 'ja, die vertrouw ik meteen' 😅. Dus dat vind ik ook een beetje sketchy..

één maand geleden

Topic gesloten op verzoek van KS