1149 Reacties
4 maanden geleden
Slapen jullie ook steeds minder? Ik ging van 6 uur slaap naar 5u45, 5u30m en vannacht dus 4u50... en ik heb gisteren niet eens overdag geslapen
4 maanden geleden
Reactie op babydreams
Slapen jullie ook steeds minder? Ik ging van 6 uur slaap naar 5u45, 5u30m e ...
Ik slaap nu juist meer 🤭
4 maanden geleden
Reactie op Cristel1991
Ik slaap nu juist meer 🤭
Pfff wat klinkt dat lekker zeg! 🤭 geniet ervan! Ik heb echt last van insomnia... wordt midden in de nacht wakker (plassen en HONGER) en kan dan niet meer slapen. Vannacht om 3 uur een halve liter alpro yoghurt gegeten en vanmorgen om 5.30 weer... en ik ben zo moe!
4 maanden geleden
Reactie op babydreams
Pfff wat klinkt dat lekker zeg! 🤭 geniet ervan! Ik heb echt last van insom ...
Nou dat is echt vervelend, hopelijk word dit gauw weer beter en kan je een beetje tot rust komen ☺️
4 maanden geleden
Mensen kinderen, mijn nachten leken even voor 2 nachten beter (na al een week elke dag wakker om 3 uur), was ik vannacht wakker om 00 uur. En kotsmisselijk, niet normaal. Mijn darmen alle kanten op, bandenpijn (of dikke darm, soms weet ik het niet) links en rechts. Uiteindelijk na half 5 in slaap gevallen, was ik weer half 7 wakker. Zo misselijk dat m'n vriend me niet eens mag aanraken.
4 maanden geleden
Reactie op N.vteulingen
Ik heb sinds een week hele heftige pijn in de nacht in mijn onderbuik. Het ...
Hi! Bedankt voor het delen! Dit heb ik ook. Een aantal nachten heftige buikpijn gehad. Het leek een combinatie van heftige menstruatiekrampen en darmkrampen. Ik werd er erg naar van. Duizelig en zweten. Mijn darmen zijn wel behoorlijk van slag en ik ben bekend met darmklachten, misschien zit dit elkaar in de weg. De laatste nacht voelde ik inderdaad wat je omschrijft als pijn in mn baarmoeder. Diep onderin mn buik. Ik begrijp je heel goed dat je dit als eng ervaart, pijn lijkt in ons hoofd toch het signaal te zijn dat het niet goed is. Toch lees ik inmiddels vanalles aan klachten en zou het zomaar goed kunnen dat het bij ons zo werkt.. Volgens de berekeningen nu ook 5+3. Ik heb het met de verloskundige besproken en die gaf aan dat ze zich voor nu geen zorgen maakt, wanneer de krampen/pijn echt aan één kant komen, links of rechts of bij bloedverlies wel bellen. De afgelopen twee nachten geen pijn gehad, ergens heel fijn, maar dat geeft me nu ook een onzeker gevoel. Wat een mindfuck ;).. Voor nu veel sterkte en succes! En laten we van het goede uitgaan :)
4 maanden geleden
Reactie op Alili95
Mensen kinderen, mijn nachten leken even voor 2 nachten beter (na al een we ...
Ooh dat niet mogen aanraken herken ik van mijn vorige zwangerschap! Ik werd er gewoon nog misselijker van. Nu heb ik veel eerder medicatie gevraagd en hoop dat dit voldoende blijft werken. Want mijn man kan ik wel vragen mij niet aan te raken, maar mijn zoontje wordt toch een stuk lastiger. Hopelijk houdt het bij jou niet lang aan en ga je je snel weer iets beter voelen!
4 maanden geleden
Reactie op Eg12
Ik heb nog helemaal geen last van mijn borsten, zijn er meer die dit hebben ...
Niet iedereen heeft klachten hoor, het is heel normaal .. mijn zusje heeft de hele zwangerschap nergens last van gehad en is vorige week bevallen van een gezond meisje 💗
4 maanden geleden
Reactie op Chrisje_26
Hi! Bedankt voor het delen! Dit heb ik ook. Een aantal nachten heftige buik ...
