1149 Reacties

5 maanden geleden

Geen dingen op internet gaan zoeken. Heb jij je al ingeschreven bij een verloskundige? Ik heb ook erge buikkrampen en steken hoort erbij!

5 maanden geleden

Vandaag 5 +1 Opgeblazen buik Steken in buik (voelt als menstruatie) Heeeel vaak plassen, ook snachts vaak eruit. Om 9 uur naar bed vanwege vermoeid en om 6 uur stipt wakker. Soms smiddags even een dutje, ben zelfs in een parkje meerdere keren in slaap gevallen haha. Gevoelige borsten borsten Tepelhoven verkleurd en groter.

5 maanden geleden

Reactie op mariaa04

Ik ben nu 4+5 (eerste keer zwanger) en heb sinds een aantal dagen last van ...
Ja ik ken het gevoel

5 maanden geleden

Reactie op lisa1245

Heb je een early test in huis
Ik heb eergisteren nog getest toen negatief ik heb nu alleen gewone test nog

5 maanden geleden

Reactie op gully87

4 +2 in begin had ik rug en beetje buikpijn .. beetje misselijk en nu heb ...
Hier ook opeens geen klachten meer… ben nu 4+1 De hormonen schommelen nu alle kanten op, dus denk dat de klachten wel weer terug gaan komen

5 maanden geleden

Reactie op gully87

4 +2 in begin had ik rug en beetje buikpijn .. beetje misselijk en nu heb ...
Ik ben 5+2 en heb ook niks meer sinds een dag.. het zal wel goed zitten, het zegt niets eigenlijk of je symptomen hebt of niet ..

5 maanden geleden

Ik heb veel last van darmkrampen en een vol gevoel en ik ruik alles heel goed.

5 maanden geleden

Reactie op mariaa04

Ik ben nu 4+5 (eerste keer zwanger) en heb sinds een aantal dagen last van ...
Krampen enzo horen er wel bij. Ik vertelde een vriendin dat ik zwanger was en hoe ik was vergeten dat pril zwanger zijn hetzelfde voelt als ongesteld zijn. Ze schreef terug van "ja maar echt". Ik voel de steekjes ook meer rechts en ik weet door een echo dat mijn eisprong rechts plaatsvond. Probeer niet teveel te googlen. De pijn door een bbz komt ook vaak pas later als het vruchtje te groot wordt voor de eileider.

5 maanden geleden

Ik ben 5 weken en heb last van steken in mn schaambod(denk ik?) Hebben meer mensen daar last van?

5 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Krampen enzo horen er wel bij. Ik vertelde een vriendin dat ik zwanger was ...
Ja je hebt gelijk. Dingen opzoeken op internet geeft me een gevoel van schijncontrole/kennis ofzoiets, maar geeft ook een onrustig en zorgelijk gevoel door de negatieve dingen die je dan leest. Ik heb er nou eenmaal geen controle over en moet het op me af laten komen. Super spannend allemaal. Dankjewel voor je reactie en hoop dat je een fijne zwangerschap hebt!

5 maanden geleden

Reactie op mariaa04

Ja je hebt gelijk. Dingen opzoeken op internet geeft me een gevoel van schi ...
Ja het is echt spannend! Snap je googlen hoor, heb ook het hele internet afgezocht. Maar ik zou voor nu vooral proberen te genieten. En dankje jij ook! 😊

5 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Ja een vlaag van kramp laag in mn buik, maar het is er echt maar heel even ...
Ik heb dit ook verloskundige zei lekker een kruik pakken. Het is inderdaad heftig

5 maanden geleden

Reactie op XANX

Ik ben 5+2 en heb ook niks meer sinds een dag.. het zal wel goed zitten, he ...
Bedankt dat je reageert ... ja ik heb miskraam gehad ik maak me weer druk om dit wat ellende allemaal jo

5 maanden geleden

Reactie op MommyofJayson

Hier ook opeens geen klachten meer… ben nu 4+1 De hormonen schommelen nu al ...
Klachten mogen weg blijven alleen als het allemaal maar goed gaat .. bedankt voor reageren

5 maanden geleden

Reactie op gully87

Bedankt dat je reageert ... ja ik heb miskraam gehad ik maak me weer druk o ...
Snap het wel hoor, heb ik zelf ook wel! Probeer er alleen op te focussen dat het komt goed en dat mn lichaam en de baby dit kan! 😊

5 maanden geleden

Nog iemand zo’n buikpijn? Ik ken zelf niet echt menstruatie pijn. Maar deze pijn lijkt voor mij misschien wel heftig hoop dat dit zo hoort. Krampen en steken en daarnaast krijg ik me een opvlieger zweten… en na zo’n 10 min is het weer weg getrokken.

5 maanden geleden

Nu 5 weken en opeens grotere borsten en tepels. Dit zijn op zich wel de leukere symptomen 😂

5 maanden geleden

Reactie op lisa1245

Nog iemand zo’n buikpijn? Ik ken zelf niet echt menstruatie pijn. Maar deze ...
hier ook hoor! Echt vervelende buikpijn soms, ik merk wel dat het toch wel een beetje anders is dan menstruatiekrampen, maar idd na poosje weer weggetrokken.. Lees dat veel mensen er last van hebben

5 maanden geleden

Zijn jullie ook buiten adem? Ik merkte het eergisteren, maar nu ook weer. Ben met moeite 5 minuten aan het wandelen en het voelt of ik al 5 uur weg ben 😯

5 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Zijn jullie ook buiten adem? Ik merkte het eergisteren, maar nu ook weer. B ...
Ja ik merkte dit ook.. alleen kan ook te maken hebben met het feit dat ik ietwat te weinig heb gesport de afgelopen tijd😂