Ik ben ook 4+3 heb ook krampen die lijken op menstruatie krampen. Houd dan ...
Helemaal niet nodig , ik heb echt baarmoeder krampen gehad dat ik dubbel lag van de pijn en het niet afkon met paracetamol en een warme kruik. Momenteel 13+3 en een goede gezond groeiende baby! Probeer te ontspannen
Hier niet zo gezellig in huis. Ik heb minder geduld, met name voor mijn man. Hij kan heel lang over dingen doorgaan, weer ergens op terugkomen en lang ergens mee zitten. Dat geduld kan ik echt totaal niet opbrengen en dat zorgt voor veel gedoetjes hier.
Barstende hoofdlijn weer en al 2 keer "overgegeven". Ik krijg geen hap door mijn keel dus er komt enkel wat water en gal uit en toch blijft mijn maag samentrekken. Geen leuke dag weer vandaag... Heb echt alleen nog maar in bed gelegen en me met moeite gedoucht.
Morgen wilde ik de huisarts gaan bellen voor de pijn bij het wandelen, maar toch ook maar even dit weer opbrengen. Daarnet stond ik even op om een koud washandje te halen en het beetje water dat ik had gedronken kwam er ook weer uit. Heb letterlijk nog niets gegeten/ binnengehouden vandaag. Hoezo 2e trimester is beter 😖
Ik heb vooral als ik zit op een stoel aan de eetkamer tafel en opsta last bij mijn stuitje in de buurt voel ik meteen zodra ik sta heel apart eerder volgens mij niet zo n last van gehad
Ik moet in m'n handjes knijpen.
Ben nu 13 weken, maar heb eigenlijk alleen ...
Met de warmte heb je zo wie zo meer kans op bloedneuzen en nu je bloedvaatjes opzetten kunnen deze ook eerder knappen in je zwangerschap. Super vervelend idd
Niet echt nee... Kort nadat ik je een privé berichtje stuurde wilde ik vlug wat te eten halen. Werd misselijk en het eerst volgende lig ik op de grond met allemaal mensen om me heen. Gelukkig alles goed. Echt puur van het overgeven, heb nu een infuus en voel me al een stuk beter. Ook even gekeken naar het kindje en hartje klopt nog dus dat is even een leuke bijzaak van in het ziekenhuis belanden 😅