1149 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb ook af en toe van die lichte krampen alsof ik elk moment kan menstrueren .. maar te testen zijn toch echt kei positief 🤭

5 maanden geleden

Reactie op Cristel1991

Ik heb ook af en toe van die lichte krampen alsof ik elk moment kan menstru ...
Dit heb ik ook. Zo’n wee gevoel in mijn onderbuik alsof ik een dag later ongesteld ga worden. Verder niet zoveel klachten, licht misselijk, maar dat kan ook placebo zijn.

5 maanden geleden

4+3 vandaag Voornamelijk veel lastig van buikkrampen, opgeblazen gevoel. Ook ‘s nachts. Lijkt eerder op mn darmen die ontregeld zijn… Ben snel moe en moet veel plassen. Ook merk ik de verhoogde hartslag in rust!

5 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

ik heb vandaag een nieuw symptoom, heb ineens veel heartburn
Ik had vandaag echt zo weinig energie tijdens werk... gelukkig werk ik thuis, want heb echt 2 uur een dutje gedaan in de middag anders lukte het me niet meer vandaag 🙈

5 maanden geleden

Ik wilde eigenlijk nog niks posten in deze groep, want heb zondag pas m’n NOD. Ik test al 2 dagen licht positief..hoop zo dat het blijft zitten 🍀 - heel erg moe (ook door erg onrustig slapen) - gevoelige borsten - af en toe een steekje of klein krampje, ook bij de lies. Maar niet echt menstruatie krampen.

5 maanden geleden

Hii 4+4 hier Vermoeidheid Vaak naar de wc En dan iets heel raars, namelijk een licht zeurend gevoel aan de linker bovenkant buikspier… Iemand anders ook misschien?

5 maanden geleden

4 + 5 • Snel buiten adem • On fire (qua hormonen 😂) • Voel van alles in m’n buik • Minder eetlust

5 maanden geleden

Reactie op Cristel1991

Ik heb ook af en toe van die lichte krampen alsof ik elk moment kan menstru ...
hier ook!! Vind het toch best eng steeds die krampen. Ze zeggen dat het een goed teken is maar toch😅 volgensmij hebben veel mensen er wel last van volgensmij ?

5 maanden geleden

Heel moe, slecht gehumeurd, rommelige buik en een rare smaak in m’n mond en wat meer speeksel als normaal?

5 maanden geleden

Reactie op Kuskus

Heel moe, slecht gehumeurd, rommelige buik en een rare smaak in m’n mond en ...
omg ik heb dit ook nu dat rare bijna metaal smaak in mn mond! eughhh brother eugggh

5 maanden geleden

5 weken precies, Opgeblazen gevoel/maagzuur/brok in me keel Heel snel aangebrand Als ik nies of hoest van die scherpe steken onderin me buik

5 maanden geleden

Ik ben nog wel vermoeid en inderdaad een opgeblazen gevoel. Ook zijn mijn tepels al heel gevoelig. Gelukkig nog geen misselijkheid🙏🏻

5 maanden geleden

Reactie op karissaaa93

5 weken precies, Opgeblazen gevoel/maagzuur/brok in me keel Heel snel aang ...
Ik wist helemaal niet dat een brok in je keel ook een zwangerschapsklacht is! Heb er vandaag nog over geklaagd bij een collega haha. Misschien toch even voor me houden ;)

5 maanden geleden

Reactie op emms2821

hier ook!! Vind het toch best eng steeds die krampen. Ze zeggen dat het een ...
Ja heb ik ook! Vind dat ook wel spannend ☺️

5 maanden geleden

oh dames, mn kramp begint vanavond ineens heel erg te zijn... hebben meer mensen dit? gaat wel richting menstruatie kramp? 🧿

5 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

oh dames, mn kramp begint vanavond ineens heel erg te zijn... hebben meer m ...
Ik had dat de vorige keer ook! Maar ik omschreef het zelf toen als krampen die niet echt doorzetten. Ook las ik ergens dat kramp bij zwangerschap meer opzij is, waar menstruatieklampen zeurend omlaag voelen (snap je het?😋)

5 maanden geleden

Reactie op Bluebird94

Ik had dat de vorige keer ook! Maar ik omschreef het zelf toen als krampen ...
Wat bedoel je met vorige keer? :) Ja ik weet niet zo goed, ik voel het denk ik wel gewoon in het midden laag bij mn baarmoeder. Maar heb ook bij mn rechterlies vanaf 8 dpo nog af en toe kramp. Ik hoop zo dat dit niet erg is.. 🧿🍀🤞 Ik heb net getest en ik lijk nog oploop te hebben in mn testen, dus dat is denk ik een goed teken?

5 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

oh dames, mn kramp begint vanavond ineens heel erg te zijn... hebben meer m ...
Ik ben nu 4+5 en heb nog iedere dag een aantal keer last gehad van krampen. Vind deze krampen met momenten pittiger dan menstruatiekrampen. Ook in de nachten.. het komt en het gaat 🥺, ben er ook onzeker over!

5 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Wat bedoel je met vorige keer? :) Ja ik weet niet zo goed, ik voel het de ...
Toen ik vorig jaar even kort zwanger was. Snap je gevoel! we weten echt zo niet wat nou goed is en wat niet..en wil er dan ook zo graag betekenis aan geven ofzo. Oplopende testen klinken goed toch?! Ik ga ermee stoppen (hoop dat dat lukt😅) Ik heb nu dus nauwelijks symptomen, dus dat maakt me ook enorm onzeker. Pfff, zo’n eerste echo duurt ook nog zo lang!

5 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Wat bedoel je met vorige keer? :) Ja ik weet niet zo goed, ik voel het de ...
Bedoel trouwens niet dat krampen dus een slecht teken zijn, want ik vond dat toen ook heel spannend. Maar hoorde er heel veel meiden over in m’n omgeving. Ook met heftige steken, sommigen zelfs wat bloedverlies enzo. En nog gewoon goede zwangerschappen!