Vandaag 5 +1
Opgeblazen buik
Steken in buik (voelt als menstruatie)
Heeeel vaak plassen, ook snachts vaak eruit.
Om 9 uur naar bed vanwege vermoeid en om 6 uur stipt wakker. Soms smiddags even een dutje, ben zelfs in een parkje meerdere keren in slaap gevallen haha.
Gevoelige borsten
borsten
Tepelhoven verkleurd en groter.
Ik ben nu 4+5 (eerste keer zwanger) en heb sinds een aantal dagen last van ...
Krampen enzo horen er wel bij. Ik vertelde een vriendin dat ik zwanger was en hoe ik was vergeten dat pril zwanger zijn hetzelfde voelt als ongesteld zijn. Ze schreef terug van "ja maar echt". Ik voel de steekjes ook meer rechts en ik weet door een echo dat mijn eisprong rechts plaatsvond. Probeer niet teveel te googlen. De pijn door een bbz komt ook vaak pas later als het vruchtje te groot wordt voor de eileider.
Krampen enzo horen er wel bij. Ik vertelde een vriendin dat ik zwanger was ...
Ja je hebt gelijk. Dingen opzoeken op internet geeft me een gevoel van schijncontrole/kennis ofzoiets, maar geeft ook een onrustig en zorgelijk gevoel door de negatieve dingen die je dan leest. Ik heb er nou eenmaal geen controle over en moet het op me af laten komen. Super spannend allemaal. Dankjewel voor je reactie en hoop dat je een fijne zwangerschap hebt!
Ja je hebt gelijk. Dingen opzoeken op internet geeft me een gevoel van schi ...
Ja het is echt spannend! Snap je googlen hoor, heb ook het hele internet afgezocht. Maar ik zou voor nu vooral proberen te genieten. En dankje jij ook! 😊
Nog iemand zo’n buikpijn? Ik ken zelf niet echt menstruatie pijn. Maar deze pijn lijkt voor mij misschien wel heftig hoop dat dit zo hoort. Krampen en steken en daarnaast krijg ik me een opvlieger zweten… en na zo’n 10 min is het weer weg getrokken.
Nog iemand zo’n buikpijn? Ik ken zelf niet echt menstruatie pijn. Maar deze ...
hier ook hoor! Echt vervelende buikpijn soms, ik merk wel dat het toch wel een beetje anders is dan menstruatiekrampen, maar idd na poosje weer weggetrokken.. Lees dat veel mensen er last van hebben
Zijn jullie ook buiten adem? Ik merkte het eergisteren, maar nu ook weer. Ben met moeite 5 minuten aan het wandelen en het voelt of ik al 5 uur weg ben 😯