1149 Reacties

4 maanden geleden

3 + 5 dagen en al sinds zondag kramp 🤭 ik dacht juist dat mijn menstruatie eerder kwam. Ook erg moe en in de sportschool voelde ik me slap en als een malle zweten. Gisteren er achter gekomen eigenlijk bij endometriose centrum eerste afspraak…. Ik kreeg te horen dat ik voorlopig niet ongesteld zou worden en bij thuiskomst maar moest testen 🫣🤭 Verder beetje zeurderig misselijk en dingen ruiken anders/sterker.

4 maanden geleden

Ik ben 5 weken vandaag en merk dat ik sinds gisteren toch steeds meer misselijk ben🥲 Bij dochtertje had ik het ook heel erg, hoopte eigenlijk dat het weg bleef😅 Buikkrampjes nog steeds af en toe en merk vooral dat bij de kleinste dingen hartslag zo omhoog schiet ineens en vermoeid nog steeds

4 maanden geleden

Honger 😅 denk dat die blijft haha. Vanacht wakker geworden met sterke krampen en steken. Geen idee of ik dit al schreef, maar ter documentatie: gisteren enkele keren het gevoel gehad te moeten overgeven toen ik in een winkel aan de kassa stond. Werd helemaal warm, wat duizelig en zo ontzettend misselijk. Gelukkig ging het gewoon weer over. En mijn birsten doen heel erg oijn als ik opsta. Na wat langer wakker zijn zakt het weer af.

4 maanden geleden

Reactie op GirlyGirlx

3 + 5 dagen en al sinds zondag kramp 🤭 ik dacht juist dat mijn menstruatie ...
Gefeliciteerd! Dat was vast niet het nieuws dat je verwachte te horen daar haha.

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Honger 😅 denk dat die blijft haha. Vanacht wakker geworden met sterke kram ...
Dat gevoel van overgeven had ik gisterenavond ook. Heel bizar! Ik herken het niet van mijn eerste zwangerschap 🧐

4 maanden geleden

6+3 en ontzettend misselijk steeds, snachts ook overgeven.. iemand tips?

4 maanden geleden

Reactie op XANX

Bij de dokter vragen om medicatie! En echt proberen alleen maar kleine beetje te eten en te drinken.

4 maanden geleden

6 weken en ontzettend moe.. meer mensen last van?

4 maanden geleden

Reactie op XANX

En anale medicatie ipv orale want die kotste ik alsnog uit.

4 maanden geleden

6 + 1 en begin hoofdpijn te krijgen. Soort katerig gevoel. Herkenbaar voor iemand?

4 maanden geleden

Reactie op Lisa1S

6 + 1 en begin hoofdpijn te krijgen. Soort katerig gevoel. Herkenbaar voor ...
Ja toevallig heb ik dit ook sinds een aantal dagen. Vaak hoofdpijn en ik heb normaal nooit hoofdpijn

4 maanden geleden

Ik ben 4+6 weken. Sinds vorige week woensdag steeds bruine afscheiding. Ik dacht eerst dat ik ongesteld was, maar toen dit niet wilde doorbreken vrijdag toch maar getest. Positief! De aanhoudende bruine afscheiding maakt me best ongerust, ruim 2 maanden terug al een miskraam gehad na 8 weken. Dus nu extra spannend. HCG loopt wel op gelukkig. Maar durf nog niet echt blij te zijn. Verder vooral een ontzettend opgezette buik en rommelende darmen. En erg vermoeid met heel veel gekke dromen snachts..

4 maanden geleden

Mocht iemand last hebben van constipatie! Pure pruimensap! Bij de AH te koop. Ik kreeg gisteren en vandaag op werk oprecht bijna paniekaanvallen. Van het niet naar toilet kunnen maar daardoor heel beroerd voelen en een drukkend gevoel in mn rug/buik. Volgens mij was ik nu 4 dagen niet geweest. Ik heb het vanochtend om 10:00 gedronken en om 12:00 ging het feestje los op toilet 😂ik ben verlost!

4 maanden geleden

Herkent iemand deze? Ik schrik echt heel snel 😂 En verder misselijk, emotioneel en ik zit nogal snel op de kast.

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Gefeliciteerd! Dat was vast niet het nieuws dat je verwachte te horen daar ...
Dankjewel! Nee…. Ik heb altijd maar een cyclus van rond de 24-26 dagen en was dag 25 en dus al een tijdje het gevoel dat het echt ging komen…. Toevallig wel donderdag ook test gedaan omdat ik een bedrijfsuitje had en drankje wilde doen… die was dus nog negatief. Dus donderdag nog drank gehad en rauwe vis 🤭 🫣 Dus het is totaal onverwachts maar zeker zeer gewenst 🥰

4 maanden geleden

Reactie op Mortieee

Ik ben 4+6 weken. Sinds vorige week woensdag steeds bruine afscheiding. Ik ...
Heb je verloskundige gebeld

4 maanden geleden

Ik ben sinds gisteren/vandaag een warme buik en allemaal kleine rode vlekjes op mijn benen (uitgezette bloedvaatjes?). Heb dokter Google natuurlijk ook al even geraadpleegd en schijnt vaker voor te komen. Nog meer dames die dat hebben? Ik ben vandaag 6+2.

4 maanden geleden

Ik besef me ineens (ook 4+3) dat ik het continu vreselijk koud heb. En opgeblazen/winderig. Maar is koud hebben ook een van de eerste symptomen? Eigenlijk nooit tegengekomen tijdens het lezen..

4 maanden geleden

Reactie op Kiimi

Ik besef me ineens (ook 4+3) dat ik het continu vreselijk koud heb. En opge ...
Ik heb het ook vaak koud!!

4 maanden geleden

Momenteel 5+4. De vermoeidheid wordt wat minder. Verder af en toe wat menstruatie achtige krampen en gevoelige borsten. Voel me goed!