1149 Reacties

3 maanden geleden

Misselijkheid nog steeds (va week 6). Heb even hoopgevend bericht nodig! Iemand die al van z'n misselijkheid af is ? Ik zit nu in week 15.. kijk er zo naar uit dat het flink gaat afnemen!

3 maanden geleden

Ook ik al een paar weken een verstopte neus, zo irritant!!! Vooral 鈥榮 nachts, als ik er echt wakker van lig dan pak ik ff spraytje Otrivin en dan kan ik weer slapen. Het blijkt ook een naam te hebben: zwangerschap rhinitus. En waarschijnlijk gaat het ook pas weg na de bevalling, Yes! 馃槄

3 maanden geleden

Sinds gisteren enorm ziek gevoel. Hoofdpijn, misselijk met overgeven tot echt alles er uit is en dan nog een maag hebben die niet kalm wordt en elke keer ik wat eet voel ik mezelf wegdraaien lijkt het. Lig al bijna de hele dag in bed en momenteel voel ik me weer heel erg slecht na het eten van een trosje druiven. Ook steeds zweetaanvallen, maar geen koorts. Eergisteren wat bloed afgeveegd (gelukkig niet opnieuw gehad). Deze ochtend urine staal ingeleverd voor onderzoek en voor de rest rusten met paracetamol en medicatie voor de misselijkheid, maar twijfel of dit wel door de zwangerschap is?

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Sinds gisteren enorm ziek gevoel. Hoofdpijn, misselijk met overgeven tot ec ...
Werk je in de zorg? Zou het NORO kunnen zijn? Anders wellicht testen op Corona!

3 maanden geleden

Hier vooral gevoelige borsten en harde tepels, sinds week 6 en nu week 11 nog niet weg. Verder ben ik weer op kleine porties qua eten want normale porties wordt ik instant vol, buikpijn, en lichtelijk misselijk. Kan ook super veel slapen, ook overdag best een dutje. Voor de rest valt het me reuze mee allemaal.

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Sinds gisteren enorm ziek gevoel. Hoofdpijn, misselijk met overgeven tot ec ...
Vervelend! Klinkt wel als iets anders hoor met deze intensiteit en in dit stadium. Even in de gaten houden en contact houden met de verloskundige. Beterschap!

3 maanden geleden

Reactie op Zjanies

Vervelend! Klinkt wel als iets anders hoor met deze intensiteit en in dit s ...
Hoofdlijn is weg maar die misselijlheid, nog steeds de hele dag. Gelukkig vandaag niet moeten overgeven, ga maandag terug naar de dokter. Zij lijkt wel overtuigd te zijn dat het van de zwangerschap is, maar betwijfel het ook. Is echt een nieuw level heftig.

3 maanden geleden

Reactie op IreneEmma

Werk je in de zorg? Zou het NORO kunnen zijn? Anders wellicht testen op Cor ...
Nee niet in de zorg. Corona test is gelukkig negatief. Oh, heb ook oorzuizen en vaak last van een verstopt oor. Iemand die dit erbij herkent of de puzzelstukjes ineen weet te passen 馃槄

2 maanden geleden

Ik weet niet wat het is maar sinds gisteren weer zoooo misselijk en moe en kapot 馃槱 nu 13+4, hoop echt dat ik snel weer wat energie krijg..

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Nee niet in de zorg. Corona test is gelukkig negatief. Oh, heb ook oorzuiz ...
Ik merk wel dat als ik mijn neus snuit mijn oor soms popt en ik zoiets heb van "oh blijkbaar was ik doof??" want ineens hoor ik beter 馃槀 ben je verder inmiddels weer fit?

2 maanden geleden

Reactie op babydreams

Ik merk wel dat als ik mijn neus snuit mijn oor soms popt en ik zoiets heb ...
Voel me al beter, maar de misselijkheid en brok in de keel gevoel blijft meerdere keren per dag opkomen helaas. Sinds een dag of 3 heb ik pijn bij het wandelen en mijn zus wees me op bekkeninstabiliteit. Na even googlen dus echt precies hoe het voelt. Volgende afspraak maar even opbrengen bij de gynaecoloog. Ziet er niet naar uit dat ik een super zwangerschap krijg...

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Voel me al beter, maar de misselijkheid en brok in de keel gevoel blijft me ...
Och jeetje wat naar allemaal :(( ik herken die pijn met het lopen wel. Ik heb het niet continue, maar het speelt soms echt op. Heel vervelend. Goed om even met de gyn te praten inderdaad en anders even langs de bekkenfysio, die zijn echt fantastisch. Je hoopt zo dat het tweede trimester beter is, iedereen zegt het. Maar ik merk er ook nog niet heel veel van. Hang in there!

2 maanden geleden

Vocht vast houden 馃ス

2 maanden geleden

Reactie op babydreams

Och jeetje wat naar allemaal :(( ik herken die pijn met het lopen wel. Ik h ...
Met zo'n 10 weken voelde ik me helemaal top dus dacht echt dit gaat goed. Maar heeft niet lang mogen duren, 2e trimester begon net heel erg rot. Wat naar dat je ook pijn hebt! Ja die bekkenfysio las ik ook over, weet niet of je daar een doorverwijzing voor nodig hebt?

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Met zo'n 10 weken voelde ik me helemaal top dus dacht echt dit gaat goed. M ...
In Nederland had ik geen doorverwijzing nodig, maar ik moet bekennen dat ik niet weet hoe het in Belgi毛 zit. Ik zou maandag denk ik gewoon even hen bellen en het vragen, dat kan nooit kwaad!

2 maanden geleden

Want To Sleep

2 maanden geleden

Daar gaan we.. zo鈥檔 last van m鈥檔 bekken nu ineens met 14+4 al.. lopen, omdraaien in bed, zitten, liggen, niets lijkt meer pijnvrij. Top! Hopelijk is de fysio een uitkomst..

2 maanden geleden

Ben nu 14+6 en nog steeds elke dag aan het overgeven.. Hoopte dat het over zou zijn in het 2e trimester.. Iemand tips?

2 maanden geleden

Ik moet in m'n handjes knijpen. Ben nu 13 weken, maar heb eigenlijk alleen last van hele erge vermoeidheid. Waar ik bij de eerste zwangerschap continu misselijk was heb ik daar nu helemaal geen last van! Echter wat ik wel een raar en vervelend symptoom vind is: random bloedneuzen!!! Nu 1x onder de douche gehad en 2x 's morgens vroeg wakker worden omdat er een straal langs m'n wang loopt 馃馃馃馃馃馃 Is dit herkenbaar voor mensen?

2 maanden geleden

Ik lees steeds over obstipatie, maar dat is bij mij het tegenovergestelde