1149 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Mies0101
Ik ben nu 4+5 en heb nog iedere dag een aantal keer last gehad van krampen. ...
Misschien dan toch niet zo erg als anderen het ook ervaren 🫶
Ik vind de andere symptomen veel minder erg 🤣 laat mij maar continue misselijk zijn, maar die krampen zijn veel te stressend ahah
5 maanden geleden
Reactie op AmeliaRome
oh dames, mn kramp begint vanavond ineens heel erg te zijn... hebben meer m ...
Oh nee, wat voel je dan? Keep ons posted, hopelijk gewoon goed nieuws straks
5 maanden geleden
Reactie op bobbie3000
Oh nee, wat voel je dan? Keep ons posted, hopelijk gewoon goed nieuws strak ...
Ja een vlaag van kramp laag in mn buik, maar het is er echt maar heel even en dan is het weer weg. Ik heb het 3x gehad net. Nu niet meer gelukkig. Hiervoor ook al kramp gehad, maar deze waren even iets heftiger... Maar goed ik zie geen bloed ofzoiets! Dus ik ben nog hoopvol haha 🧿🍀🤞
5 maanden geleden
Reactie op Wishhh
Yes, probeer meer water te drinken! Als ik die steekjes heb, ga ik een fles ...
Oh fijn om te weten dat ik niet de enige ben met dat gevoel. Minder fijn natuurlijk dat je het ook hebt. Thanks voor de tip, ga ik zeker proberen als ik het voel!
5 maanden geleden
Hebben er nog meer mensen last van witte afscheiding? Ik denk elke keer mm toch ongesteld? Maar dan heb ik een beetje witte afscheiding..?
5 maanden geleden
Reactie op Kuskus
Bij mij is het zo dat als ik rustiger aan doe ik er minder last van heb en als ik wat meer doe dat het dan erger word.
Gisteren thuis gewerkt en ging de dag goed en had ik weinig tot geen last.
Eergisteren op mijn werk en ik was helemaal kapot en had overal nog meer last vast
5 maanden geleden
Morgen mn NOD en al paar dagen prikkelende/pijnlijke borsten. Ook de reden waarom ik toch maar een test deed.
Ook buikkrampen maar ik kan me nog herinneren van mn miskramen dat ik de eerste weken dat ook had.
Had vorige zwangerschap ook veel cervixslijm maar dat valt nu mee!
5 maanden geleden
Ik ben (denk ik) 4+6
Tot nu toe alleen krampjes in mijn buik gehad. Sinds vandaag een vlaag van misselijkheid die ik voel.. mijn borsten worden ook steeds gevoeliger
5 maanden geleden
Ik ben nu 4+5 (eerste keer zwanger) en heb sinds een aantal dagen last van een zeurend gevoel in m'n onderbuik, aan een kant (links). Het voelt als ovulatiepijn. Ik maak me er wel een beetje zorgen over, omdat ik heb gelezen dat dit een symptoom van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kan zijn.. hebben meer meiden last van deze klachten? Ik lees het wel terug hier en daar, maar niet dat het voornamelijk aan een kant zit zoals bij mij.