Heyy! Bedankt voor je reactie! Fijn om te weten dat de pijn “normaal” is en dat wanneer het echt aan één kant komt dat je dan moet bellen, dat wist ik niet. Ik snap dat als je geen pijn meer hebt dat het je dan weer onzeker kan laten voelen. Het is bizar wat ons lichaam doet tijdens een zwangerschap, dit had ik alleen nooit verwacht. Jij ook veel sterkte en succes, ik hoop dat de pijn weg mag blijven bij je!
4 maanden geleden
Reactie op Chrisje_26
Hi! Bedankt voor het delen! Dit heb ik ook. Een aantal nachten heftige buik ...
Dit herken ik dus precies. Maar als ik pijn krijg dan is het meestal rechts, in het midden of over de hele buik het is echt een enkele keer dat ik het alleen aan de linkerkant heb.
Het verschilt heel erg per keer waar de buikpijn is
4 maanden geleden
Reactie op N.vteulingen
Ik heb sinds een week hele heftige pijn in de nacht in mijn onderbuik. Het ...
Ik heb dit sinds vanochtend in combinatie met boeren en een beetje overgeven. Ik had bijna een soort weeën gevoel. Morgen precies 5 weken..... Ik ben nu al jaloers op vrouwen die er met 17 weken pas achter komen dat ze zwanger zijn.
4 maanden geleden
4+3 vandaag en de misselijkheid begint goed op te komen. Net aan de kassa in de winkel begin ik me plots erg warm re voelen en dacht echt dat ik moest overgeven (gelukkig niet), maar voel me nog steeds misselijk. Vandaag ook best veel last van krampen en buikpijn. Ik weet dat het erbij hoort, maar merk wel dat ik wat bang word naar het toilet te gaan.
4 maanden geleden
Reactie op Mysecret
Ik heb dit sinds vanochtend in combinatie met boeren en een beetje overgeve ...
Oh wat vervelend! Ja echt he.. ik bedacht mij vanochtend dat er ook vrouwen zijn die pas tijdens de bevalling erachter komen dat ze zwanger waren. Die hebben dan al deze pijn niet gehad.
4 maanden geleden
Reactie op chellebel03
Dit herken ik dus precies. Maar als ik pijn krijg dan is het meestal rechts ...
Bij mij is de pijn ook precies in het midden (ik denk gewoon mijn baarmoeder) of over mijn hele onderbuik met soms een trekkend gevoel naar mijn liezen. Hoe lang duurt deze pijn per keer bij jou?
4 maanden geleden
Reactie op LLJ93
Met een week of 8 was het toen afgelopen! Ik heb er nu nog helemaal geen la ...
Dan heb ik nog 3 weken te gaan, hoop stiekem wel dat het wat eerder over gaat. Vannacht was het ook weer extreem pijnlijk
4 maanden geleden
Reactie op N.vteulingen
Bij mij is de pijn ook precies in het midden (ik denk gewoon mijn baarmoede ...
Het is heel verschillende de ene keer is het 5 minuten de andere keer 30 minuten. Ik moet zeggen het is wel steeds korter nu. Alleen echt een helse nacht gehad met maar ongeveer 2 uurtjes slaap
4 maanden geleden
Reactie op N.vteulingen
Bij mij is de pijn ook precies in het midden (ik denk gewoon mijn baarmoede ...
Toch maak ik me ook wel een beetje zorgen om een buiten baarmoederlijke zwangerschap omdat de pijn het meeste naar mijn rechter kant trekt maar nu las ik dat de klachten van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap pas tussen 5-12 weken komen en ik ben vandaag 4+2 weken
4 maanden geleden
Reactie op N.vteulingen
Oh wat vervelend! Ja echt he.. ik bedacht mij vanochtend dat er ook vrouwen ...
Nou, ik kwam er de 1e keer ook pas achter rond 9 weken. Meer omdat de ongesteldheid uitbleef. Had wel wat last van borsten en menstruatieachtige kramp en rugpijn, maar voor het kwartje viel...😅😂