1149 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op ks_baby

Jaa bizar! Extreme hoofdpijn.. en het maakt me ook erg misselijk.. ik ben ...
Dat is ook niet fijn nee.. Ik ben nu 14+2 en het gaat op en af. Hopelijk wordt je 2e trimester wel een happy trimester en verdwijnen de hoofdpijnen! Voor de misselijkheid suprimal, als advies gekregen van mijn verloskundige en ik vind het fantastisch! Bij mij helpt het wel

2 maanden geleden

Reactie op Ghisjhe

Aii dat is ook niet tof nee.. Ik heb 1x spierspanning hoofdpijn gehad echt ...
Hier heb ik helaas ook ontzettend last van! Vorige week zoveel spanning in mijn nekspier gehad dat ik mega migraine kreeg en heel de dag heb moeten overgeven… Kon die dag water niet eens binnenhouden. 3 dagen later was de hoofdpijn pas weg. Nu komt de hoofdpijn vaak in de ochtend na het opstaan opzetten. Heb nu geprobeerd om met een ander kussen te slapen en moet zeggen dat helpt wel gelukkig. Hopelijk zijn we er snel vanaf! PS, ik ga iedere week naar de fysio om het los te laten maken, dat scheelt wel veel!

2 maanden geleden

Ik slaap slecht. Naast de toilet bezoeken en dorst, word ik om 3:00 snachts wakker en blijf wakker tot een uur of 6. Waarna ik een paar uurtjes slaap tot de wekker. Soms breekt het me wel op en krijg ik smiddags hoofdpijn door vermoeidheid. Ik beeld mezelf maar in dat dit een gewenning is voor als ons beertje er is, ik wil er tenslotte ook niets voor slakken.

2 maanden geleden

Zijn hier dames met griepklachten? Het begon waarschijnlijk al afgelopen weekend, maar ik voel mij nu echt rot. Buikpijn, geen eetlust, spierpijn, rillingen, veel slapen…. 😅😅

2 maanden geleden

De dromen/nachtmerries.... mijn god Vannacht nachtmerries en sensuele dromen door elkaar. Wat een trip 😂

2 maanden geleden

Vandaag echt mega duizelig, wat ellendig

2 maanden geleden

Reactie op jopieee

Hier ook darmen! Of je kunt niet of 10x achter elkaar. Echt iritant
Dit heb ik ook inderdaad, wisselt elkaar zo af. Soms idd 10 keer per dag en dan rustig 3 dagen niet 😂

2 maanden geleden

Ik ben nu 14+2 en ik voel me soms zo weeïg, ik moet ook echt om de 1,5 uur eten, omdat ik zo’n trek heb. Daarna gaat het vaak wel wat beter. Merk echt dat mijn lichaam hard bezig ik met de zwangerschap. Echt zo’n soort kater gevoel, maar dan met vlagen en niet de hele dag door. Hebben jullie dat ook?

2 maanden geleden

Reactie op lisadvc

Ik ben nu 14+2 en ik voel me soms zo weeïg, ik moet ook echt om de 1,5 uur ...
Ik had dit in t eerste trimester wat meer, dan ook echt na 1,5 uur honger alsof je maanden niet te eten hebt gehad echt zo’n gat in mn maag gevoel 😂 nu minder extreem maar zat vanmiddag in klant afspraak van 2 uur en had ervoor boterham gegeten en tijdens opeens ook zo’n gevoel alsof ik te weinig gegeten had. Gebeurd niet zo vaak meer als eerst maar is ook niet weg. Dus zeker herkenbaar. Ik kan trouwens ook heel erg vol gevoel en honger tegelijkertijd hebben ben ik achter. Ook hele rare combi 😂😂😂

2 maanden geleden

Ik blijf zooooo moe. Ik dacht dat energie terugkwam in het tweede trimester 😢😢😢

2 maanden geleden

Mijn benen voelen zich erg onrustig. Ben nu 17 + 2.

2 maanden geleden

Reactie op mickey23

Ik had dit in t eerste trimester wat meer, dan ook echt na 1,5 uur honger a ...
Ik had precies dit en heb ook nog steeds precies dit 🤣 kan inmiddels weer wat langer zonder eten, maar zodra de trek er dan is duurt het ook niet lang voordat ik er slecht van word. 1e trimester idd stond eten me zo tegen, maar tegelijkertijd zo honger, heb zelfs een keer huilend zitten eten omdat ik echt niet wilde maar ook ECHT honger had 🤣 en 1.5u daarvoor nog 2 boterhammen had weggewerkt

2 maanden geleden

Reactie op IreneEmma

Ik had precies dit en heb ook nog steeds precies dit 🤣 kan inmiddels weer ...
Nou dit wat jullie zeggen inderdaad. Ik heb het in de eerste weken ook zo gehad, maar de afgelopen weken eigenlijk niet meer daarom dacht ik dat er betere tijden kwamen😂 voelt nu alsof ik soort van weer terug bij af ben. En inderdaad, vanmorgen had ik zo’n honger dat ik echt bijna krankzinnig werd omdat ik dacht: ik moet echt NU eten, zo erg heb ik dat nog nooit gehad haha

2 maanden geleden

Flinke steken in de poes 🙈 love bandenpijn✌🏻

2 maanden geleden

Ik heb sinds een week nonstop hoofdpijn en nekpijn 😩

2 maanden geleden

Tot welke week hielden jullie kramp-achtige klachten aan? En dan bedoel ik niet persee de bandenpijn, maar echt alsof het een soort groeipijn van de baarmoeder is?

2 maanden geleden

Hoofdpijn en moeehoee

2 maanden geleden

Reactie op IreneEmma

Tot welke week hielden jullie kramp-achtige klachten aan? En dan bedoel ik ...
Volgens mij begint dit juist tegen het tweede trimester aan, en kan het doorgaan tot het eind 😅 omdat je baarmoeder al die tijd flink blijft groeien. In het begin worden alle organen aangelegd en daarna gaat alles vooral groeien.

2 maanden geleden

Reactie op IreneEmma

Ik ben nu 14+2 en begin dit nu echt te voelen. Ben bang dat het nog wel even blijft 😅

2 maanden geleden

Reactie op IreneEmma

bij mij is het met 17 weken gestopt, maar lees ook vaker dat het dan pas bij sommige begint