1088 Reacties

3 maanden geleden

Ik ben ook 4+3 heb ook krampen die lijken op menstruatie krampen. Houd dan even 5min aan en dan zakt het weg.. maar vind het wel heel eng!

3 maanden geleden

Ik ben 3+6 en heb een hele waslijst馃槄 Krampen/steekjes in buik en rug Misselijk gedurende de hele dag Hoofdpijn Sneller moe Grotere en gevoeliger borsten Opgeblazen buik

3 maanden geleden

Ik heb ook menstruatie achtige krampen. Grotere/gevoelige borsten. Mega opgeblazen buik. 馃槄

3 maanden geleden

Ik ben ook 4+3 heb afgelopen dagen wat krampen gehad. Vandaag met lichte hoofdpijn wakker geworden en heb het zoo warm steeds.

3 maanden geleden

Vandaag 5 +1. Klachten beginnen nu eindelijk te komen. Erg moe. Ook krampjes en steekjes in de buik. Gevoelige borsten. Nu toch ook wat misselijk

3 maanden geleden

Reactie op DNL鉂わ笍

Ik ben ook 4+3 heb ook krampen die lijken op menstruatie krampen. Houd dan ...
Ja dit dus. Pff...maakt me erg onzeker en bang.

3 maanden geleden

Reactie op Xs

Ik ben ook 4+3 heb afgelopen dagen wat krampen gehad. Vandaag met lichte ho ...
Hier ook zo warm 馃槄 van die opvliegers ineens haha

3 maanden geleden

Reactie op berggeit

Ik ben 3+6 en heb een hele waslijst馃槄 Krampen/steekjes in buik en rug Misse ...
Ik heb precies hetzelfde! Nu 3+4(of 5)en heb het al sinds afgelopen zaterdag. Ik ben vooral misselijk en moe, doe sinds zondag al middagdutjes en s avonds lig ik om 21.00 op bed馃槾

3 maanden geleden

Hier 4+4 en echt ontzettend moe, lig iedere avond om 9 uur in bed. Daarnaast af en toe lichte steekjes in m鈥檔 onderbuik en steeds vaker zo鈥檔 zweem van misselijkheid. M鈥檔 borsten worden ook steeds gevoeliger. Na (avond)eten blaast mij buik op als een ballon. Ik voel me echt met de dag ellendiger 馃槄

3 maanden geleden

Reactie op Wensje1992

Hier 4+4 en echt ontzettend moe, lig iedere avond om 9 uur in bed. Daarnaas ...
Oh ja en heel huilerig en humeurig 馃ゲ vooral leuk voor m鈥檔 man (not)

3 maanden geleden

Ik ben 3+5 en ben al meer dan een week erg misselijk en last van gevoelige borsten. Sinds deze week ook buikpijn/krampen, wat hopelijk snel weer voorbij is want vind het een beetje spannend. Dit is mijn 2e zwangerschap maar zo vroeg had ik het niet bij mijn vorige zwangerschap.

3 maanden geleden

Reactie op berggeit

Ik ben 3+6 en heb een hele waslijst馃槄 Krampen/steekjes in buik en rug Misse ...
Hoe weet je al of je zwanger bent? Heb je een vroege test gedaan? Ik ben 3+3 nog niet getest. Maar voel dingen krampen, sterkere geuren, hoofdpijn. Durf eigenlijk nog niet te testen was vorige maand best teleurgesteld.

3 maanden geleden

Reactie op berggeit

Oow spannend ik moet dus nog even wachten 馃ズ

3 maanden geleden

Reactie op Mysecret

Hoe weet je al of je zwanger bent? Heb je een vroege test gedaan? Ik ben 3+ ...
Ik had vanmorgen positieve testen en vandaag is het voor mij 8 dagen na mijn 5 daagse embryo terugplaatsing (IVF). Alles loopt al iets anders voor mij.

3 maanden geleden

Reactie op berggeit

Ik had vanmorgen positieve testen en vandaag is het voor mij 8 dagen na mi ...
Oow wat een spannende tijd. Ik hoop dat je een gezond kindje mag krijgen. Voor mij is het met hormoonpillen de vorige x met de tweede ronde gelukt. Ik zin nu pas in de eerste ronde dus ik vind het heel spannend...

3 maanden geleden

4+2 Opgeblazen buik Af en toe misselijk Kraampjes en steekjes Vaker plassen Sneller moe En een super erge craving voor Aromat over me eten 馃槀

3 maanden geleden

3+4, en de volgende klachten: - Gevoelige/opgezwollen borsten - Lichte krampjes - Winderigheid (geen prettige geur馃槀)

3 maanden geleden

3+6 Erg misselijk de hele dag In de ochtend licht duizelig Sinds paar dagen pijnlijke borsten en mijn tepels zijn erg zichtbaar door welke shirt dan ook. Verder heel moe, toe aan dutjes in de middag wat ik normaal niet had.

3 maanden geleden

Reactie op Kila94

3+4, en de volgende klachten: - Gevoelige/opgezwollen borsten - Lichte kra ...
Sooow die winderigheid echt niet normaal. Maar heb jij een vroege test gedaan? Ik ben 3+3 Maar durf niet te testen denk dat ik het mij inbeeld馃ぃ.

3 maanden geleden

4+3 Moe Steekjes in onderbuik Af en toe misselijk Opvliegers Gevoelige borsten