1149 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op emms2821
heb t ook! pff zo rot he.. Gisteren med gekregen tegen overgeven en de miss ...
Misschien heb je het al geprobeerd hoor, maar ik heb nu deze (sinds vanochtend) en rond lunch eindelijk weer eens 'normaal' gegeten (afgelopen >week alleen geleefd op Maria kaakjes en rijstwafels...)
4 maanden geleden
Reactie op Alili95
Misschien heb je het al geprobeerd hoor, maar ik heb nu deze (sinds vanocht ...
oh dat heb ik wel gehoord maar nog niet geprobeerd. dat zijn tabletten zo te zien? ga nu even de andere med van huisartsenpost proberen en anders ga ik dat even proberen! Ja ik leef ook beetje op rijstwafels en kleine hapjes van andere dingen als t lukt😅😅
4 maanden geleden
4 + 6
-Af en toe ook vage krampen in de onderbuik , mooi om te lezen dat dit normaal is
-Soms ineens overvallen worden door vermoeidheid
-Af en toe vlaagje misselijkheid maar dit wordt minder als ik verspreid over de dag eet , laatste dagen heb ik er minder last van
-Erg opgeblazen buik
-Wisselend darm klachten, soms dunne ontlasting en dan weer obstipatie
4 maanden geleden
Reactie op Mxxy
Wie kan er ook zo emotioneel worden en huilen om niets?😅
🙋🏼♀️
Gister de tranen in mijn ogen bij een natuurdocu, en bijna aan het huilen toen een oud vrouwtje in de winkel iets liet vallen en moeilijk kon bukken 😂 nou heb ik altijd al een zwak voor oude mensen op een of andere manier, maar dit was wel een nieuwe reactie 🤦🏼♀️
4 maanden geleden
Ik heb af en toe vlagen van buikkrampen en vooral de hele tijd een kleine druk op mijn buik. Misselijkheid is ook aanwezig maar niet zo heftig, kan wel geen eten bekijken anders wordt het erger😂 verder val ik heel vaak in slaap op de bank overdag terwijl ik dat vroeger nooit had. Heb morgen mijn eerste echo met 6+2 dus ben benieuwd🤞🏼
4 maanden geleden
Reactie op Alili95
Had je er baat bij? 🩷
Eigenlijk vind ik niet dat ze veel doen. Voel me vandaag gelukkig wel beter, maar zoooo moe. Heb me gedoucht en ben weer in bed gekropen. Hoop dat het morgen beter is anders vraag ik toch voor iets sterker en twijfel om te vragen of ik thuis kan blijven want zo werken lijkt me ook niet te lukken 😓
Eerst vond ik kwaaltjes leuk omdat het ergens wel een geruststelling is, maar nu mogen ze toch weer weg hoor 🤭
4 maanden geleden
Ik heb weinig eet lust. Gelukkig geen misselijkheid.
Warm en koud
Vermoeiend en slaperid
4 maanden geleden
Ik heb over het niet zoveel last van kwaaltjes zoals misselijkheid, hoofdpijn krampen in de buik, dat geeft me een ongerust gevoel. Ik heb wel last van moodswings kan ineens uit het niets zo ontzettend boos en geïrriteerd zijn om de kleinste dingetjes voornamelijk tegen mijn partner. Ik huil niet zo snel en vanmorgen sta ik gewoon 3 keer keihard te janken. Wordt er gewoon op moment even allemaal heel ongelukkig van. Ene dag voel me goed en andere dag bleghh! En vooral dat huilen en die moodswings wordt ik dood ziek van terwijl me toch ook onzeker voel omdat ik verders eigenlijk niet heel veel te klagen heb buitenom vermoedheid……