1149 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op DC22

Het klinkt misschien heel stom, maar 2 uur wandelen en boodschappen doen is ...
Herkenbaar. Ook elke dag erg snel moe en misselijk. Ik kijk erg uit naar rond week 20!

2 maanden geleden

Meer mensen ook last van darm/ nier klachten... Heb daar nu een paar dagen last van en ben echt bang dat ik de enige ben

2 maanden geleden

Reactie op Fem_k.e

Meer mensen ook last van darm/ nier klachten... Heb daar nu een paar dagen ...
Hier ook darmen! Of je kunt niet of 10x achter elkaar. Echt iritant

2 maanden geleden

Reactie op Fem_k.e

Meer mensen ook last van darm/ nier klachten... Heb daar nu een paar dagen ...
Hier of flinke obstipatie of leegloop...

2 maanden geleden

Ben weer verkouden echter normaal nooit maar nu ik zwanger ben zo vatbaar ervoor is dit herkenbaar ?

2 maanden geleden

Reactie op nice88

Ben weer verkouden echter normaal nooit maar nu ik zwanger ben zo vatbaar e ...
Jep! Mijn oren zitten ook om de haverklap dicht en ploppen dan ineens open dat ik denk huh, ik hoor weer馃槄

2 maanden geleden

Zijn hier vrouwen die al last hebben van bekkenklachten? Zo ja, hoe voelt die pijn bij jullie en waar? Ik heb sinds gister best nare pijn in mijn lies (denk ik. In ieder geval nog onder mijn buik en boven/naast de schaamstreek. Doet ontzettend pijn bij opstaan en lopen, maar voel het ook extra als ik naar het toilet ga, waardoor ik ergens ook twijfel of ik niet mijn darmen gewoon voel?

2 maanden geleden

Reactie op nice88

Ben weer verkouden echter normaal nooit maar nu ik zwanger ben zo vatbaar e ...
Ja! Je weerstand tijdens de zwangerschap is een stuk lager, dus je hebt veel meer last van dit soort kwaaltjes. Daarnaast zorgt de betere doorbloeding vaak ook dat je slijmvliezen sneller ge茂rriteerd raken.

2 maanden geleden

Reactie op Caitlinxo

Jep! Mijn oren zitten ook om de haverklap dicht en ploppen dan ineens open ...
He dit heb ik ook! Niet over nagedacht dat t met zwangerschap te maken kon hebben 馃槀

2 maanden geleden

Zijn er meer van jullie die zo vanaf week 12-13 zo鈥檔 hoofdpijn hebben ineens? 鈥榮 avonds is het eigenlijk niet meer te houden

2 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Zijn er meer van jullie die zo vanaf week 12-13 zo鈥檔 hoofdpijn hebben ineen ...
Ik gelukkig niet maar ik ben door meerdere vriendinnen gewaarschuwd voor terror hoofdpijn馃槄 Dus ik weet dat het er helaas wel bij kan horen. Hopelijk wordt het snel minder! Heeeel veel drinken maar dat zal je vast al doen.

2 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Verschrikkelijk! Ben er mee naar de dokter gegaan, trok het niet meer. De conclusie is verhoogde spierspanning in bovenrug en nek (hallo, groeiende borsten) en hormonen. Aan dat laatste is weinig te doen, maar voor de spierspanning ga ik naar de fysio, hopelijk zakt de hoofdpijn dan in ieder geval iets

2 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Jaa bizar! Extreme hoofdpijn.. en het maakt me ook erg misselijk.. ik ben morgen 13 weken.. ik hoopte dat de ergste kwaaltjes nu wel zouden verminderen maar dit is echt niet ok茅..

2 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Jep, sinds ik van de echte misselijkheid af ben heb ik bijna dagelijks hoofdpijn. Vandaag gaf de verloskundige aan dat het zou kunnen komen door een omega 3 tekort icm een lage bloeddruk. Ik ga dus wat extra vitaminen bijslikken en mag wat meer dropjes eten 馃槃

2 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Ik al vanaf week 6. Nu 17 weken en slik dagelijks 3x 2 paracetamol 500 mg en 3x 200 mg ibuprofen en 1x daags amitriptyline op recept. Een nekmassage apparaat besteld via bol en die gebruik ik dagelijks 15 min. Vreselijk. 3x bij de huisartsenpost gezeten hiervoor. Na bovenstaande gelukkig wel echt een verschil en lig ik niet meer dagen in bed te slapen door de helse pijn.

2 maanden geleden

Reactie op jopieee

Hier ook darmen! Of je kunt niet of 10x achter elkaar. Echt iritant
Jaaa precies dit, echt vervelend 馃槄

2 maanden geleden

Reactie op Marielx

Ik gelukkig niet maar ik ben door meerdere vriendinnen gewaarschuwd voor te ...
Veel drinken doe ik dus! En ik dacht misschien hangt het samen met het benauwde weer. Iig laatst wel toen het echt 3 dagen zo鈥檔 helse hitte was 馃ぃ. Daarna ging het weer goed. Gister was het weer flink mis.. En nu heb ik 9.5u geslapen en gaat het weer goed.. Ik ben 14+2 en veel zeggen het 2e trimester is het happy trimester maar samen met de bekken klachten is het wel vervelend

2 maanden geleden

Reactie op Caitlinxo

Ik al vanaf week 6. Nu 17 weken en slik dagelijks 3x 2 paracetamol 500 mg e ...
Oh hemeltje.. Dat is wel echt heel rot, dat heb ik gelukkig niet! Fijn dat het nu beter gaat, maar ik duim voor je dat het gewoon helemaal weg gaat. Zo wordt genieten ook lastig natuurlijk 馃様

2 maanden geleden

Reactie op yamicaro

Jep, sinds ik van de echte misselijkheid af ben heb ik bijna dagelijks hoof ...
Hm ik ga ze ook eens mailen ja! Bloeddruk was bij mij wel goed de laatste keer! Weet alleen niet wat er uit het bloedprikken met de nipt is gekomen. Nipt was goed, maar de andere uitslagen zouden met de 16 weken echo besproken worden. Die heb ik over 2 weken en 2 dagen pas haha.

2 maanden geleden

Reactie op NikkyV

Verschrikkelijk! Ben er mee naar de dokter gegaan, trok het niet meer. De c ...
Aii dat is ook niet tof nee.. Ik heb 1x spierspanning hoofdpijn gehad echt voor 3 dagen. Dat voelde nog erger dan een migraine aanval en ik heb chronische migraine gehad. Dacht dat ik kapot ging zoveel zeer deed het.. De laatste dag in de middag fysio en dag erna was het weg. Alsof ik nooit ergens last van heb gehad, heel vreemd maar wel fijn. Alleen nu de hoofdpijn dus terug, echt zeurend en einde van de dag op me voorhoofd enorm bonkend.. Ik duim mee dat de fysio helpt, bij mij was dat wel!