1149 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Wens.tweede.kindje
Ik ben vandaag 6+0 en ben een beetje onzeker of ik wel ‘misselijk genoeg’ b ...
Volgens mij zijn er genoeg die weinig of zelfs gewoon nergens last van hebben ❤️ iedere zwangerschap is anders.
Er zijn zelfs genoeg die op 6 weken niet in de gaten hebben dat ze zwanger zijn 🤭
Met alle kwaaltjes nu vraag ik me af hoe dat mogelijk is 😅😅
4 maanden geleden
Oooh herkenbaar hoor na een miskraam, alle kwaaltjes liggen dan gewoon onder een vergrootglas! Maar was bij mijn eerste dochter ook mega misselijk en veel overgeven maar bij mijn tweede dochter nauwelijks. Ik merk ook erg onzekerheid over de kwaaltjes na herhaalde miskramen, maar probeer het te relativeren dat het elke keer anders is 🤞🏻
4 maanden geleden
Reactie op MK-89
Oooh herkenbaar hoor na een miskraam, alle kwaaltjes liggen dan gewoon onde ...
Dankjewel voor je reactie! Heel fijn om te horen dat jouw zwangerschappen beiden zo anders waren, en wat rot dat je ook miskramen hebt moeten meemaken. Relativeren is in zo’n situatie inderdaad het beste wat je kunt doen denk ik 💪.
4 maanden geleden
Ik ben vandaag pas 3+6 en door de dag heen wel vaak misselijk en opgeblazen en trekkend gevoel in mijn onderbuik ook mijn borsten doen zeer en moe dat ik ben 😴 verder nergens last van dit is ook anders voor mijn met de eerste zwangerschap van mijn zoon had ik nergens last van totaal niks pas verder in de zwangerschap echt ergens 25 weken gevoelige borsten en meer niet..
4 maanden geleden
Reactie op Loveove
Ik ben vandaag pas 3+6 en door de dag heen wel vaak misselijk en opgeblazen ...
Dat is inderdaad wel heel anders dan je eerste zwangerschap! Grappig dat dat zoveel verschil kan maken. Moet zeggen dat ik ook wel ONTZETTEND moe ben! En heel duizelig. Dat laatste heb eerder nog niet meegemaakt.
4 maanden geleden
Ik ben in verwachting van ons eerst kindje, na een lange periode is het gelukt met behulp van IUI traject.
En nu dat het zover is ben ik ineens super onzeker. Zo zit ik helemaal niet in elkaar. Ook tijdens het traject kwam ik prima de wacht weken door en liet ik het overheen me heen komen maar nu wachtend tot de echo vind ik vreselijk spannend en ben eigenlijk heel bang dat er slecht nieuws komt. Hoe gaan jullie hier mee om?
4 maanden geleden
5+2
Vooral opgeblazen buik en soms buikpijn. En ik ben erg snel moe/ buiten adem
4 maanden geleden
Reactie op Amanda966
Hier maak ik me dus ook zo’n zorgen over. Soms merk ik wat maar vaak zat ni ...
Precies dit! Wat een stressvolle tijd hè? Wanneer heb je je eerste echo?
4 maanden geleden
Iemand anders ook zo’n ontzettende last van pijnlijke borsten?? Kan ze nauwelijks aanraken. Hoelang duurt dat nog? Toch niet de hele zwangerschap..
4 maanden geleden
Reactie op NattyPatatty
Iemand anders ook zo’n ontzettende last van pijnlijke borsten?? Kan ze nauw ...
(nog) niet nu, maar toen ik in verwachting was van mijn dochter. Rond week 5-6 of 6-7 had ik het, dus het duurde een week of twee. Gelukkig niet de hele zwangerschap!!
4 maanden geleden
Vraagje voor de diarree-hebbers:
Is die van jullie ook euh... bijna geel? 😳
4 maanden geleden
Reactie op babydreams
Vraagje voor de diarree-hebbers:
Is die van jullie ook euh... bijna geel? ...
uh ja net of ik alvast mag wennen aan hoe babypoep eruitziet en ruikt haha