1149 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op MerVel

Ik ervaar amper wat. Wel wat sneller buiten adem en een week lang wat misse ...
Ben jaloers 馃ぃ. Maar wat fijn voor jou!

4 maanden geleden

Reactie op MissGvz

Ben jaloers 馃ぃ. Maar wat fijn voor jou!
Nou dit dus....

4 maanden geleden

13dpo en gruwelijk heet en zweten herkent iemand dit? 馃槄

4 maanden geleden

Reactie op Kinderwens2024

13dpo en gruwelijk heet en zweten herkent iemand dit? 馃槄
Jaaa opvliegers! Hier ook al een week (4+3)

4 maanden geleden

Hier nog steeds af en toe wat kramp, de vermoeidheid lijkt wel met de dag erger te worden. Ik heb eerder een zeurderig honger gevoel dan dat ik echt misselijk ben. Verder heb ik het idee dat ik er tot nu toe met twee vingers in mijn neus doorheen wandel.

4 maanden geleden

Vandaag 4+5 Af en toe ook menstruatie achtige krampen die even aanhouden en dan weer afzwakken. Ik lees dat heel van jullie deze krampen hebben rond dit termijn dus dat stelt mij gerust. Verder.. Zere borsten Met vlagen misselijk (vooral door bepaalde geuren) Snel vol.

4 maanden geleden

Reactie op lid12345

Ik heb bijna continu krampen in m鈥檔 onderbuik. Vorige zwangerschappen ook g ...
Hoelang heb je die krampen gehad?

4 maanden geleden

Reactie op Lisaaa-

Jaaa opvliegers! Hier ook al een week (4+3)
Poe dat merk ik dus ook vooral snachts 馃槄

4 maanden geleden

Reactie op Myrea04

Ik heb dit ook! Het lijkt ook alsof ik daardoor minder goed kan eten/ snell ...
Hier hetzelfde! Als ik iets eet, maakt niet uit wat, blaast mijn buik helemaal op. Ik zit daardoor naar een paar happen al vol. Al mn kleren zitten voor mijn gevoel strak en niet lekker. En geeft me een druk op mn buik waarvan ik misselijk wordt. Totaal geen zin in eten daardoor en niks smaakt me. Hoop dat dit snel afneemt 馃槄 Ik ben nu 6+3 en mag vanwege een eerdere miskraam ruim 2 maanden terug, maandag al op echo komen. Hopen op goed nieuws dit keer! Dan kan die opgeblazen buik me eigenlijk niks meer schelen. 馃槄

4 maanden geleden

Alles wat ook maar iets zout heeft smaakt MEGA zout, alsof ik een hap zeewater eet. Zo jammer van m'n broodje op het terras 馃ゲ (gelukkig eet manlief die met plezier op)

4 maanden geleden

Reactie op babydreams

Alles wat ook maar iets zout heeft smaakt MEGA zout, alsof ik een hap zeewa ...
Dit heb ik dus ook!! Vind alles echt mega zout

4 maanden geleden

Ik ruik een stuk beter (helaas馃あ) heb continue honger, maar niet per se eetlust. En door de honger ook misselijk. Tepels zijn gevoelig, borsten jeuken, ontzettend moe (maar snachts wel wakker liggen) en voel door de dag heen meerdere keren steekjes in mn baarmoeder.

4 maanden geleden

Reactie op MiniMaart

Dit heb ik dus ook!! Vind alles echt mega zout
Aaaah ik ben dus niet alleen! Vond het zo een raar symptoom haha

4 maanden geleden

Reactie op babydreams

Alles wat ook maar iets zout heeft smaakt MEGA zout, alsof ik een hap zeewa ...
Ik heb dit ook! Altijd eerste symptoom bij mij 馃槄 maar wel mega zin in chips, dat smaakt dus wel heel lekker

4 maanden geleden

Vorige zwangerschap totaal geen klachten nu 6+2 en het begon ook zonder klachten. Sinds maandag wat vreemd op de maag. Maandag totaal geen zin in eten en gisteren en vandaag hele dag zin in eten krijg ik een misselijk gevoel als ik 1,5/2 uur niks gegeten heb..

4 maanden geleden

Hi mede mamas in spe! Voor mij eerste zwangerschap, nu 6 weken. 11 juli opgeroepen voor echo, maar lees hier dat iedereen veel vroeger echo鈥檚 heeft 馃き regel je dan een vroegecho of is de verloskundige er gewoon sneller bij? Anyway. Van huilbuien, tot misselijkheid, tot overmatige trek in crackers met smeerkaas, tot angstig, pijnlijke tieten en verder voel ik in mn onderbuik nog niks:) wel het idee dikkere buik al te krijgen ondanks al twee weken heel gezond eten馃槅

4 maanden geleden

Herkent iemand ook diarree? Ik heb dat na het eten al sinds deze 2 dagen dat ik zwanger ben.

4 maanden geleden

Herkent iemand ook diarree? Ik heb dat na het eten al sinds deze 2 dagen da ...
Yep, hier komt en gaat het, nu alweer een paar dagen op een rij

4 maanden geleden

Herkent iemand ook diarree? Ik heb dat na het eten al sinds deze 2 dagen da ...
Geen diarree, maar wel hele actieve darmen

4 maanden geleden

Reactie op NikkyV

Yep, hier komt en gaat het, nu alweer een paar dagen op een rij
Oh dan ben ik niet de enige dus haha! Poee wat spannend dit allemaal