1149 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Zijn er hier nog vegetari毛rs die plots zin hebben in vlees? Merk het al enk ...
Hoi, hier ook trouwens! Ben nu bijna vier jaar veganist en al 15 jaar geen vlees. Ik heb al sinds week 4 cravings naar vlees, zelfs de geur vind ik nu lekker. Vind het heel vervelend omdat het mega tegen mijn principes in gaat. Ik heb er dus ook niet aan toegegeven en ben dat ook niet van plan. Wat ik gemerkt heb is dat de cravings bij mij vooral naar voren komen als ik eigenlijk zout wil en/of als ik niet genoeg proteine gegeten heb. Misschien dat jou dit ook wat helpt.

3 maanden geleden

Reactie op YH89

Niet perse een 'klacht', maar wel gewoon irritant. Ik heb last van extra ta ...
Hiii, ik dacht dat ik de enige was maar ik heb dus ook echt last van veel oorsmeer 馃槄

3 maanden geleden

Benieuwd of anderen dit ook hebben, ik moet heel veel boeren 馃槄

3 maanden geleden

Reactie op lid12345

Ik ook, ik overtref mijn kerel hahah馃ぃ

3 maanden geleden

Reactie op lid12345

Ja geen harde boeren ofzo, maar wel heel veel kleine boertjes waarbij er gewoon lucht moet ontsnappen.

3 maanden geleden

Reactie op Myrthe B

Ja geen harde boeren ofzo, maar wel heel veel kleine boertjes waarbij er ge ...
Oh ja hier ook 馃槄 word er gek van haha

3 maanden geleden

Na 14 weken nogsteeds gevoelige borsten 馃槵

3 maanden geleden

Misschien too much info maar.. ik STINK! Allemachtig. Ik heb het idee constant naar zweet te ruiken, ook al bent ik echt een hygienisch persoon, douche elke dag en gebruik deodorant. Mijn partner zegt het af en toe ook te ruiken, maar niet zo sterk als ik dat doe. Ook moet ik echt over op katoenen ondergoed omdat echt alles aan mij anders is gaan ruiken. Ik vind het vooral heel vies 馃あ en hoop dat het over gaat!

3 maanden geleden

Meer mensen die heel de dag niezen en een verstopte neus hebben? Word er afentoe niet goed van 馃槄

3 maanden geleden

Ondertussen 13+6 en echt al 2. Weken serieuze hoofdpijn. Vk had bloeddruk gemeten die was prima. Maar ik kan sommige dagen echt niet mijn dagelijkse dingen doen. Dan slaap ik gewoon 13 uur of meer馃ゲ meerdere die er last van hebben en paracetamol ect niet helpen?

3 maanden geleden

Reactie op Dimm

Meer mensen die heel de dag niezen en een verstopte neus hebben? Word er af ...
Soo ik word er helemaal gek van. Heb dit bij mijn eerste zwangerschap echt nooit gehad.馃槄

3 maanden geleden

Reactie op IreneEmma

Misschien too much info maar.. ik STINK! Allemachtig. Ik heb het idee const ...
Yep... dit heb ik ook. Komt omdat het afvoersysteem van afvalstoffen van je baby nog niet functioneert. Dus komt alles via jouw lijf eruit.

3 maanden geleden

Reactie op Ridha1

Soo ik word er helemaal gek van. Heb dit bij mijn eerste zwangerschap echt ...
Zo ik ook niet, echt verschrikkelijk

3 maanden geleden

Reactie op Dimm

Geen niezen of verstopte neus, maar wel heel veel slijm in mijn keel, zo erg dat ik er steeds van moet kokhalzen of zelfs overgeven 馃檲 Maar wel vooral sochtends en savonds. Had ik tijdens de vorige zwangerschap ook. Zo bizar dat zowat 谩lles een zwangerschapssymptoom kan zijn 馃槀

3 maanden geleden

Reactie op Dimm

Mijn neus zit ook veeeeeel verstopt en met name in de avond in bed word ik er helemaal gek van. Als ik ergens een hekel aan heb dan is het niet door mijn neus kunnen ademen

3 maanden geleden

Reactie op Dimm

PFFFF! Helemaal gek werd ik er van! Gelukkig nu weer redelijk vanaf maar dat komt waarschijnlijk doordat we momenteel op vakantie zijn 馃槅

3 maanden geleden

Reactie op IreneEmma

Misschien too much info maar.. ik STINK! Allemachtig. Ik heb het idee const ...
Haha! Ik heb het hier ook. Maar dat is nog niets met het stinkende gevoel wat ik had ervaren toen ik borstvoeding gaf aan de eerste. Ik voelde me z贸 niet op m鈥檔 gemak als mensen tijdens de kraamvisite dan dichtbij kwamen zitten 馃槄

3 maanden geleden

Reactie op Caitlinxo

Ondertussen 13+6 en echt al 2. Weken serieuze hoofdpijn. Vk had bloeddruk g ...
Oooh dit heb ik ook.. z鈥檔 ontzettende hoofdpijn!! Heb het gevoel dat mn hoofd uit elkaar spat en pijnlijke steken boven m鈥檔 ogen. En niks helpt.. jaa slapen, dan heb ik er geen last van..

3 maanden geleden

Reactie op MiniMaart

Oooh dit heb ik ook.. z鈥檔 ontzettende hoofdpijn!! Heb het gevoel dat mn hoo ...
Jaaa echt heftig! Ik heb dan ook heel soms dat ik misselijk word en bijna kan overgeven en dat me arm ineens slaapt erbij of iets. Ik kan donderdag pas terecht bij de huisarts 馃ゲ

3 maanden geleden

Reactie op Dimm

Elke avond gaat m鈥檔 neus dichtzitten! Ik heb wel ergens gelezen dat dit hoort bij zwangerschap en het kan zijn dat dit dan ook 9maanden lang zo is. Vooral vervelend met tandenpoetsen voor het naar bed gaan, want dan moet ik via mn mond ademen en dan kok ik weer op die tandenborstel 馃槴 ellende