1149 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op noesje25
Zo herkende ik al mijn zwangerschappen. Ik rook anders/zoetiger. Normaal bi ...
Dat ijzerachtigere voor de menstruation herken ik inderdaad! Ik ben vandaag echt alles aan het overanalyseren. Bedankt voor je reactie ❤️
4 maanden geleden
Nu 6+5 maar helemaal geen klachten op het moment, af en toe wat vermoeid. Heb gisteren opnieuw een test gedaan omdat ik niet geloof dat ik zwanger ben omdat ik zo weinig merk.. maar de test was super duidelijk positief. Benieuwd naar de echo komende dinsdag. Hopelijk alles goed
4 maanden geleden
Zijn er nog die zich gewoon echt enorm ziek voelen? Het ging even beter, maar sinds gisteravond voel ik me zo ontzettend slecht. Misselijk, ontbijt kwam weer uit bij het tanden poetsen, voel me duizelig en heb de hele tijd warmte aanvallen waarna ik het weer heel erg koud krijg.
Vanacht wist ik me ook geen houding te geven omdat mijn borsten zoveel pijn doen dus moest op mijn rug slapen wat ik normaal nooit doe. Ben pas 5+3 😭
4 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Zijn er nog die zich gewoon echt enorm ziek voelen? Het ging even beter, ma ...
Wat naar zeg! Beterschap ❤️🩹 ik voel me juist heel goed (bijna te zou je denken..) en heb alleen wel erg gevoelige borsten
4 maanden geleden
Ik ben 3+6 of 4, net hoe je telt. Maar mijn borsten voelen als meloenen, enorm gevoelig ook. Opgeblazen buik, kan mijn enige fijne spijkerbroek al niet meer dicht 😅. Moe en futloos ook en heb het met rijden echt enorm koud. En dan koud als in een warme kruik bij me voeten en een dekentje erbij 🤣
4 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Hier heel erg duizelig steeds, bloeddruk is goed, bloed prikken kwam niks uit maar ik kan gewoon niet normaal functioneren 🤯 in de nacht meerdere keren wakker om te eten en dan hondsberoerd en duizelig. Eten blijft gelukkig wel binnen. Dit heb ik al sinds week 5 en ben nu bijna 7 weken zwanger
4 maanden geleden
Ik heb een hartslag in rust tussen de 74 en 80 😵💫? Zijn er meer die dit hebben?
Ik heb altijd een Fitbit om dus weet dat m'n normale rusthartslag rond de 60-65 ligt. Maar nu, ookal lig ik op de bank te chillen, heb ik een hartslag telkens van 74-80..
Is dit herkenbaar voor iemand? Even googlen laat zien dat het logisch verklaarbaar is en geen kwaad kan, maar ik vind het toch een beetje erruggg veel... (Zal het ook zeker aan vk voorleggen.)
4 maanden geleden
Reactie op MylifeAnouk
Wat naar zeg! Beterschap ❤️🩹 ik voel me juist heel goed (bijna te zou je ...
Dankje. Lig al de hele dag op de bank, heb netflix er nog eens bij genomen. Betaal er elke maand voor en doe er niets mee haha. Wat fijn dat jij je goed voelt! Mijn zus had ook 2 zwangerschappen waar ze fluitend doorheen gi ging. Hopelijk mag het voor jou ook goed blijven gaan!
4 maanden geleden
Reactie op Kiimi
Ik heb een hartslag in rust tussen de 74 en 80 😵💫? Zijn er meer die dit ...
Jahoor, is heel normaal. Die van mij is ook een dikke tien slagen hoger dan normaal :))
4 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Wisselt zo per dag :( Ik probeer maar extra te genieten van de dagen met lichte/matige klachten. Duizelig, warm-koud en borsten is zo herkenbaar. Vannacht alleen al bijna overgegeven van de pijn in de borsten... Enige troost; we zijn (zo goed als) op de helft van 1e miserabele trimester😂😭😵💫
4 maanden geleden
Reactie op Ikigai
heb t ook! pff zo rot he.. Gisteren med gekregen tegen overgeven en de misselijkheid maar doet amper iets. Kan zo andere medicatie ophalen via de hap dus hopelijk helpen die wel 😵💫 hopelijk snel over voor iedereen die vervelende klachten..