1149 Reacties

4 maanden geleden

Ik liet vandaag ineens alles uit mn handen vallen. Sleutels waren vooral erg zwaar. Ik herken dit zelf alleen van de menstruatie die eraan komt, dus ga dan toch het ergste denken. Maar ik las dat het gelukkig ook bij zwangerschap kan horen. Morgen zou ik mn menstruatie verwachten. Hopelijk blijft die gewoon uit (ga ik wel vanuit na de positieve testen)

4 maanden geleden

Reactie op Fier

Ik ruik een stuk beter (helaas🤢) heb continue honger, maar niet per se eet ...
Die reuk is verschrikkelijk, haha. Ik zou de vlees afdeling in de supermarkt omzeilen.

4 maanden geleden

Reactie op Rianlouise

Die reuk is verschrikkelijk, haha. Ik zou de vlees afdeling in de supermark ...
Ik vond zelfs op de brood afdeling van de Jumbo een vreselijke geur hangen. Nog nooit zo kort in een supermarkt geweest denk ik 😂

4 maanden geleden

Misselijkheid in vlagen, vooral als ik honger heb. Steeds een drukkende gevoel op mijn buik. Kleding voelt te strak en stoort enorm en buikkrampjes. Vooral een goede positie vinden tijdens het slapen is moeilijk en ben nu pas bijna 7 weken🥲

4 maanden geleden

Reactie op Vsrh

Misselijkheid in vlagen, vooral als ik honger heb. Steeds een drukkende gev ...
Poh dat had ik laatst ook, geen enkele positie lag lekker door die opgeblazen buik en toen ik wakker werd deed mijn hele lichaam pijn 😭

4 maanden geleden

Ik vind een aantal planten in huis dus heel sterk ruiken, alsof ik in een dennenbos loop😂 heel bijzonder.

4 maanden geleden

Reactie op NKunt

Ik ben 4+0 en heb alleen pijn/krampjes links onder in de buik( eenzijdig) i ...
Dat heb ik ook! Linksonder in alleen. Verder erg moe, maar verder (nog) helemaal geen klachten... zelfs geen gevoelige borsten... hopelijk gaat alles goed

4 maanden geleden

Reactie op babydreams

Poh dat had ik laatst ook, geen enkele positie lag lekker door die opgeblaz ...
Echt verschrikkelijk hè😩 ben zelfs aan het denken om nu al een zwangerschapskussen aan te schaffen haha

4 maanden geleden

Ik lijk wel een schijthuis 😂 Alles wat ik eet komt er weer uit en stront misselijk!

4 maanden geleden

Reactie op N.vteulingen

Hey! Bij mij is nu EINDELIJK de pijn voorbij. Het heeft twee lange weken ge ...
Dat is super fijn! Ik heb vannacht ook goed kunnen slapen en merk dat vandaag overdag meteen. Het lastige vind ik wel dat ik bij de meeste vrouwen die deze (extreme) pijnen soms ook ervaren, dat het bij hen (en bij jou ook lees ik?) voornamelijk met de darmen te maken heeft. Daar is bij mij weinig mis mee, ik zit iig niet verstopt.. dus daar maak ik me nu ook weer druk om, de pijn/kramp die ik dan voel zit namelijk ook echt in mijn baarmoeder en niet in mijn buik..

4 maanden geleden

Reactie op Vsrh

Echt verschrikkelijk hè😩 ben zelfs aan het denken om nu al een zwangerscha ...
Gewoon doen, heb ik ook al gedaan ben bijna 8 weken.. echt een uitkomst 🤗

4 maanden geleden

Wie is er ook misselijk maar dat die het gevoel heeft alsof zijn maag tot zijn keel een zuurlaag heeft. Ik geef amper eten over maar maagzuur en gal komt er wel uit.

4 maanden geleden

En elke nacht super vroeg wakker net als nu Herkenbaar voor iemand?

4 maanden geleden

Reactie op Kinderwens2024

En elke nacht super vroeg wakker net als nu Herkenbaar voor iemand?
🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️Mogguh! 5u stipt elke dag, al een paar weken.

4 maanden geleden

Reactie op Lisa1S

🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️Mogguh! 5u stipt elke dag, al een paar weken.
Hahaha mogguh!! We slapen ergens anders wel weer bij 💤

4 maanden geleden

Reactie op Vsrh

Echt verschrikkelijk hè😩 ben zelfs aan het denken om nu al een zwangerscha ...
Die gedachte is bij mij ook al opgekomwn ja!

4 maanden geleden

Reactie op IreneEmma

Dat is super fijn! Ik heb vannacht ook goed kunnen slapen en merk dat vanda ...
Bij mij zat de pijn ook echt in mijn baarmoeder, het voelde alsof deze helemaal verkrampte. Toch lijkt het alsof de zakjes hebben geholpen of misschien is het pure toeval. Mijn darmen zaten namelijk ook niet verstopt. Hoe vaak heb jij deze pijn? Ik heb ook meerdere keren met de verloskundige gebeld vanwege de pijn. Zij dachten zelf aan een blaasontsteking maar dit was het niet. Verder konden zij mij ook niet helpen, behalve dat het waarschijnlijk heftige groeipijn van de baarmoeder is. Ik heb zelf ook een gekantelde baarmoeder, maar tegen mij zeiden ze dat dat verder niet uit moet maken.

4 maanden geleden

Reactie op IreneEmma

Dat is super fijn! Ik heb vannacht ook goed kunnen slapen en merk dat vanda ...
Voor je gevoel is het misschien je baarmoeder maar echt het kunnen alsnog heel goed je darmen zijn. Na 3 miskramen kan ik buikpijn namelijk niet meer onderscheiden in pijn aan mijn baarmoeder of darmen. Maar als ik dan bijvoorbeeld denk het is echt mijn baarmoeder maar volgende moment laat ik een wind, dan is de buikpijn toch weg. Dus toch mijn darmen.. het zit zo dicht bij elkaar

4 maanden geleden

Ik zit steeds zo vol na het eten, Vroeger kon ik wel een paard op en verteerde het snel. Nu blijf ik soms eea opboeren 😂 is dat normaal?

4 maanden geleden

Reactie op beau07

Gewoon doen, heb ik ook al gedaan ben bijna 8 weken.. echt een uitkomst 🤗
Zeker doen idd. Heb hem al sinds 6 weken