1149 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Becky24

Ik heb t idee dat mn bh’s al een week te strak zitten. Die omvang kan nu to ...
Hier 4+4 en ook zo enorm opgezette buik spijker broek dicht doen zat zo rot….. gelukkig heb ik ook voorkeur voor stretch broeken en nu 1 met vrolijke print die lekker over de buik heen zit. Dit is wel duidelijk de darmen. Ook echt veel pijn van ivm spastische darmen. Gisteren ook wel eerste broeken besteld en wijde knoop blouse 😂😂😂 Ook gember capsules gaan slikken en dit lijkt de boel wel wat tot rust te brengen. Gek genoeg verder nog helemaal geen last van mijn borsten maar volgens mij zij. Die zeker met hoe ver jij bent ook al flink bezig. Ik heb al een flinke cupmaat dus hoop dat ik nog even kan wachten 😅🤪

4 maanden geleden

Reactie op MK-89

Ik heb het ook de hele dag koud 😅 zit steeds met dikke trui onder de deken ...
Meid, hier PRECIES hetzelfde! Zo onzeker. En we willen met Vaderdag aan onze vaders baby sokjes geven, maar ik zit in dubio omdat ik een MK had in maart en momenteel wisselend per dag klachten heb (ook in ernst).

4 maanden geleden

Reactie op Alili95

Meid, hier PRECIES hetzelfde! Zo onzeker. En we willen met Vaderdag aan onz ...
Vreselijk hè! Die onzekerheid is echt killing 😩

4 maanden geleden

Pff hier nog tot dinsdag wachten voor een echo. Dat ze dat mensen aan kunnen doen zeg. We mogen eindelijk zwanger zijn na 3,5 jaar. In het begin last van borsten maar nu wordt het steeds minder. Verder nog geen klachten. Ene kant denk ik als zo blijft prima, andere kant maakt het me zo onzeker of het dan wel goed zit

4 maanden geleden

Reactie op MK-89

Vreselijk hè! Die onzekerheid is echt killing 😩
Ja, écht niet te doen... En nog precies 3 weken te gaan tot echo😵‍💫😵‍💫😵‍💫 Hoedannnn

4 maanden geleden

Vraagje. Ruikt jullie afscheiding ook wat zoetig? Ik snap dat dit een beetje een gekke vraag is 🥲 Ik had vannacht een hele nare droom en mijn hartslag gisteren was lager dus ik ben al de hele dag nerveus en bang dat er wat mis is.

4 maanden geleden

Kan iemand uitleggen waar bijv. 5+3 voor staat? Begrijp dat het om de duur van de zwangerschap gaat, alleen niet waarom het een optelling is. Zelf 5 weken zwanger en het lijkt wel alsof elke mogelijke kwaal langskomt, maar met name heel erg moe rond 13u en moet dan echt slapen. Niet prettig icm m’n werk (juf)..

4 maanden geleden

Reactie op NW3

Kan iemand uitleggen waar bijv. 5+3 voor staat? Begrijp dat het om de duur ...
5 weken en 3 dagen 😊

4 maanden geleden

Reactie op NW3

Kan iemand uitleggen waar bijv. 5+3 voor staat? Begrijp dat het om de duur ...
Eerste cijfer staat voor het aantal weken, tweede cijfer staat voor het aantal dagen. Ik ben 6 weken en 5 dagen zwanger, dus 6+5.

4 maanden geleden

Reactie op DC22

Eerste cijfer staat voor het aantal weken, tweede cijfer staat voor het aan ...
Klinkt nu inderdaad heel erg logisch! Haha, stom. Dankjewel!

4 maanden geleden

Reactie op babydreams

Vraagje. Ruikt jullie afscheiding ook wat zoetig? Ik snap dat dit een beetj ...
Hoe hoog is je hartslag tijdens de zwangerschap als ik vragen mag?

4 maanden geleden

Reactie op B97!

Hoe hoog is je hartslag tijdens de zwangerschap als ik vragen mag?
Volgens Google fit is mijn gemiddelde steeds tussen de 77 en 80 de laatste dagen. Hartslag in rust 65, gisteren 63. Voor ik zwanger werd is de rust rond de 50-55 (met heel af en toe 57 of 58) tijdens de luteale fase.

4 maanden geleden

Reactie op babydreams

Volgens Google fit is mijn gemiddelde steeds tussen de 77 en 80 de laatste ...
Ah oké , het is handig om het bij te houden. Maar soms maakt t je ook onzeker. Mijn hartslag is momenteel in rust tussen de 75/80. En als ik iets doe slaat die naar 130

4 maanden geleden

Reactie op B97!

Ah oké , het is handig om het bij te houden. Maar soms maakt t je ook onzek ...
Ja het maakt me ook wel wat onzeker nu. Ik merk wel dat als ik wat doe het veel hoger gaat dan normaal, maar toch. Ik weet dat ik het eigenlijk even uit moet zetten maar ik ben een data geek dus wil alles wat ik kan verzamelen, verzamelen 😩 iets met controledrang I guess...

4 maanden geleden

Reactie op babydreams

Ja het maakt me ook wel wat onzeker nu. Ik merk wel dat als ik wat doe het ...
Haha herkenbaar. Ik heb t heel erg met zwangerschapstesten. In April een miskraam gehad , testen liepen niet mooi op. Iedereen zei dat ik moest stoppen want testen zeiden niks. Daarna een bloeding en inderdaad een miskraam. Nu voelt deze zwangerschap goed , dus nu niet meer die drang

4 maanden geleden

Reactie op Alili95

Ja, écht niet te doen... En nog precies 3 weken te gaan tot echo😵‍💫😵‍💫� ...
Ja pfff!! Wanneer heb je de echo, ik 26 juni 😩

4 maanden geleden

Reactie op MK-89

Ja pfff!! Wanneer heb je de echo, ik 26 juni 😩
5 juli pas😭

4 maanden geleden

Hoi allemaal, vraagje! Ik ben precies 4 weken, maar heb best flink last van buikkrampen (bijna hele tijd) en lage rugpijn. Vanochtend heel klein beetje roze afscheiding. Ook heb ik t best koud. Is er iemand die deze ervaring deelt? Maak me een beetje zorgen.

4 maanden geleden

Reactie op iadk

Hoi allemaal, vraagje! Ik ben precies 4 weken, maar heb best flink last van ...
Ik ben net zover. Heb inderdaad ook flinke buikkrampen, de hele dag koud en verward. Alleen roze afscheiding niet. Maar dat is niet ernstig. Zolang het maar geen helder rood bloed verlies is.

4 maanden geleden

Hier vandaag 5 weken. Nog eigenlijk helemaal geen klachten, dat voelt best raar.. Soms iets maag/darm klachten maar ik weet niet of ik dat helemaal aan de zwangerschap kan en moet linken. Gebeurt het vaker dat echt te ‘symptomen’ later komen?