1149 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Zijn er hier nog vegetari毛rs die plots zin hebben in vlees? Merk het al enk ...
Hoi, hier ook trouwens! Ben nu bijna vier jaar veganist en al 15 jaar geen vlees. Ik heb al sinds week 4 cravings naar vlees, zelfs de geur vind ik nu lekker. Vind het heel vervelend omdat het mega tegen mijn principes in gaat. Ik heb er dus ook niet aan toegegeven en ben dat ook niet van plan. Wat ik gemerkt heb is dat de cravings bij mij vooral naar voren komen als ik eigenlijk zout wil en/of als ik niet genoeg proteine gegeten heb. Misschien dat jou dit ook wat helpt.
3 maanden geleden
Misschien too much info maar.. ik STINK! Allemachtig. Ik heb het idee constant naar zweet te ruiken, ook al bent ik echt een hygienisch persoon, douche elke dag en gebruik deodorant. Mijn partner zegt het af en toe ook te ruiken, maar niet zo sterk als ik dat doe. Ook moet ik echt over op katoenen ondergoed omdat echt alles aan mij anders is gaan ruiken. Ik vind het vooral heel vies 馃あ en hoop dat het over gaat!
3 maanden geleden
Reactie op Dimm
Meer mensen die heel de dag niezen en een verstopte neus hebben? Word er af ...
Geen niezen of verstopte neus, maar wel heel veel slijm in mijn keel, zo erg dat ik er steeds van moet kokhalzen of zelfs overgeven 馃檲
Maar wel vooral sochtends en savonds. Had ik tijdens de vorige zwangerschap ook. Zo bizar dat zowat 谩lles een zwangerschapssymptoom kan zijn 馃槀
3 maanden geleden
Reactie op Dimm
Mijn neus zit ook veeeeeel verstopt en met name in de avond in bed word ik er helemaal gek van. Als ik ergens een hekel aan heb dan is het niet door mijn neus kunnen ademen
3 maanden geleden
Reactie op IreneEmma
Misschien too much info maar.. ik STINK! Allemachtig. Ik heb het idee const ...
Haha! Ik heb het hier ook. Maar dat is nog niets met het stinkende gevoel wat ik had ervaren toen ik borstvoeding gaf aan de eerste.
Ik voelde me z贸 niet op m鈥檔 gemak als mensen tijdens de kraamvisite dan dichtbij kwamen zitten 馃槄
3 maanden geleden
Reactie op Caitlinxo
Ondertussen 13+6 en echt al 2. Weken serieuze hoofdpijn. Vk had bloeddruk g ...
Oooh dit heb ik ook.. z鈥檔 ontzettende hoofdpijn!! Heb het gevoel dat mn hoofd uit elkaar spat en pijnlijke steken boven m鈥檔 ogen. En niks helpt.. jaa slapen, dan heb ik er geen last van..
3 maanden geleden
Reactie op MiniMaart
Oooh dit heb ik ook.. z鈥檔 ontzettende hoofdpijn!! Heb het gevoel dat mn hoo ...
Jaaa echt heftig! Ik heb dan ook heel soms dat ik misselijk word en bijna kan overgeven en dat me arm ineens slaapt erbij of iets. Ik kan donderdag pas terecht bij de huisarts 馃ゲ
3 maanden geleden
Reactie op Dimm
Elke avond gaat m鈥檔 neus dichtzitten! Ik heb wel ergens gelezen dat dit hoort bij zwangerschap en het kan zijn dat dit dan ook 9maanden lang zo is. Vooral vervelend met tandenpoetsen voor het naar bed gaan, want dan moet ik via mn mond ademen en dan kok ik weer op die tandenborstel 馃槴 ellende