1149 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op amomisborn89
Hi mede mamas in spe!
Voor mij eerste zwangerschap, nu 6 weken. 11 juli opg ...
Gefeliciteerd! Je ziet steeds vaker dat verloskundigepratijken een vroege echo doen. Of je hebt er 1 vanwege bloedverlies of eerdere miskramen. Bij mijn praktijd vragen ze een vergoeding van €20 als er geen medische oorzaak is. Je kunt op verzoek dus een echo eerder aanvragen mocht je dat willen!
4 maanden geleden
Reactie op iadk
Hoi allemaal, vraagje! Ik ben precies 4 weken, maar heb best flink last van ...
Die krampen heb ik ook. Kan geen kwaad zegt verloskundige. De rest geen ervaring mee.
4 maanden geleden
Reactie op amomisborn89
Hi mede mamas in spe!
Voor mij eerste zwangerschap, nu 6 weken. 11 juli opg ...
Prima hoor om een wat latere echo te hebben! Heb ik zelf ook, met ongeveer 9 weken de eerste echo. Als het dan goed zit, zit het vaak echt wel goed. Als er geen reden is om het eerder te doen (eerdere miskrame, of een medisch traject of vreemde klachten) dan zou ik het lekker zo laten!
4 maanden geleden
Geen klachten, alleen gevoelige borsten. 5weken +3dagen eerste kindje
Maar twijfel of het wel klopt omdat ik geen klachten heb.
Herkend iemand dit?
4 maanden geleden
Reactie op Kinderwens2024
Herkent iemand ook diarree?
Ik heb dat na het eten al sinds deze 2 dagen da ...
Ja ik heb ook erg onrustige darmen!
4 maanden geleden
Reactie op BabyVDaphne
Maar ...
Als je test positief was en ondertussen geen/weinig bloedverlies hebt gehad, dan ben je gewoon zwanger...klachten of niet! Laat je niet gek maken hoor en geniet van je zwangerschap!
4 maanden geleden
Reactie op BabyVDaphne
Maar ...
Ik heb ook geen klachten
4 maanden geleden
Na een dikke week geen misselijkheid meer gehad te hebben ... is het weer terug. Maar tegelijkertijd heb ik honger 😭 (maar ik heb twee burgers op als avondeten dus mijn maag zit wel stampesvol, HOEDAN)
4 maanden geleden
Reactie op N.vteulingen
Ik heb sinds een week hele heftige pijn in de nacht in mijn onderbuik. Het ...
Ik heb dit ook! Nu 4+1 en het al 2 keer ervaren. Het doet echt enorm pijn, de eerste keer zat ik midden in de nacht op handen en knieen in de woonkamer te puffen. Verloskundige gebeld en die zei dat het kan dat de baarmoeder iets naar achteren ligt of gekanteld is. Ik heb ook van mijzelf een holle rug dus het zou best kunnen. Hoe gaat het nu met jou?
4 maanden geleden
Nou. Ik heb vannacht dus wellicht... een beetje... urine verloren in bed 😳 of waterige afscheiding... zag die vlek in het bed en dacht echt "oh nee 🙈" maar blijkbaar kunnen je bekkenbodemspieren nu al verslappen... help haha
4 maanden geleden
Reactie op IreneEmma
Ik heb dit ook! Nu 4+1 en het al 2 keer ervaren. Het doet echt enorm pijn, ...
Hey! Bij mij is nu EINDELIJK de pijn voorbij. Het heeft twee lange weken geduurd waarbij ik op het laatst mij 3 dagen heb moeten ziek melden van werk. Ik had bij de huisarts laxeerzakjes mee gekregen, dat heeft wel geholpen en daar ben ik nu ook mee gestopt. Vannacht heb ik mijn eerste nacht gehad zonder dat ik wakker werd!